„Záměrem bylo ochránit evropský automobilový průmysl"
...
Samozřejmě. Pokud se Španělé rozhodli vyrábět v Číně tak podporují čínský automobilový průmysl.
...
Jako by nestačilo, že jsme je tam posledních cca 20 let učili jak se auta mají vyrábět. A teď když jsme u nás zdražili výrobu pomocí daní, drahých energií, emisních povolenek atd., tak má Čína nehorázně lepší podmínky, aby nám konkurovala.
"Součástka, která v autech měří venkovní teplotu, není ve skutečnosti teploměr, ale tzv. termistor."
...
Autore, tento blábol je na vyhození od zkoušky z fyziky na základní škole.
...
Teploměr se vždy skládá ze snímače a zobrazení naměřených hodnot. Je jedno zda je analogový nebo digitální, ale tyto obě části musí obsahovat. Snímač pracuje na základě tepelné roztažnosti (rtuť, bimetal), nebo změně odporu (termistor). Zobrazení je buď analogové, pod trubičkou rtuti nebo jazýčkem bimetalu je stupnice. Nebo digitální, odpor termistoru je převeden pomocí elektroniky na digitální zobrazení na displeji.
...
Také máme teploměry na principu infračerveného vyzařování. I ty mají snímač (např. CCD) a elektroniku na vyhodnocení a zobrazení naměřených veličin. Pokud má vozidlo průhledový HUD, tak umí v noci zobrazit chodce nebo zvířata i tam kam ještě světlomety nedosvítily.
Nebo podobný případ a dojem zákazníka nemajícího představu o co kráčí.
...
Přijde pán, který si koupil na Aliexpressu kompresor k nafouknutí kol auta. Je na 12V a končí CL konektorem do zásuvky v autě. Na první pohled docela šikovná věcička dokonce i s měřičem tlaku. A nyní by si chtěl přikoupit i zdroj na 220V. Na štítku kompresoru (pokud ho vůbec ta čína má) je 12V/10A. A má představu že by chtěl něco jako má na nabíjení mobilu za max. 200,- Kč. Kompresor ho totiž vyšel na 350,- Kč. Když mu ukážu zdroj 220/12V 10A tak se mu protočí panenky, z velikosti i ceny a v rozpacích zmizí.
Tak jsem si vzpomněl, jak měli před pár lety problém s elektřinou ve Švédsku. Tehdy ministryně, které to spadá do gesce doporučovala tipy, jak se chovat úsporně. Například nabíjet mobily jen v autě. Tak to dopadá, když je politik technický analfabet a ani žádný poradce to nezachránil.
...
Jen pro zajímavost. V USA si spočítali, že průměrný mobil za celou dobu své životnosti spotřebuje elektřiny za méně než 1 dolar.
Středula to říkal v TV. Stačí když vláda rozhodne a ministr financí uvolní peníze. Jak jednoduché!
...
Současný pokles reálných platů je výsledkem předchozího rozhazování státu, který utrácí i peníze které nemá. Tím se bohužel automaticky nastavuje rovnováha našich potřeb a možností.
...
Pokud státu zase pustíme žilou, bude to pokračovat.
Ale vždyť píše blbosti. Stát musí být připraven na živelné pohromy, máme kryty pro obyvatele pro případ války. Máme strategické rezervy pohonných hmot atd.. A zároveň by se vše zhroutilo při výpadku elektrické sítě? Tohle je tak akorát vlhký sen společností které vydávají karty. Žádná vláda která není padlá na hlavu, tohle nepřipustí.
Je to nějaké nesrozumitelné. Cituji: "Jedná se tedy o vozy vyrobené zhruba před rokem roce 2014" A vzápětí následuje: "Vozům splňujícím starší normy by přitom přeměření hrozit nemělo"
...
Jen pro zajímavost. Euro 5 platí od roku 2009 a Euro 6 od roku 2014. Při striktním výkladu by se to tedy vozů Euro 6 vůbec netýkalo a postiženy by byly pouze vozy s Euro 5 z období 2009 až 2014. Starší mohou jezdit dále. No není to ptákovina? Pokud počítají s tím že se to vyřadí pro stáří, tak ať nechají dojet i tu Euro 5.
Podle map se zdá, že se Ukrajincům podařilo postoupit až k železnici. Ale to není nic fatálního, protože do jižnějšího Bělgorodu, odkud se se zásobují Rusové bojující u Vovčansku, vede železnice i z vnitrozemí přes Kursk. Pokud není dosavadní postup pouze začátek většího útoku, tak mi to nedává smysl. Jedině snad přilákat Ruské letectvo do přichystané pasti? To nebude fungovat, protiletadlové systémy BUK přichystané na ukrajinské straně už byly zničeny. Doufejme že Syrskij ví co dělá.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Donedávna v rodině jezdila Fabie 1,4 MPI z roku 2000. Měla téměř 300 tisíc Km na tachometru a na emisích procházela zcela bez problémů. Ne že by se do limitu jen tak tak vešla. CO2 měla několikanásobně nižší než byla norma. Tak v čem je najednou problém? Odjeté a stočené popelnice z Německa?
3 odpovědi