Proč k těmto věcem dochází? Zkusil jste se někdy někdo nad tím zamyslet? Nejspíše nikoliv. Existují tak zvané Smluvní přepravné podmínky (SPP), s kterými je cestující při nastoupení do vozu, zakoupením jízdenky, držením dlouhodobých jízdenek tudíž seznámen, a měl by každý vědět, jaká jsou NEJEN jeho páva, ale i POVINNOSTI. Taktéž jsou v nich zakotvena práva a povinnosti pracovníka dopravce, tzv pověřená osoba, do níchž spadá i řidič prostředku hromadné dopravy. Pokud by tedy cestující dodržovali ony SPP, nemusí k těmto věcem vůbec docházet, jenže jak je známo, to není pravdou, a bohužel slabší jedinec to po dlouhodobé expozici těchto různých excesů nemusí vydržet, a jednoho dne prostě vybuchne, i když si je vědom, že nemá. Navíc se dnes hraje v podnicích líbivá politika, kdy vlastně cestující (v mnoha případech bych použil expresivní pojmenování) má téměř vždy pravdu a neexistuje žádná možnost pro tyto pracovníky ze sebe vyventilovat nahromaděný stres, mnohdy i vztek. A to pomíjím naschvály provozu na silnicích. A že dochází občas i k tendenčním tzv vyšetřováním, kdy je o zaměstnanci rozhodnuto dříve, než se vůbec může bránit je také docela časté. Hraje v tom pozice cestujícího, politický vliv, nebo také finanční zainteresovat vedoucích pracovníků DP či stěžovatele. Bohužel většinou na to doplácí zaměstnanec. Takže zkusme se chovat tak, aby těchto případů bylo co nejméně. Potřebujeme se navzájem.
Velikášství velkého a jedinečného soudruha profesora bůhvíčeho Fialy už nezná mezí. Za každou cenu bude chtít podporovat Ukrajinu i za cenu zničení této země. A my, no přeci mu to nejspíš dovolíme. Těch pár řvoutů se pokusí umlčet, praxe už je, samozřejmě demokraticky, bez násilí, ale za pomocí jiných také velmi demokratických institucí, jak je to zde zvykem, a všichni ostatní budeme zase jako vždy, kdys i teď mlčet.
A začíná hon na čarodějnice(řidiče). Je otázkou, zda lže on, či druhá strana. Jenže mám pocit, že tento případ bude veden tendenčně, neboť vedení podniku se bude chtít zalíbit, a tudíž předpokládám, že jako hlavní viník již dnes je onen řidič. Asi se měl chovat umírněněji, ale. Den co den v kontaktu se spoustou jedinců, kteří zrovinka neoplývají jemností chování, a to ať již z pozice kolegů řidičů na silnici nebo společnost cestujících. A to se potom nesmíme divit, že někomu prostě i v nevhodnou dobu ulítnou nervy, nebo jak se lidově říká, bouchnou v něm saze. Neomlouvám jej za případně pochybení, ale nemyslím, že tento případ bude posouzen objektivně.
Slavná EU kráčí čím dál rychleji k světlým zítřkům, přesně tak, jako kdysi komunistické SSSR a s ním i my. Dnes jsme svědky opakujících se dějin, kdy se nás kdekdo bude za chvíli dotazovat opět v kádrovácím dotazníku ještě na imtimnější otázky, aby kdejaký jouda sedící v kanclu v Bruselu dokázal, že je potřebný.
Není to tak dávno, co mě přesvědčoval jeden rodilý Pražák o tom, že si Praha platí veškeré výdaje jen ze svých příjmů. Když jsem mu oponoval, že bez zbytku republiky by možná měli čtvrtinu toho, co tam mají (MHD, Metro, přestavba železničního uzlu a pod), tak nevěřil. A ono ouha, ona to pravda je. Najednou Praha brečí. Ať se nediví, spousta míst, a to nejen na Moravě je přehlížena jen kvůli velkoměstu. Za některé věci si mohou v Praze sami.
11
Sledujících
0
Sleduje
11
Sledujících
0
Sleduje
A máme zde opět nenávistný útok na důchodce a jejich důchody. Když jej čtu, popadá mne zlost. Proč? Popisuje se zde, jak chudáci mladí musí ony důchodce żivit, jací oni mladí jsou z toho celí nesví. Takže vy vážení mladí, to co dnes máte, je získáno prací těch starších, vy máte dnes dovolenou čtyři týdny, oni důchodci měli dva týdny, a až po patnácti letech práce získali třetí, a bohužel, neměli tytéž možnosti, které máte vy. Pořád nám vtloukáte to, že každý je strůjcem svého života, tak se snažte. Nečekejte na to, že vám starší generace vše dá na zlatém podnose, musíte pro svůj život něco sami udělat.