Nějak se nám to množí: Odkaz 1
Že by požární nádrže byly postavené na nevhodných místech?
je teplo tak se lidé chladí kde se dá :-)
Nepochybuji o tom, že je to zboží prvotřídní, špičkové, kvalitní s doživotní zárukou. Ale dvojku za pásek mi prostě rozum nedovolí dát...
plně s Vámi souhlasím jak je vidět z mého profilového obrázku dělal jsem 12 let historický šerm a všechny potřebné věci jsem měl z pravé kůže ( tak jak to k historii patří ) sám jsem si vyrobil opasek z kůže který mně vyšel na 100 kč. brašnička na 150 kč. pochvu na kord 150 kč. vysoké kožené boty 2200 kč. pás s apoštoly na střelný prach 200 kč. atd. Kolik bych asi za toto vše zaplatil tomuto výrobci který jak píše že dělají věci i na zakázku :-)
Na jednu stranu chápu že každý nemá na nový automobil. Ale když musím jet po silnici za takovým dieselovým smraďochem, je to opravdu za trest a potom jsou takové kontroly namístě!
Souhlasím s Vámi osobně mám Octavii I najeto 86 450 km. a kouřivost naměřená na STK je každé 2 roky stejná 0,15 ono asi záleží jak se řidič o své auto stará :-)
Přesně jak píšete můj první automobil byl sice Aero Minor rok výroby 1949 a koupili mně ho rodiče v roce 1974 když jsem udělal řidičák. Byl to dvouválec vodou chlazený vážil okolo 40 kilo a hlavně spolehlivý jen spojka vydržela tak max. 10 000 km. A tak jsem se rozhodl jí vyměnit ( bydlel jsem tenkrát v Praze na Žižkově ) v sobotu ráno asi v 8 hod. jsem začal vypustil vodu na silnici ( tenkrát jsem žádný fridex nedával ) a začal montovat ven motor to trvalo nějakých 20 minut a byl venku. vymontoval jsem spojku dal nové obložení a teď byl ten největší problém uvnitř byli takové ocelové jehličky průměr asi 3 mm místo ložiska a ty se museli naskládat po obvodu aby drželi než se nasadil motor zpět musel se nejdříve otvor namazat vazelínou a tam postupně asi 20 těchto jehliček naskládat. Vše se mně podařilo jen když jsem dával motor zpět tak jsem při nasunování zřejmě o jednu zavadil a ona se tam vzpříčila ( ale to jsem nevěděl ) motor dosedl až k převodovce vše jsem zajistil šrouby zapojil lanko spojky a měl radost že jsem to vše zvládl zhruba za 1 hodinu. Nalil jsem vodu do chladiče nastartoval vymáčkl spojku chtěl zařadit a ouha rachot zubů. Bylo po radosti spojka nevystavovala. Tak jsem celou věc musel zopakovat. Voda ven odšroubovat znovu motor a opět položit na silnici a ty jehličky znovu poskládat na druhý pokus se povedlo spojka fungovala a já byl v 11 hod. doma na oběd. A proč jsem to psal kdo u dnešních aut dokáže za 3 hod. 2 x vyndat a dát zpět motor :-)
Ať takový článek komentuje jen ten kdo tomu rozumí!
Líbí se mi chytráci co vše vědí, znají ze v PCE nebylo žádné zab zar, ale vůbec neznají jak to chodí, že to není podle velikosti města či zda jde o koridor, ale vše je dáno rychlosti tratě .
Už nikdo neuvidí že zaměstnanci pracují venku za všech povětrnostních podmínek, že pracují v noci a i o víkendech, že za vše ručí jo není to žádný med.
Tak si to jděte zkusit!
Máte úplnou pravdu jezdil jsem 35 let jako strojvedoucí a takových situací že jsem měl vjezd na kusou kolej jsem měl tisíce a jak tu jeden člověk napsal stačí mrholení trochu listí a lok. se dostane do smyku raz dva. Určitě nám novinky.cz nenapíší co bylo příčinou nárazu do zarážedla kusé koleje mohlo dojít např. k selhání brzdy ale i k chybě strojvedoucího, že začal pozdě brzdit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tomu se mi nechce moc věřit, ale třeba fakt nekecate 🙂
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opravdu nekecám bylo to v letech 1974-75 a ty jezdící schody fakt v té době jezdili dost pomalu( možná se najde pár lidiček kteří si to pamatují ) brali jsme to po dvou ale taky se nám stalo že nahoře čekala obsluha stanice metra a vynadala nám že se to nesmí. Ale co jsme si z toho asi tak dělali bylo nám přece 17 let.