pokud si Fiala myslí, že takto funguje ekonomika, je mi líto jeho inteligentních voličů, kteří musí trpět, ale zejména všech ostatních občanů ČR. A pokud má něco proti dotacím, které vydává za dotace "pro Babiše", měl možnost za tři roky je v EU zrušit. Jenže tam by se mu vysmáli, protože to nejsou dotace "pro Babiše", ale pro celé odvětví zemědělství v celé EU, kde nepodniká jen Babiš. Může nám klidně popsat, co si myslí, že by se po zrušení těchto dotací např. ve Francii atd.atd. stalo... Nemůže, protože neví o čem mluví.
Četl jsem dnes, že k tomu, aby Němci měli platy jako my, je nutné, aby Fiala vládl další 4 roky u nich a nikoliv u nás. To bych řekl, že bohužel vystihuje situaci naprosto přesně
1) Vidím kudy jedu a jak na to reagují (automatická) světla a podle toho se zařídím
2) každé auto to může mít jinak a proto tento režim sleduji a opět se podle toho zařídím. Mercedes má zřejmě naprogramováno, že když sepnou stěrače je důvod se domnívat, že i světelnost je horší a zapne je. když v této situaci stěrače manuálně vypnu, světla také vypnou. Přesednu do Tesly a ta to nedělá a musím případně opět reagovat individuálně.
3) takže nesouhlasím s autorem, že to nemusí být vina řidiče. Je, má se podle toho zařídit a pokud není nedbalý, má dost informací to upravit
vhodnost couvání a zda ho zvládne si musí vyhodnotit řidič, protože milion možných situací předpis stejně neošetří. To, že by na bezpečnost zajíždění na pozemek se mělo myslet již při schvalování staveb je jasné, jenže se tomu stavebníci z nedostatku místa často vyhýbají a pak tyto nebezpečné situace samozřejmě vznikají snadněji. V naší ulici, která je poměrně frekventovaná a jezdí zde i autobusy MHD, máme jako jedni z mála před bránou záliv, do kterého bezpečně zajedeme, abychom nezůstali v silnici. Ostatní v silnici zůstanou stát a i minuty řeší, zda se brána otevře nebo ne. A samozřejmě, když není dost místa, tak vždy jeden směr znamená couvání, buď tam nebo zpět.
Vlastně jsem si nikdy neuvědomil, že Kubalová v objektivu a nebo například Kolesárová v poldovi mluví slovensky. Přijde mi to naprosto přirozené. Naopak když ve Slovenském seriálu kraj se ti samí slovenští herci dabují do češtiny jsem si toho okamžitě všiml a přijde mi to násilné. Ale jinak, že bych kvůli tomu nespal, to ne.
jo a ještě reakce na průběh a délku zastávek. do Chorvatska (960km) stavím 2x na 30-45min podle toho, kolik dává nabíječka a vzdálenost nabíjecích bodů, které k tomu využiju, je mezi 280 až 420km. déle bez čůrání a kávy, resp. oběda u delší zastávky stejně nevydržím. ale chce to plánovat, což se ani některým členům rodiny zatím nelíbí (proč by měli čůrat, kávu nebo oběd mít zrovna ausgerechnet na tomto místě!) Tak to prostě je...
Čerstvá zkušenost z cesty Teslou 3 do Chorvatska, která s údaji v tabulce nesouhlasí. Nabíjení 2.10. Hartberg Rakousko 0,37€/kWh. Když v ČR stojí 10,60kč/kWh a tabulka říká 5,5€/100km, počítá se spotřebou 13kWh/100 a potom vychází Rakousko na 120Kč/100km (v tabulce 195kč). V Karlovaci 0,44€ tedy 143kč (v tabulce 222kč). Cestou 13.10. zpět Karlovac stejně, ale Hartberg už měl časovou sazbu za minutu, kdy prvních 16min za 0,31, pak 0,63 a posledních 10min za 0,98€. tj. v průměru cca 0,52kWh a 170kč/100km.
Protože nabíjím mimo domov velmi zřídka, vůbec nevím, jak tento časový tarif u Tesly funguje, pokud by mi ho někdo uměl vysvětlit? A proč cestou tam byl tarif za kWh a zpět časový (tam byl všední den a zpět byla neděle, že by?)?
Při argumentaci, že museli trestat, pak měli stejných pět vteřin dát verstappenovi za vytlačení z trati. Jinak tomu pravidlu vlastně ani nerozumím. Když zabrzdíte tam odkud máte stále kontrolu nad vozem v zatáčce tak do ní ovšem nesmíte zatočit, protože byste srazili Maxe který vládu nad vozem nemá protože potřeboval bez brzdění dostat čumák v apexu před Landa. Přeji komisařům, aby takto konečně začali předjíždět všichni a pak se z toho komisaři p******. A upřímně se divím že ještě nezačali...
Nikomu nic nezávidím a souhlasím, že všichni musíme dýchat s ekonomikou. Jen mi vysvětlete, proč mi zvyšujete důchod (zjednodušeně) o pevnou částku 360Kč a ne procentem s odůvodněním, že bohatší by dostali víc a sami si zvyšujete samozřejmě procentem, kde to právě takto funguje? Takže kdybych se ve zprávách dočetl, že vláda a ústavní činitelé, protože si to zaslouží, si zvednou platy o pevnou částku např. desetinásobek proti důchodcům, tj. 3600Kč, tak bych tomu vcelku rozuměl.
nakonec nemusí nikam jezdit a nové šaty nebude potřebovat pokud jí to zatěžuje. když chci vzít manželku na služební cestu, protože chce také vidět kousek světa, také za ní musím vše zaplatit extra ze svého a to i včetně cesty, ubytování a stravování, nejenom šatů.
Na druhou stranu když jsem sloužil v zahraničí a manželka tam nemohla pracovat, měla placené sociální a zdravotní a počítá se jí to do důchodu
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
netřeba dál komentovat, přeji chytrým voličům mnoho štěstí, když jim nevadí, že z nich Fiala dělá znovu a znovu blbce...