Dvě auta z jiné kategorie. Nemůžete srovnávat Kodiaq vs Santa Fe. Santa Fe je o level výše. Ale cenově jsou v podobné kategorii. Ale bohužel musím konstatovat, že dokud bude Škoda stavět Kodiaq na tak malém podvozku, stále to bude vypadat jak kdysi Renault Koleos. Stačí se za nový či starý Kodiaq postavit ze zadu a už se vám chce brečet. Široká karoserie a v ní zalezlá kola. Hrůza. To samé auto od Seatu které sjíždí v MB že stejné linky to nemá, proč? Kola mu lícují s plnou šíří vozu. Pokud půjdete na jakýkoliv autosalón či veletrh kde se prezentují vozy škoda, tak si všimnete, buďto sníženého ET oproti originálu nebo podložky mezi koly a kotouči. Mám osobní zkušenost u Škoda Auto kdy se to takto montuje na vozy které jsou vystaveny na mezistátních hokejových utkáních.
D11 směr Praha ráno....před Prahou se udělá kolona v levém pruhu, protože v tom pravém jsou přeci kamiony a pomalá auta. A tak se jede v levém pruhu 100km rychlostí a přitom v pravém je kolikrát volno a mohu jet rychleji. Nebo se mám také jako pako zařadit do levého a jet jako ostatní paka 100 km rychlostí když je v pravém pruhu volno a je rychlejší?...Podle stupidních zákonů našich hloupých politiků jednoznačně ANO...NE, nedělám to, protože nejsem pako, hlavu na krku mám na myšlení a ne aby mi nepršelo do krku....a navíc je můj čas asi dražší než těch hlupáků jedoucích mermomocí v levém pruhu.
Hloupej si ty! Musíš se naučit držet rozestupy a pak pojedeš v levém třeba 150, ale tobě radim vrat řidičák.
Zákon je zákon, ale v tomto případě nesmyslný. Pokud řidič blokuje levý pruh je na místě pokuta, ale nechápu proč plynulou jízdou nemohu takové auto podjet, protože když se za něj zařadím a on jede vlevo dál tvoří se za ním třeba i kolona a brzdí provoz. Při tom ke kolizní situaci při podjetí by nemělo dojít, protože každý řidič při zařazování do pruhu se musí přesvědčit v zrcátku aby někoho při přejíždění do pruhu neohrozil. To znamená, že to musí udělat i řidič pokud přejíždí zleva doprava. Děje se to stejně i přes zákaz a nezdá se, že by to nějak víc zvýšilo nehodovost v takových situacích. Myslím, že zrušit tento paragraf by spíš plynulosti provozu pomohlo.Problém je také určit co je souběžná jízda kolony vozidel když vpravo jede spousta kamionů a i když mezi nimi někdy vznikají nesourodé mezery kam se sice při předjetí můžete ještě vejít, ale za pár vteřin předjíždíte další kamion, tak, že když nechcete jet pomalu za nimi musíte každou chvíli přejíždět do levého pruhu a vracet se do pravého. To bezpečnosti na dálnici také moc nepřispívá. Proto také většina řidičů v takovém případě jede raději v levém pruhu kde je jízda plynulejší a bez neustálého přejíždění doprava i plynulejší a bezpečnější.
Meleš hrozny ho..diny
Je to hovadina na entou. Pokud dobre vím, tak když v levém pruhu pojede více jak 3 pomaleji jedoucí vozidla a v prostředním nikdo nepojede, nevím proč bych měl zůstat v levém a jet 100km/h, když mozu v prostředním jet 130km/h. A ne nebudu čekat až mě ti v levém dojedou, abych se za ně mohl zase zařadit. U nás existuje jedno pravidlo. Vseci vlevo. Ano do té situace se dostáváme sami, protože každej přeci při předjíždění kamionů nevjede za kamion aby pustil rychleji jedoucí vozidla, pac než by se zase dostal do levého, musel by pustit 30 aut. Ale ta situace vzniká vždy prvně jedoucím vozidlem, protože se rozhodne předjet kamion v rychlosti 95km/h zábrzdi celou dálnici. Pak vznikají nesmyslné nevysvetlitelne kolony. Treba aj 10x za 100km. Mělo by se řidičům vysvětlit, že když předjíždim na dálnici, tak predjizdim, znamená to jet rychleji než ten co ho predjizdim.a na dálnici se může jet až 130km/h pokud chci minimálně zdržovat dopravu, juknu do zpětného zrcátka, vidím že mě někdo dojíždí a mám tu možnost přede mnou, porusim na malý úsek i rychlost, abych řidiče za sebou neohrozoval a co nejvíce jsem pomohl k plynule jízdě. Až se lidi naučí i za volantem přemýšlet, to bude pohodička i na tej posahanej dalnici.
Ty zalez
Je to nesmysl. Základní pravidlo zní, že se jezdí vpravo. Pokud jedu v pravém pruhu, jedu ve svém, ve kterém mám podle zákona jet. A, že nějaký blbec jede v levém pomaleji, není to moje vina, ale jeho, neboť levý pruh slouží pouze k předjíždění a když jede pomaleji, než vozidlo v pravém pruhu, je jeho přestupek, neboť nepředjíždí, sle šourá se vlevo. A povinnost zařadit se za něj do levého pruhu, abych ho nepodjel je, naopak nebezpečná situace, neboť někdo v levém pruhu jedoucí rychleji může vyletět ze zatáčky a už to neubrzdí a řetězová nehoda je na světě.
To je právé cechackovstvi, myslíme jen na sebe a nikdo okolo mě nás nezajímá
Vám se nestalo co mne že řidič na dálnici mne nepustil . Jel vedle mne,zrychloval a zpomaloval podle mne až mne donutil na konci připojovacího pruhu ve 130 km/h hamtnout na brzdu ??? A ještě se mi smáli i se spolujezdcem ? I fakovaka jsem viděl...
V tom případě jste neměl správny odhad ani rychlost. A navíc můžete dle zákona pokračovat mimo připojovací pruh. Největší chyba je na konci pripojovaku zastavit a pak se z 0 rozjíždět. Sebevražda. Doporučuji ve vašem případě Bolt nebo Uber a vrátit řidičák
Upřímně, když dojedu normální rychlostí v pravém pruhu vola, který se vleče po prázdné dálnici v levém stovkou, podjedu ho bez váhání. Ale dávám si při tom sakra majzla, protože když vidím, kolik lidí si nehlídá ani levé zrcátko, tak se neodvažuju doufat, že by si zrovna podobný mamlas hlídal pravé...
Po prázdné dálnici někdy někdo jel v levém 100? Ty blouznis jelito.!
Jestli tomu správně rozumím, tak pokud někdo blokuje levý pruh a já ho dojedu v pravém pruhu, tak podle ministerstva dopravy se mám zařadit do levého pruhu za něj, abych mu v tom blokování pomohl a společně budeme čekat na další řidiče tak dlouho, až se vytvoří pomalu jedoucí kolona (což samozřejmě logicky musí nastat) a pak už můžeme "podjiždět" z prava. Kocourkov jak vyšitý.
Pokud přece jedu předepsanou rychlostí v pravém pruhu (správném) a někdo nesmyslně blokuje pruh levý, tak nebudu zbyečně vytvářet kolizní situaci. Asi by to na minsterstvu měli trochu zrevidovat, protože těch "levoproudařů", kteří se odmítají vracet je denodenně na dálnici spousta. Případně "středoproudařů" tam, kde jsou pruhy tři. 🙂
Nijak nerozporuji znění zákona, ale ten zákon vznikl s nějakou myšlenkou a záměrem a je potřeba ho aplikovat s použitím mozku.
Štastnou cestu
Rozumíš tomu z půlky správně, ty co jedou v levém pruhu by taky jeli rádi rychleji. Jenže nedodržují správně rozestupy a tudíž se brzdí a zpomaluje se levý pruh. Neumíme tady v ČR jezdit , to je celé.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Před každou kritikou se běžte podívat do zrcadla a možná byste měli začít u sebe!
1 odpověď