Hello Kitty slaví půlstoletí. Zisk firmy narůstá i díky novému šéfovi, který rozjel spolupráci se známými značkamiHello Kitty, jež je jednou z nejznámějších japonských postaviček, aktuálně oslavuje své 50leté výročíDůvod k radosti má i její tvůrce, zábavní společnost Sanrio. Té se po několikaletém období úpadku podařilo výrazně zvýšit svůj ziskZa úspěchem firmy stojí především její nový šéf, který se zaměřil na propagaci dalších postav, boj s padělky či na posílení zahraničního marketingu Roztomilá růžová postavička stojící v čele miliardového zábavního impéria. I tak by se dala popsat Hello Kitty, která patří k vůbec nejvýdělečnějším mediálním franšízám, jež dokonce předstihla Mickey Mouse nebo Hvězdné války. Výtvor japonské designérky Juko Šimizu vznikl už před půl stoletím, přesto ale zůstává velmi populární jak v zemi vycházejícího slunce, tak i v mnoha dalších státech po celém světě.