S firmou Správa železnic je stàt ve státě. Dělá si co chce. Stačí se podívat jen na to, jak se stará o tratě v tzv výluce. Nechá je udevastovat, či se na tom i podílí, aby poté prohlásila, že trať nelze opět zprovoznit, protože chybí milióny na opravu. A vlastně totéž dělají i v případě těchto historických jízd, prostě si postaví hlavu a dost. Chtělo by to tam trochu vyčistit.
Spropitné dle článku téměř vyvolává dojem, že tímto se vlastně zákazník podílí na stavu mzdy obsluhujícího personàlu. Ale ten by měl mít svou mzdu stanovení po dohodě se zaměstnavatelem. A ten ji má mít v cenách prodáváného sortimentu. Dýško dám, ale aby mě jej někdo určoval? Proč tedy není určeno dýško pro kteroukoli funkci ve službách???
Jen tak asi mimochodem. Zajímal se někdo nad tím, proč spousta těch "lidí z ubytoven" nemůže najít normální bydlení? Měli bychom se ptát, jací jsou to lidé. Celé roky slyšíme něco o jejich mentalitě, zvycích a pod., a oni si páni myslí, že tyto lidi někdo ubytuje v podnájmu? Vždyť by si podřezal sám větev. Všichni, aspoň ti, kteří s tímto mají zkušenost, ví, jak to dopadá. A oni, ti chudáci z ubytoven, nehodlají na svých zvycích nic měnit. Vidím to dnes a denně.
Stále stejná písnička, ať jde o vlak či autobus. Pokud mám místenku, mohu si nastoupit mezi prvními, ale to by nesměli v tom bránit ti, kteří si myslí, že urvou místo, když se tam nacpou hlava nehlava. A právě proto si klidně počkám a pak v klidu nastoupím a dotyçný má peška. Vždyť mà úplně stejnou možnost jako já. Takže...
Lalala.
11
Sledujících
0
Sleduje
11
Sledujících
0
Sleduje
Cena plynu by se měla odvíjet jako celek, tudíž dejme tomu za m3, a mělo by v něm být započítáno vśe. Jako u rohlíku mne nezajímají poplatky mlýnům, dovozcům, rozvozcům a bůhví komu, tak mne nezajímá toto nezajíma ani u energie. Zajímá mne koncová cena za kubík či kWh, ale tak aby v ní bylo vše.
1 odpověď