vhodnost couvání a zda ho zvládne si musí vyhodnotit řidič, protože milion možných situací předpis stejně neošetří. To, že by na bezpečnost zajíždění na pozemek se mělo myslet již při schvalování staveb je jasné, jenže se tomu stavebníci z nedostatku místa často vyhýbají a pak tyto nebezpečné situace samozřejmě vznikají snadněji. V naší ulici, která je poměrně frekventovaná a jezdí zde i autobusy MHD, máme jako jedni z mála před bránou záliv, do kterého bezpečně zajedeme, abychom nezůstali v silnici. Ostatní v silnici zůstanou stát a i minuty řeší, zda se brána otevře nebo ne. A samozřejmě, když není dost místa, tak vždy jeden směr znamená couvání, buď tam nebo zpět.
Vlastně jsem si nikdy neuvědomil, že Kubalová v objektivu a nebo například Kolesárová v poldovi mluví slovensky. Přijde mi to naprosto přirozené. Naopak když ve Slovenském seriálu kraj se ti samí slovenští herci dabují do češtiny jsem si toho okamžitě všiml a přijde mi to násilné. Ale jinak, že bych kvůli tomu nespal, to ne.
jo a ještě reakce na průběh a délku zastávek. do Chorvatska (960km) stavím 2x na 30-45min podle toho, kolik dává nabíječka a vzdálenost nabíjecích bodů, které k tomu využiju, je mezi 280 až 420km. déle bez čůrání a kávy, resp. oběda u delší zastávky stejně nevydržím. ale chce to plánovat, což se ani některým členům rodiny zatím nelíbí (proč by měli čůrat, kávu nebo oběd mít zrovna ausgerechnet na tomto místě!) Tak to prostě je...
Čerstvá zkušenost z cesty Teslou 3 do Chorvatska, která s údaji v tabulce nesouhlasí. Nabíjení 2.10. Hartberg Rakousko 0,37€/kWh. Když v ČR stojí 10,60kč/kWh a tabulka říká 5,5€/100km, počítá se spotřebou 13kWh/100 a potom vychází Rakousko na 120Kč/100km (v tabulce 195kč). V Karlovaci 0,44€ tedy 143kč (v tabulce 222kč). Cestou 13.10. zpět Karlovac stejně, ale Hartberg už měl časovou sazbu za minutu, kdy prvních 16min za 0,31, pak 0,63 a posledních 10min za 0,98€. tj. v průměru cca 0,52kWh a 170kč/100km.
Protože nabíjím mimo domov velmi zřídka, vůbec nevím, jak tento časový tarif u Tesly funguje, pokud by mi ho někdo uměl vysvětlit? A proč cestou tam byl tarif za kWh a zpět časový (tam byl všední den a zpět byla neděle, že by?)?
Při argumentaci, že museli trestat, pak měli stejných pět vteřin dát verstappenovi za vytlačení z trati. Jinak tomu pravidlu vlastně ani nerozumím. Když zabrzdíte tam odkud máte stále kontrolu nad vozem v zatáčce tak do ní ovšem nesmíte zatočit, protože byste srazili Maxe který vládu nad vozem nemá protože potřeboval bez brzdění dostat čumák v apexu před Landa. Přeji komisařům, aby takto konečně začali předjíždět všichni a pak se z toho komisaři p******. A upřímně se divím že ještě nezačali...
Nikomu nic nezávidím a souhlasím, že všichni musíme dýchat s ekonomikou. Jen mi vysvětlete, proč mi zvyšujete důchod (zjednodušeně) o pevnou částku 360Kč a ne procentem s odůvodněním, že bohatší by dostali víc a sami si zvyšujete samozřejmě procentem, kde to právě takto funguje? Takže kdybych se ve zprávách dočetl, že vláda a ústavní činitelé, protože si to zaslouží, si zvednou platy o pevnou částku např. desetinásobek proti důchodcům, tj. 3600Kč, tak bych tomu vcelku rozuměl.
nakonec nemusí nikam jezdit a nové šaty nebude potřebovat pokud jí to zatěžuje. když chci vzít manželku na služební cestu, protože chce také vidět kousek světa, také za ní musím vše zaplatit extra ze svého a to i včetně cesty, ubytování a stravování, nejenom šatů.
Na druhou stranu když jsem sloužil v zahraničí a manželka tam nemohla pracovat, měla placené sociální a zdravotní a počítá se jí to do důchodu
Ty se v tvém věku necháš napálit na takový krám , ty odkojenej Žigulama ,Škodovkama a kdoví čím ještě si koupíš auto s určitou životností ,vždyť přeci to není o ceně ale o kvalitě .Diesel není kvalitní??
diesel je velmi kvalitní, ale nesnáší opakované krátké jízdy, proto Tesla jako třetí auto do rodiny a diesel na dlouhé tratě s rodinou. ale jak jsem již psal, když jedeme jen ve dvou, zvládneme hravě Teslou i Chorvatsko a je to zase trochu změna...
Tak mě to ekonomicky smysl dává (mám Highland rwd), protože ekvivalent je auto co stojí aspoň mega, Model 3 je spíš semi premium auto, ale stojí to jak Octavia.
ránu ekonomice zasadila pojistka, která je o 30tis dražší než na toho Mercedesa. a to při 15tis km ročně znamená při pojistce 50tis další 3,33kč na kilometr a rázem je ekonomika pryč...
tuto Teslu 3 LR RWD s větší baterií mám rok, najeto 15tkm. Celoroční spotřeba včetně zimy 14,2 kWh, posledních 9tkm toto léto včetně 2x Chorvatsko 13,2 kWh. plně využívám rychlostní limity, spíše trochu víc, protože jsem zjistil, že 125kmh nebo 145kmh není velký rozdíl (cca 1 kWh). Když nabiju 100% mám dojezd 555km, což odpovídá dálničnímu provozu a toto ujedu, Když jezdím kolem komína nebo okresky, jde spotřeba dolů a můžu najet i blízko WLTP údaji. To na vysvětlenou, že vám nevychází matematika 75kWh kapacita/spotřeba 13,6. Mám ještě model před faceliftem, takže se nemohu vyjádřit k blinkrům na volantu. Je mi 70 let a měl jsem hrůzu z ovládání přes obrazovku. nejsem žádný ajťák, ale zvykl jsem si přesto velmi rychle. střídám Teslu s dieselovým Mercedesem a naprosto bez problému. Doporučuji zkusit a pak se vám hodně otázek vyjasní. Co se nevyjasní je ekonomika, která stále nemá příliš smysl, a to nabíjím kromě dlouhých tras výhradně doma a ze solárů, ale to už je na každém. přeji hodně bezpečných kilometrů.
Tak si to shrňme, politika Green dealu Evropské komise selhala to už pochopili i ti , kteří to dříve nevěděli. A proto si zase zvolíme její hlavní strůjkyni von der leyen, která jen pár dní po svém zvolení ukázala, že na tom rozhodně nechce nic měnit. Tak asi nejsme normální, že ano naši europoslanci...
Já si tak myslím, jestli to také nebude tím, že neděláme nic jiného, než jen 100% eliminujeme cokoliv pochazejiciho z 35%tní "menšiny" a tato mensina si to prostě dlouhodobě nenechá líbit . A může je poučovat 3,3% tní "většina" (třeba Pekarova) z rudosti a rusofilstvi jak chce a jen to zhoršuje. A nechápe, že ta polarizace je také z části její dílo. A nepredchazela pred nedávnem vývoji v europarlamentu stejná eliminace této menšiny která je mimochodem nakonec zase větší, než naše většina, která zase poučuje a osočuje? Pokud bychom to chtěli vidět, jakože nechceme, nebude to pravděpodobně "o Ukrajině", ale o totalni ignoranci této "mensiny". Když to řeknu jinak, i hejtman Kuba ví, že antiněco nefunguje. A naše teze, že "oni" jsou jen proruští asi neobstojí. To je naše panická nálepka, která neříká podstatu problému,
jen se snaží o další eliminaci, na kterou však bude další protireakce. A nepotvrzuji to výsledky víkendových voleb, co říkáte?
Není moc co dodat. Moje zkušenost je naprosto stejná. Teslou 3 LR do Zadaru nabijim 2x 30 min za 40e na jednu cestu. Doma i v Zadaru nabijim ze svého . Když je nabíječka plně obsazena prodlouží se nabíjení o 10 min. Co nebylo řečeno A co reklamuje Petr je rychlost jízdy. První jízdu jsem jel s citem, další už jako s dieselem o dost rychleji. Rozdíl ve spotřebě 1kWh. Zítra jedu dieselem, potrebuji víc místa, za měsíc zase elektrikou
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
A jsme u toho. To budeme řešit do té doby, dokud kritériem pro výběr do soutěže nebude to, zda je to taneční kopyto a nebo zda je to celebrita která může přinést dost hlasů a sledovanosti. Tak si vyberte. A nebo se nerozčilujte
1 odpověď