Tento válečný ruský štváč není vlastencem ani občanem České republiky, neboť je to zrádce,co říká že nepřítel ČR a nezná historie kdo nás zachránil a kdo nás napadl, bylo to Německo, které mělo z Ruskem pakt spojenectví a Rusko útočí dnes na naše školy, nemocnice a vyhrožuje Evropě a každému kdo se Rusku nelíbí, že na něj pošle rakety a tento bídný zrádce nám říká, že nemáme se bránit, ať nás nepřítel Rusko napadne. Vidíme a známé z historii jaká je pravda. Tihle proradní zrádci ať táhnou do Ruska. Je evidentně zřejmé, že se mu líbí zabíjení, mučení a znásilňování, když mu to nevadí. Rusko je nepřítel ČR a tento zrádce říká že se nemáme bránit a vůbec vyrábět nějaké zbraně pro obranu před ruským útokem.
Naše děti ohrožuje Rusko, útočí na dopravní infrastrukturu,a provádělo již před léty zde své útočné akce a tento zrádce,nebudeme mu říkat český člověk, protože ten by viděl kdo útočí zde na naše děti, tento by je, jak sám říká, že nevadí mu co Rusko dělá na Ukrajině a chtěl by to i zde.
Po první světové válce byl strašákem kapitalistického světa komunismus v Sovětském svazu. Dnes v Ruské federaci není komunismus a přesto je údajnou hrozbou. Ptám se jak to, že nebylo hrozbou v letech 2004, kdy byl Putin na oslavě vylodění v Normandii, nebo 2006, kdy byl na oficiální návštěvě u nás v roce 2006? Tenkrát nás obsadil nechtěl a teď už ano? Nechte na hlavě. Problém není v Rusku, ale v tom, co manipulují finanční kruhy USA, které potřebují nadvládu nad světem. Podívejte se na země, které se postavily navládě a diktátu USA. Vietnam, Sýrie, Irán, Venezuela. ... A je třeba si uvědomit, že důvodem pokračování nejdříve studené války opětovně rozpoutané byl výnos v Ruské federaci zakazující zahraničním korporacím vlastnit surovinové zdroje Ruska. Kdyby nebylo ukázkou zacházení USA s Venezuelou, kde se těžila ropa US težaři a země byla chudbobnou, aniž by skvétala životní úroveň obyvatel, dává rozhodnutí orgánů Ruské federace smysl. Ostatně i u nás se vzepjaly protesty proti tomu, aby nad těžbou lithina u nás rozhodoval nadnárodní korporát se sídlem někde v Austrálii. Tady jsou ty pravé příčiny toho, proč je pro USA a nám vnuceným nepřítelem Ruská federace.
Žijeme v době psychopatů. Jen dement může tvrdit, že když se rozeběhne válečná výroba, tak zanikne závislost na surovinách z Ruska a technologiích z Číny. Kde se tito debilové generují? Takto praštění magoři vůbec netuší odkud se berou rudy na výrobu barevných kovů, materiálů uplatňovaných v technologiích. Budeme terorizovat africké děti, aby těžily cobalt, nikl, Čína produkuje wolfram, a další kovy. Vše potřebuje zbrojní výroba od materiálů pancéřování, přes elektronické prvky řízení, navigace, ovládání. Dnešní sofistikované výrobky jsou skládankou komponent z celého světa. A co bude výsledkem? Sklady naplněné municí, zbraněmi, a jejich jediné užití? Ničení, zabíjení. ... Fascinuje mě, že nikdo není schopen říct pravdu o smyslu válčení a tažení proti Rusku. Ten, kdo zná historii je mu jasné o co tu jde jako v případě Iránu, Ruska, Venezuely, ale i Palestiny. Je to stejné jako za komunistů "soudruhu, ty nejsi s námi, ty jsi proti nám", tak stejně tak fungují USA ke zbytku světa ",a opovažte se chtít být samostatnými a nezávislými, zle se vám povede." .. Lidi uvědomte si, když umožníme šílenství magorů, tak to bude o tom, že naše děti budou zabíjeny jen proto, že jedni magoři si potřebovali zotročit ty, kteří se nechtějí nechat. Válka nemá perspektivu. Tak jako byli Sověti vyhnáni z Afganistánu, stejně tak USA s celým NATO, USA z Vietnamu tak musí být každému jasné, źe nelze očekávat žádné výsledky na principu okupace, kolonializace, a o to tu ve válce proti Rusku jde. Použijte empatii, vcítění a pochopíte jak je ta nenávist vnímána.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
V tom případě mi připomínáte komunistické politruky, kteří rovněž používali pojmy, které se naučili na školení VUMLu, ale význam jejich slov neznali. ... jen tak dál a ani nebudete vědět, že vám vládnou komunisti, protože na rozdíl od nás, jsou v Evropě na západ od našich hranic, aktivní a protože se nezpronevěřili idejím násilným bojem o udržení si moci, jako tomu bylo ve východním bloku, tak mají volný vstup do politických uskupeních. ... A neškodilo by se podívat do dějin, kolik invazních válek se odehrálo na území USA cizími státy a kolik invazních vpádů bylo na území Ruska. .. Nejsem zastáncem Ruska, jsem zastáncem objektivní a nezaujaté právdy, vycházející z historických poznatků, které by se hodilo doplnit. Faktem je, že nikdo nechce svou hloupost přiznat a už to, že se mýlí.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
A ještě k tomu imperiálnímu. Dnes tj. 25.11. odbysílala ČT2 dokument o Dynastiích USA. Především o dynastii Morganů. Tady je přesnè ukázáno, co je to imperiální. .. Jde o ovládání světa prostřednictvím peněz. Čím více investic po světě, tím větší politický vliv, protože tyto finančně rodinné klany dokáží ovládat státy. .. mrkněte na to a pochopíte, proč v naší zemi nikdy nedosáhneme životní úrovně obyvatel v Německu, pokud je do chudoby nedovede válčení. Uvědomte si, že žádným záměrem zahraničních investorů není zvýšení platů zaměstnanců, tak, aby mezi náklady, kam patří i mzdy, a výslednou cenou produktu obchodovanou na trzích nevznikal zisk, který generuje dividendy a výše dividend ovlivňuje cenu akcií. Burza bude vždy silnější, budou-li se obchodavat akcie z celého světa, a Rusko zakázalo vlastnit zdroje nerostného bohatství zahraničním korporacím, tedy z investoři, nemají zisk z prodeje ruských surovin, naopak peníze zůstávají v Rusku a Rusko je tak schopno být politicky a ekonomicky nezàvislou zemí a naopak ruští finančníci oligarchové začali fungovat a konkurovat finančníkům převážně soustředěných v USA. A USA vždy na válce vydělaly, protože na financování války peníze půjčovaly, jako je tomu v případè Ukrajiny, kdy ns rozdíl od nás my Ukrajině darujeme, kdežto USA půjčují. To jrn na doplnění, Rusko se stávalo konkurentem US imperialismu a to oblákalo investory od USA k Rusku.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Imperiální choutky nacistického Ruska? ... Vůbec netušíte, co píšete. Nacismus, zkrácení dvou slov nacionální socialismus. Rusko je federativní zemí, tedy země s vlastním národem, mají své republiky a jen určité části fungování státu jsou řešeny jako federace. Stejně tak funguje Spolková republika Německo, kde jsou rozděleny kompetence mezi spolkovou vládu a jednotlivé země. Tak jak funguje Ruská federace je cílem federalizace Evropské unie, Lisabonská smlouva odejmula rovná práva malých států a moc soustředila pod rozhodování velkých států, které mají větší zastoupení a tedy větší váhu hlasů. Pokud chcete tvrdit, že Rusko je nacistickou zemí, pak cílem EU je rovněž dasáhnout nacistické Evropské unie. ... Ještě jste přesvědčen, že váš text je správným?
Třeba pojem agregace flexibility Vám zjevně nic neříká. Tak ze sebe nedělejte veřejně hlupáka.
Víte, v rámci správy bytových domů, kde se instalovaly chytré vodoměry a chytré měřiče tepla, jsem zjistil, že naměřené údaje a průběžné spotřeby sleduje nejvýše 5 procent uživatelů. Všechny zajímají přeplatky záloh a pokud se systém instaluje, kde se vyžaduje správa systému, vzrostou paušální náklady, které lidé musí zaplatit. .. Při dnešním postupu s růstem paušálních cen za distribuci, se bude vyplácet pro odběrná místa s občasným odběrem instalace elektrocentrál na benzín nebo naftu. Elektrocentrály zvládnou i 400 V, takźe připojit cirkulu, nebo indukční vařič v chalupě, kam se jede na víkend vyjde levněji, než poplatky za dostribuci z připojení 400 V.
To není o tom, co se nám hodí. Agresorem a jediným viníkem je tady Hamás, stejně jako Rusák na Ukrajině. Nebo snad schvalujete upalování dětí za živa a další zvěrstva která Hamás v Izraeli před vypuknutím konfliktu spáchal?
Přestaňte se chovat jako komunistický politruk za socialismu. .... Ostatnè diktatury potřebují právě takto smýšlející, nepřemýšlet, nezjišťovat, jen věřit.
je právě proto, že je vše na rodičích, kteří, pokud jsou existenčně tak, že přežívají, nebo potřebují příspěvky na domácnost, tak děti jednak žádnou aktivitu nevykazují, a vím, že např. v Praze je běžné, že lidé mají i dvě souběžná zaměstnání, aby zaplatili nájem, zaplatili základní věci, nebo nějaké školní aktivity, jako výlety, školu v přírodě, atd., tak tito toho času na to si s dětmi povídat, moc času nemají. A vystresovaný a přetížený rodič si s dítkem o tom, co dělá, jak se mu daří, moc nepopovídá. A co je úplný nešvar až zrůdnost, když konflikt rodičů odnáší děti tím, že jeden rodič brání setkání s druhým, nejčastějším jevem je to u matek, které se tak mstí partnerům a tím to odnáší hlavně děti. Vzpomínám si, že když jsem byl malý v první třídě, tak dokonce "souška" přišla se podívat, jestli mám doma nějaké pracovní místo na přípravu do školy, samozřejmě zkontrolovala co mohla a tak věděla, jak to funguje v domácnostech. Dnes? Se akorát řeší problémy tak, že se hodí na rodiče, kteří pokud nejsou profesionálové, nebo vyrůstali sami v narušeném prostředí, sami nevědí, co je správně, protože jim to nikdo neukázal. .. To mě zaujalo v Irsku, když jsem tam byl na studijní cestě, že pro takové ty rodiny vzešlé z narušeného prostředí mají samostatné domácnosti s plným vybavením, kde je maximálně po dobu 1,5 roku učí a dohlíží na ně, jak vedou domácnost, zda chodí do práce, jak hospodaří s penězi, v areálu je školka. Vstup do areálu není umožněn každému, aby se nesjížděli další příbuzní z rodiny na nekonečné návštěvy. Cílem bylo dosáhnout běžných návyků. U nás se to řeší
omezováním sociálních dávek a pohrůžkou odebrání dětí. A pak chtějte od rodičů, kteří mají sami nedostatky ve vlastní výchově, aby suplovali učitele. Víte já to vidím u těch mých učitelek, jak je to mnohdy o vyhoření, nadměrná ochrana osobních údajů neumožňuje účinnější kroky k narovnání chyb rodičů e výchově, ale rozhodně by pedagog neměl fungovat "tak, mám dnešek z krku" a zbytek ať si vyřeší rodiče. Kdyby to fungovalo, nebyly by problémy, ale jsou a pokud dítko ve školském zařízení denně tráví od 4 hodin až po 8, tak školní zařízení má stejnou odpovědnost jako ta rodina. ... Pokud nesouhlasíte, pak si položmě otázku, jakou mají učitelé odpovědnost za výkon své práce? Učí a děti nic neumí, nic nevědí? To je jako kdyby jiní v zaměstnání by produkovali zmetky. To by pak byli učitelé těmi do děti a mládež po uvedenou dobu pouze hlídají, než se rodiče vrátí ze zaměstnání. Možná se to jeví jako divné, ale to jak prezentujete požadavek na odpovědnost za výchovu dětí na rodiny, tak degradujete učitele na někoho kdo hlídá děti, než si je rodiče vyzvednou. Pak se nedivte, že spousta lidí ve společnosti je na učitele vysazena. Hlavně, když jim učitel sdělí, že to musí zajistit rodiče a ne pedagogové ve škole.
Je zajímavé, že mnou prezentované souvislosti, které lze ve společnosti vysledovat, máte potřebu personifikovat. Moje žena je středoškolská pedagožka již 32 let. Dcera, které je teď v očekávání, a před odchodem na mateřskou byla rovněž středoškolská pedagožka, syn studuje Masarykovu univerzitu a měl by být z něj učitel tělocviku a občanské nauky. Takže já se svým dětem věnoval, dcera hudbě tak a syn hokeji, tenisu a rovněž hudbě. A hlavně jsme se jim věnovali proto, že nejsme rozvedeni, s hodou okolností dnes máme výročí 32 let. Ale to, co já popisuji, je to, s čím jsem se setkával, kdy na dítka působil problém rozvedených rodičů, kdy jeden rodič financoval vše a druhý se na financování aktivit nepodílel, ale také jsem se setkal s tím, že některé aktivity, jako třeba hru na hudební nástroj provozovat všechny děti nemohly přestože by i chtěly. V rodinách k tomu nebyly podmínky tím, že to nebylo zvyklostí rodiny. Zkuste si všimnout, že aktivity provozují děti, které provozovali jejich rodiče. Když půjdete na koncert do hudebky dětí, zjistíte, že všichni ti rodiče v minulosti minimálně ve svém dětství na nějaký hudební nástroj hráli, u sportu je to rovněž, že hokej, hradí děti rodičů, kteří si k hokeji minimálně v žákovských kategoriích "přičuchli". A pak se objevují konflikty mezi rodiči a trenéry, protože by si trenéři přáli, aby jim do toho rodiče "nekecali", ale rodiče jsou těmi, bez nichž by neměl koho trenér trénovat. Nechci se opakovat, již jsem to tu psal, jen je problém v tom, že se texty nezobrazují celé, ale ten nedostatek tělesně zdatných pro výkon povolání
je právě proto, že je vše na rodičích, kteří, pokud jsou existenčně tak, že přežívají, nebo potřebují příspěvky na domácnost, tak děti jednak žádnou aktivitu nevykazují, a vím, že např. v Praze je běžné, že lidé mají i dvě souběžná zaměstnání, aby zaplatili nájem, zaplatili základní věci, nebo nějaké školní aktivity, jako výlety, školu v přírodě, atd., tak tito toho času na to si s dětmi povídat, moc času nemají. A vystresovaný a přetížený rodič si s dítkem o tom, co dělá, jak se mu daří, moc nepopovídá. A co je úplný nešvar až zrůdnost, když konflikt rodičů odnáší děti tím, že jeden rodič brání setkání s druhým, nejčastějším jevem je to u matek, které se tak mstí partnerům a tím to odnáší hlavně děti. Vzpomínám si, že když jsem byl malý v první třídě, tak dokonce "souška" přišla se podívat, jestli mám doma nějaké pracovní místo na přípravu do školy, samozřejmě zkontrolovala co mohla a tak věděla, jak to funguje v domácnostech. Dnes? Se akorát řeší problémy tak, že se hodí na rodiče, kteří pokud nejsou profesionálové, nebo vyrůstali sami v narušeném prostředí, sami nevědí, co je správně, protože jim to nikdo neukázal. .. To mě zaujalo v Irsku, když jsem tam byl na studijní cestě, že pro takové ty rodiny vzešlé z narušeného prostředí mají samostatné domácnosti s plným vybavením, kde je maximálně po dobu 1,5 roku učí a dohlíží na ně, jak vedou domácnost, zda chodí do práce, jak hospodaří s penězi, v areálu je školka. Vstup do areálu není umožněn každému, aby se nesjížděli další příbuzní z rodiny na nekonečné návštěvy. Cílem bylo dosáhnout běžných návyků. U nás se to řeší
Celé to dlouhatánské povídání je jedna velká výmluva, proč neděláte jako rodič, něco, do čeho se vám nechce. Moje mladší dcera byla v jezdecké reprezentaci - to obnášelo 5 x v týdnu 4 hodiny času (půl hodiny cesty na jízdárnu, připravit a odjezdit dva koně - což je u každého hodina a půl - a pak půl hodiny autem cesta zpět). Kromě toho je ADHD, takže se opravdu do školy připravovat musela. Přesto jsme měly čas na každodenní povídání (totéž se starší dcerou, která měla zase 4 x v týdnu taneční trénink). Je to prostě otázka priorit. Když mám dítě, tak můj volný čas přichází teprve tehdy, když jsou všechny potřeby dítěte naplněné - tedy i ta komunikační a výchovná. Od naplnění sociální a komunikačních potřeb je opravdu především rodina, škola to suplovat nemůže. A odpověď na otázku - jak moc mám poučit dítě, je velice jednoduchá: Dokud se ptá. Odpovídám, dokud se dítě ptá (a dokud znám odpověď). A to platí jak u dětí vlastních, tak u mých žáků. A pokud se vaše dítě neptá - tak jste něco sakra ve výchově pokazil. Obvykle to znamená, že si dítě neváží vás jako autority, nemá k vám důvěru a nevěří vašemu zájmu o něj. A poslední poznámka: v pornu žádné informace NEJSOU.
Je zajímavé, že mnou prezentované souvislosti, které lze ve společnosti vysledovat, máte potřebu personifikovat. Moje žena je středoškolská pedagožka již 32 let. Dcera, které je teď v očekávání, a před odchodem na mateřskou byla rovněž středoškolská pedagožka, syn studuje Masarykovu univerzitu a měl by být z něj učitel tělocviku a občanské nauky. Takže já se svým dětem věnoval, dcera hudbě tak a syn hokeji, tenisu a rovněž hudbě. A hlavně jsme se jim věnovali proto, že nejsme rozvedeni, s hodou okolností dnes máme výročí 32 let. Ale to, co já popisuji, je to, s čím jsem se setkával, kdy na dítka působil problém rozvedených rodičů, kdy jeden rodič financoval vše a druhý se na financování aktivit nepodílel, ale také jsem se setkal s tím, že některé aktivity, jako třeba hru na hudební nástroj provozovat všechny děti nemohly přestože by i chtěly. V rodinách k tomu nebyly podmínky tím, že to nebylo zvyklostí rodiny. Zkuste si všimnout, že aktivity provozují děti, které provozovali jejich rodiče. Když půjdete na koncert do hudebky dětí, zjistíte, že všichni ti rodiče v minulosti minimálně ve svém dětství na nějaký hudební nástroj hráli, u sportu je to rovněž, že hokej, hradí děti rodičů, kteří si k hokeji minimálně v žákovských kategoriích "přičuchli". A pak se objevují konflikty mezi rodiči a trenéry, protože by si trenéři přáli, aby jim do toho rodiče "nekecali", ale rodiče jsou těmi, bez nichž by neměl koho trenér trénovat. Nechci se opakovat, již jsem to tu psal, jen je problém v tom, že se texty nezobrazují celé, ale ten nedostatek tělesně zdatných pro výkon povolání
Proboha nejste ve škole! A nikdo vás nehodnotí. Škola může hodnotit z toho, co odučila. Ale vaše děti by měly obstát v životě, a to je vaše zodpovědnost. Asi mluvíme každý o něčem jiném. Na shledanou.
Že mě nikdo nehodnotí? Že lidi nehodnotí a neporovnávají ty druhé? Na jednu stranu píšete o obstání v životě, a to se přece ověřuje porovnáváním, nebo jak chcete poznat, že někdo v žitově obstál a někdo ne? Píšete ode zdi ke zdi. Na jednu stranu vnucujete povinnost rodičům vzdělávat děti a na druhou stranu se domníváte, že rodiče nikdo nehodnotí? Jak jste na to došla? To byste viděla kolik je závisti a nenávisti. Co myslíte, kde se generuje šikanování u dětí? Protože doma slyší, jak někdo na někoho nadává a pak zjistí, že má spolužáka, jehož rodič je tím nenáviděným, a ve škole je najednou šikana a nakonec se zjistí, že děti vyslechly nenávistné řeči rodičů proti některému z rodičů šikanovaného spolužáka. Vím co píši, synátor to zažil.
Já bych právě tyhlety podružnosti, jako jsou různé předměty ve škole, nechala klidně na učitelích, ale otázky zdraví a rozmnožování jsou tak zásadní, že si je ráda odučím doma sama.
A v tom je ten problém. Vy a někteří další rodiče ano, jiní ne. Není k tomu žádná povinnost rodiče, aby se mohla vyžadovat. A kantor bude hodnotit neznalost, nebo zanedbání rodičů? ... To je jak v tom Kameňáku: " A Pepíčku vyřiď tatínkovi, že Wolker byl Jiří a ne Johny."
Trochu to s tou důvěrou v instituce přeháníte. Vy jste rodič, veďte děti podle sebe a hlavně svobodně žijte. Proč byste se měl pořád někým řídit? Opravdu nehodlám čekat s hovory o antikoncepci a pohlavních nemocech, až to budou probírat ve škole, mohlo by být pozdě.
To není o důvěře. Naopak, já chci, aby si ti, co si mají plnit nějaké povinnosti, si je plnili. Víte kolik je keců o tom, co všechno musí rodina? Vzniká pak otázka, pokud má všechno suplovat rodina, tak opravdu nemůže žít a k čemu jsou ti ostatní, kteří své povinnosti, které plynou z jejich ustanovení, hází na rodiny a domáhají se toho, aby rodiny za ně něco řešily. Chápete? Buď budu s dítkem jezdit na kole, nebo si půjdeme zabrusil, nebo s ním mám sedět na objasňováním fungování pohlavních orgánů lidí, hledat hranici, co mohu sdělovat a co nemohu, aby dítko nebylo příliš poučené, nebo naopak za blbce. Pokud se domníváte, že to co popisuji, je důvěra v instituce, tak je to přesně to opačné, je to požadavek na to, aby si instituce a jimi hrazeni lidé, kteří se tváří jako profesionálové, opravdu tak chovali. Nejsem zastáncem toho, že by se děti neměly doma připravovat na výuku, že by se měly domácí úkoly zakázat. To ne, zopakovat si co bylo probíráno, co je třeba se naučit, to je potřeba. Tak jako se cizí jazyk nenaučíte bez slovíček, tak rovněž matematika, fyzika, chemie, biologie se neobejdou bez naučení se těch základů, těch dogmat, bez kterých se nedají znalosti rozvíjet. Je chyba se domnívat, že např. v přírodních vědách se nedá věc naučit, když ji studující nepochopí. U spousty věcí je to právě naopak, když se naučí ta neměnná dogmata, ty zákonitosti, pak teprve lze věci pochopit. A to je právě to. Co lze vysvětlit ve škole a nevyžaduje složité soustředění, drilování, nasoukání do hlavy, lze ve škole zvládnout. Doma by to mělo být o klidu ke šprtání.
Na tak dlouhý text jich bylo poměrně málo. Ale když už otevřeme obecně otázku humanitního a technického vzdělání. Jsem přesvědčen o tom, že přestože text obsahoval dvě pravopisné chyby, všichni, kteří jej četli, pochopili obsah, obsah sdělení pochopili. ... Co chci sdělit. Podívejme se na problematiku růstu teploty klimatu, přívalové deště, tornáda, povodně a záplavy. Jde o fyzikální jevy a fyzikové jsou schopni popsat lži, které exaktně nevzdělaní lidé, byť rovněž lidé s nejvyšším vzděláním, nedokáží posoudit a lži nedokáží odhalit. Jaké důsledky na lidské životy, zdraví, majetek, ale i věci a přírodu, vzniknou, když napíši děti se naučili, nebo naučily, na Slovensku píší potravinu sir a my v češtině máme sýr. A další. Jsou to jen pravidla, která si upraví skupinka jazykovědců a rozhodne, zda bude syrup, nebo sirup, zda bude filosofie, nebo filozofie. Ale kdo z těchto vědců ví, že teplota klimatu roste protože roste nadměrná spotřeba elektřiny. Že elektrická energie se přeměňuje v konečném stádiu na tepelnou a digitalizace je jednou z negativních příčin poškozování klimatu. Který humanitní pedagog je schopen vysvětlit, že teplotu klimatu významně ovlivňuje voda na pevnině. Např. problém záplav třeba eď konrétně ve Španělsku. Voda je a to i ta mořská je látkou, která ke svému ohřátí spotřebuje nejvíce tepla jako přírodní látka. Vlastnost se nazývá měrná kapacita tepla a udává kolik energie je třeba dodat nějaké hmotnosti látky na to, aby se ohřála o 1 stupeň. Z toho plyne, že voda hodně energie spotřebuje. Je tak schopna bránit přehřívání pevniny. Ale rovněž pomalu to velké
množství tepla, které do sebe naakumulovala, opět vyzařuje. A pokud by ve Španělsku na pevnině měli dostatečný objem vody v přehradách, vodních korytech, tak ohřátá voda z léta svou tepelnou setrvačností vytvářela teplo, které by zpomalilo kondenzaci vodní páry obsažené v oblačnosti, která se odpařuje z vyhřátého moře. Oblačnost by se posunula dál nad pevninu a rovnoměrně se pak ochladila a vypršela na velké ploše pevniny, kde by vsákla do podloží, do země a další rok, by pak svým odpařováním zpomalovala růst teploty klimatu. A takto na fyzikálních jevech, jejich pochopení, jak fungují, můžeme řešit problém klimatu, ale pokud na fyzikální záležitosti humanitní pedagogové reagují " ... to je fyzika, tomu já nerozumím.. ", pak i v politice mají šanci nedouci, kterých chybí všeobecné vzdělání, a nejsou schopni přijít na to, že problém klimatu není CO2, které spotřebovávají zelené rostliny, ale oblačnost, která tvoří tepelně izolační vrstvu a brání vyzáření tepla z povrchu země do kosmu víc, než CO2 a methan, které zadržují jen určitou část tepelného spektra. Jednoduchým důkazem je to, že jasná noc je vždy chladnější, než s oblačností. Nahradíme-li CO2 teplem z elektromagnetického vlnění a odpadního tepla z elektrických zařízení, tak nám ho žádná fotosyntéza neodstraní. ... Tak teď, co má větší dopad na lidi, přírodu, chyby v "i" a "y", nebo v "s" a "z", nebo neznalost přírodních věd a fungování přírody?
Na tak dlouhý text jich bylo poměrně málo. Ale když už otevřeme obecně otázku humanitního a technického vzdělání. Jsem přesvědčen o tom, že přestože text obsahoval dvě pravopisné chyby, všichni, kteří jej četli, pochopili obsah, obsah sdělení pochopili. ... Co chci sdělit. Podívejme se na problematiku růstu teploty klimatu, přívalové deště, tornáda, povodně a záplavy. Jde o fyzikální jevy a fyzikové jsou schopni popsat lži, které exaktně nevzdělaní lidé, byť rovněž lidé s nejvyšším vzděláním, nedokáží posoudit a lži nedokáží odhalit. Jaké důsledky na lidské životy, zdraví, majetek, ale i věci a přírodu, vzniknou, když napíši děti se naučili, nebo naučily, na Slovensku píší potravinu sir a my v češtině máme sýr. A další. Jsou to jen pravidla, která si upraví skupinka jazykovědců a rozhodne, zda bude syrup, nebo sirup, zda bude filosofie, nebo filozofie. Ale kdo z těchto vědců ví, že teplota klimatu roste protože roste nadměrná spotřeba elektřiny. Že elektrická energie se přeměňuje v konečném stádiu na tepelnou a digitalizace je jednou z negativních příčin poškozování klimatu. Který humanitní pedagog je schopen vysvětlit, že teplotu klimatu významně ovlivňuje voda na pevnině. Např. problém záplav třeba eď konrétně ve Španělsku. Voda je a to i ta mořská je látkou, která ke svému ohřátí spotřebuje nejvíce tepla jako přírodní látka. Vlastnost se nazývá měrná kapacita tepla a udává kolik energie je třeba dodat nějaké hmotnosti látky na to, aby se ohřála o 1 stupeň. Z toho plyne, že voda hodně energie spotřebuje. Je tak schopna bránit přehřívání pevniny. Ale rovněž pomalu to velké
Dceru s fungováním pánského těla se začátkem menstruace / počátkem rozmnožování a kluka bych přibrzdila znalostí práva (pod 15 let atd.) Když chtěla holka jít k doktorce o atk, tak jsem jí řekla ať nechá odpovědnost na opačném pohlaví a každému to předem takto sdělí 😆 a má svatý klid a odpovědnost a finance jsou na správné straně genderu 🤣ps: momentálně 6 letá známost Pro ftipálky..
Buďte v klidu, v dnešní době kluci mají zmáklé porno již na začátku puberty, což je tak kolem 10 až 11 let. Ve sportu jsou to starší žáci. Pak se všichni diví, že v 7. třídě z lyžařského výcviku přijede žačka v jiném stavu. On totiž sex mezi nezletilými není trestným činem a ani přestupkem, takže spolužáci před 15 tým rokem si mohou vesele užívat. Problém je, když jeden má 15 a druhý ještě nikoliv. A je jedno, zda jde o kluka nebo holku. Takže pořád mi vychází důležitý prvek školy, protože učitelé na hromadných školních akcích nemohou spoléhat na to, zda žáci vědí, jak s kondomem, aby se rodičům nevrátili ve větším počtu, než odjížděli. A pak s rodiči řešit, jestli a jak své děti poučili? .... Na koho se může člověk spolehnout je spíše o sobě samém, a pak řešit nějaké popotahování nebo vyhazov s argumentem, že jako kantor spoléhal na rodiče. Myslím že se obecně používá "důvěřuj, ale prověřuj".
Tak to se omlouvám za odbočku. V životě dítěte bývá ale nejbližší vychovatel rodič, a tak nezávisle na osnovách a vědeckých poznatcích by ho měl připravit alespoň na tyto bazální situace a jevy.
Ony by se měli školit i ti rodiče. Ti aktivní mohou být popotahováni za to, že děti vzdělávají předčasně, což se vymyká tomu obvyklému, nebo s tím nespechají, a pak jsou za nějaké pomatené puritány. Těch vlivů je příliš mnoho a právě školy a učitelé by měli rodiče na schůzkách informovat o tom, co by měli rodiče a co bude škola. Pro zvýšení atraktivity schůzky a větší účast, když se zařadí do pozvánky projednání postupu sexuálního vzdělávání, určitě to zvýší zájem rodičů se schůzky účastnit než to kolik se bude vybírat na sdružení rodičů, nebo do nějaké fondu třídy.
Já nehájím Rusko. Moje práce přímo ze zákona vyžaduje nestrannost, neovlivnitelnost. A vše co uvádím je proto, že je třeba si zamést před svým prahem. Ne vydět chyby na na těch druhých, ale uvědomit si chyb vlastních. Kdysi jsem diskutoval s jedním Romem, který za příčinu sporů romů s většinovou společností označoval to, že chyba je na straně té většinové společnosti, že ona má povinnosti, ale to, že ta práva nelze oddělit od povinností nechápal. A byl přesvědčen o své pravdě. Stejně tak je to se všemi, kteří věří těm oficiálním, tak je to přesně jak to již sdělili jiní moudří. Dnes se nehledá pravda, dnes se připouští pouze ideologická pravda, která byla úplně to samé jako za doby vedoucí úlohy KSČ. Soudruhu, ty nejsi s námi, ty jsi proti nám.... Takže chceme-li něco změnit, nemůžeme to chtít měnit u toho druhého a sami nedělat nic a být přesvědčeni o své neomylnosti. Těch hlupáků je hodně moc a je třeba se vrátit k selskému rozumu a odstranit máslo z vlastní hlavy. Takže šetřete psaní o Rusku, pište co je třeba změnit u nás, aby válka, která nemá budoucí řešení a jen generuje nenávist na další období, co nejrychleji zkončila, nebo zastavila a pak se našla přijatelná řešení. Válka je selháním. A pořád můžeme děkovat někomu, že neztratil trpělivost a nezachoval se jako ti soufalci, kteří přitupují ke krajním řešením bez ohledu na následky pro budoucnost. Všimněte si třeba stavu p. Kováře, který střílel na lidi v Uherském Brodě v únoru 2015, nebo střelce ve Fakultní nemocnici v Ostravě v prosince 2019, ale i střelec z filozofické fakulty. Šlo o lidi, které vyloučila
společnost, byli diskriminovaní, nepochopení a nikdo jim nenabídl pomoc. A to co se děje jedincům se ději i proti etnikům, rasám, národům, které přistupují k zoufalým činům, kdy již nevidí perspektivu změny. Pokud Rusko doposudk neodpálilo jaderné zbraně, můžeme si říct, že ještě nejsou tak zoufalí, aby neviděli nějakou perspektivu. To, že by se Rusko vzdalo, si již s ohledem na historické tradice a skutečnosti, může myslet jen ten, kdo trpí nedostatečnou rozumovouu vybaveností.
13
Sledujících
147
Sleduje
13
Sledujících
147
Sleduje
Tento válečný ruský štváč není vlastencem ani občanem České republiky, neboť je to zrádce,co říká že nepřítel ČR a nezná historie kdo nás zachránil a kdo nás napadl, bylo to Německo, které mělo z Ruskem pakt spojenectví a Rusko útočí dnes na naše školy, nemocnice a vyhrožuje Evropě a každému kdo se Rusku nelíbí, že na něj pošle rakety a tento bídný zrádce nám říká, že nemáme se bránit, ať nás nepřítel Rusko napadne. Vidíme a známé z historii jaká je pravda. Tihle proradní zrádci ať táhnou do Ruska. Je evidentně zřejmé, že se mu líbí zabíjení, mučení a znásilňování, když mu to nevadí. Rusko je nepřítel ČR a tento zrádce říká že se nemáme bránit a vůbec vyrábět nějaké zbraně pro obranu před ruským útokem.
Naše děti ohrožuje Rusko, útočí na dopravní infrastrukturu,a provádělo již před léty zde své útočné akce a tento zrádce,nebudeme mu říkat český člověk, protože ten by viděl kdo útočí zde na naše děti, tento by je, jak sám říká, že nevadí mu co Rusko dělá na Ukrajině a chtěl by to i zde.
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A pojďme dál. Ten výnos o nerostném bohatství byl vydán po roce 2006. V roce 2008 na sumitu NATO v Bukureršti přichází G.Bush, prezident USA, s nápadem rozšířit NATO i na Ukrajinu. Zástupci Evropy, byli proti, ale USA aktivity na Ukrajině šly mimo Evropské struktury. Aby se však mohla Ukrajina stát členem NATO, musel se vyřešit problém 20% obyvatelstva Ukrajinců ruské národnosti, kteří cestovali, měli kontakty na rodiny, příbuzné, v Ruské federaci. Postavit vojenskou základnu USA u hranic s Ruskem by bylo ji postavit na území, kde převládalo obyvatelstvo ruské národnosti. Už jen z logiky věci plyne, že by již samotná výstavba byla problémem, natožtak následné zásobování vojáků potravina, vodou, nebo vybavením. Určitě by vojenskou základnu obyvatelé přijali stejně jako vojenské základny USA s NATO v Afganistánu. Takže tu je třeba hledat důvod k tomu, aby se Ukrajinci zbavili spoluobčanů ruské národnosti. A to, že mám pravdu potvrzuje i informace o tom, že se Ukrajinci, lze dovodit, že ruské národnosti, kteří uprchli před frontovoou linií do vnitrozemí Ukrajiny vracejí zpět na území ovládané Ruskou stranou. Má to logiku. Válka vyvolala nacistickou nenávist Ukrajinců k rusům, o čemž svědčí i tady uváděné argumenty, že rusové dělají to a nebo ono. To je ten důvod, proč jsem také proti válčení, protože válka nemá pravidla hry, není zde rozhodčí, aby hru přerušil, když se poruší pravidla. A čím více válka bude pokračovat, tak doplatí na to především ti, které tu všichni berou do "úst", jak se jim chce pomáhat.