a není to náhodou práce prezidenta, reprezentovat republiku po světě? Ano, dlouho jsme to neviděli, protože ožralu nikdo nikam nepozval a stejně by toho nebyl schopen a být tam blbiš, tak by to bylo stejné.....konečně kredit republiky ve světě stoupnul.
Jistě, a co z toho vlastně máme. Co vyvážíme do Austrálie a podobných destinací. Řekl bych, že nemáme co nabídnout. Ale kredit stoupnul.
Zabil ho vlak 😉 Jen se snažíte vytvářet senzace a působit inteligentně, neprošlo to 😅
Skočil ze skály, ta jej vlastně zabila ta skála. Dle vašeho. Oběsil se na stromě či něčem jiném, viník strom nebo ona dotyčná věc. Paráda. A tak by se dalo pokračovat. Vlastně zapomněl jsem, ono by to vlastně hloupě znělo, kdyby napsali, že dotyčný porušil předpisy a vlezl tomu vlaku do cesty, a ten zmetek vlak mu neuhnul.
Děláte si legraci? 😅 Lidská nezodpovědnost? Co když to byl úmysl? Je to běžné slovní spojení. Vymýšlíte nesmysly 😉
Vážená, vlak nezabíjí, vlak bohužel díky své konstrukci, váze, rychlosti jen dokoná dílo bl.a, který mu vleze do cesty. A plést se do cesty něčemu, co má od 25 tun nahoru se opravdu nevyplácí. A pokud to byl úmysl, tak prostě o jednoho méně, jen smůla, že to odnesou všichni kolem zpožděním, nepříjemným zážitkem.
Ale vždycky se najdou peníze na to, aby se někde stanice zbourala a nahradila kontejnerem.
Bohužel, zářné příklady existují. Budova stanice na trati 047 Chvaleč. Mělo zájem město i soukromá osoba. Oba tam chtěli vytvořit IC, soukromník samozřejmě s bydlením. SŽ(DC) tehdy za budovu požadovala nějakých 600 tisíc, jí vyčíslena oprava odhadnuta na dva a půl mega. Nedohodli se, poněvadž byl šílený problém se snížením ceny. SŽ(DC) přistoupila k demolici, instalování přístřešku Antivandal a pak se chlubila, že to stálo nějakých 1750 tisíc, což znamenalo, že vlastně ušetřila dalších 750 tis. A takto postupuje dále, jak na této trati, tak i jiných. Bohužel.
S firmou Správa železnic je stàt ve státě. Dělá si co chce. Stačí se podívat jen na to, jak se stará o tratě v tzv výluce. Nechá je udevastovat, či se na tom i podílí, aby poté prohlásila, že trať nelze opět zprovoznit, protože chybí milióny na opravu. A vlastně totéž dělají i v případě těchto historických jízd, prostě si postaví hlavu a dost. Chtělo by to tam trochu vyčistit.
Žijete v ČR? V gastro, barech atd. je to u nás naprosto běžná praxe.
Pane Cimický, ano žiji, a také spropitné dám, pokud si jej obsluha zaslouží. Ale aby mě někdo určoval, kolik jí mám dát, tak to by narazil. Myslím si, že když to někdo svádí na plat, tak je to směšné, neboť plat či mzda má být určena pracovní smlouvou a platebním výměrem. Dýško je takové přilepšení, nikoli měsíční mzda.
Spropitné dle článku téměř vyvolává dojem, že tímto se vlastně zákazník podílí na stavu mzdy obsluhujícího personàlu. Ale ten by měl mít svou mzdu stanovení po dohodě se zaměstnavatelem. A ten ji má mít v cenách prodáváného sortimentu. Dýško dám, ale aby mě jej někdo určoval? Proč tedy není určeno dýško pro kteroukoli funkci ve službách???
Jen tak asi mimochodem. Zajímal se někdo nad tím, proč spousta těch "lidí z ubytoven" nemůže najít normální bydlení? Měli bychom se ptát, jací jsou to lidé. Celé roky slyšíme něco o jejich mentalitě, zvycích a pod., a oni si páni myslí, že tyto lidi někdo ubytuje v podnájmu? Vždyť by si podřezal sám větev. Všichni, aspoň ti, kteří s tímto mají zkušenost, ví, jak to dopadá. A oni, ti chudáci z ubytoven, nehodlají na svých zvycích nic měnit. Vidím to dnes a denně.
11
Sledujících
0
Sleduje
11
Sledujících
0
Sleduje
Cena plynu by se měla odvíjet jako celek, tudíž dejme tomu za m3, a mělo by v něm být započítáno vśe. Jako u rohlíku mne nezajímají poplatky mlýnům, dovozcům, rozvozcům a bůhví komu, tak mne nezajímá toto nezajíma ani u energie. Zajímá mne koncová cena za kubík či kWh, ale tak aby v ní bylo vše.
1 odpověď