Nějak se nám to množí: Odkaz 1
Že by požární nádrže byly postavené na nevhodných místech?
je teplo tak se lidé chladí kde se dá :-)
Nepochybuji o tom, že je to zboží prvotřídní, špičkové, kvalitní s doživotní zárukou. Ale dvojku za pásek mi prostě rozum nedovolí dát...
plně s Vámi souhlasím jak je vidět z mého profilového obrázku dělal jsem 12 let historický šerm a všechny potřebné věci jsem měl z pravé kůže ( tak jak to k historii patří ) sám jsem si vyrobil opasek z kůže který mně vyšel na 100 kč. brašnička na 150 kč. pochvu na kord 150 kč. vysoké kožené boty 2200 kč. pás s apoštoly na střelný prach 200 kč. atd. Kolik bych asi za toto vše zaplatil tomuto výrobci který jak píše že dělají věci i na zakázku :-)
Na jednu stranu chápu že každý nemá na nový automobil. Ale když musím jet po silnici za takovým dieselovým smraďochem, je to opravdu za trest a potom jsou takové kontroly namístě!
Souhlasím s Vámi osobně mám Octavii I najeto 86 450 km. a kouřivost naměřená na STK je každé 2 roky stejná 0,15 ono asi záleží jak se řidič o své auto stará :-)
Přesně jak píšete můj první automobil byl sice Aero Minor rok výroby 1949 a koupili mně ho rodiče v roce 1974 když jsem udělal řidičák. Byl to dvouválec vodou chlazený vážil okolo 40 kilo a hlavně spolehlivý jen spojka vydržela tak max. 10 000 km. A tak jsem se rozhodl jí vyměnit ( bydlel jsem tenkrát v Praze na Žižkově ) v sobotu ráno asi v 8 hod. jsem začal vypustil vodu na silnici ( tenkrát jsem žádný fridex nedával ) a začal montovat ven motor to trvalo nějakých 20 minut a byl venku. vymontoval jsem spojku dal nové obložení a teď byl ten největší problém uvnitř byli takové ocelové jehličky průměr asi 3 mm místo ložiska a ty se museli naskládat po obvodu aby drželi než se nasadil motor zpět musel se nejdříve otvor namazat vazelínou a tam postupně asi 20 těchto jehliček naskládat. Vše se mně podařilo jen když jsem dával motor zpět tak jsem při nasunování zřejmě o jednu zavadil a ona se tam vzpříčila ( ale to jsem nevěděl ) motor dosedl až k převodovce vše jsem zajistil šrouby zapojil lanko spojky a měl radost že jsem to vše zvládl zhruba za 1 hodinu. Nalil jsem vodu do chladiče nastartoval vymáčkl spojku chtěl zařadit a ouha rachot zubů. Bylo po radosti spojka nevystavovala. Tak jsem celou věc musel zopakovat. Voda ven odšroubovat znovu motor a opět položit na silnici a ty jehličky znovu poskládat na druhý pokus se povedlo spojka fungovala a já byl v 11 hod. doma na oběd. A proč jsem to psal kdo u dnešních aut dokáže za 3 hod. 2 x vyndat a dát zpět motor :-)
Ať takový článek komentuje jen ten kdo tomu rozumí!
Líbí se mi chytráci co vše vědí, znají ze v PCE nebylo žádné zab zar, ale vůbec neznají jak to chodí, že to není podle velikosti města či zda jde o koridor, ale vše je dáno rychlosti tratě .
Už nikdo neuvidí že zaměstnanci pracují venku za všech povětrnostních podmínek, že pracují v noci a i o víkendech, že za vše ručí jo není to žádný med.
Tak si to jděte zkusit!
Máte úplnou pravdu jezdil jsem 35 let jako strojvedoucí a takových situací že jsem měl vjezd na kusou kolej jsem měl tisíce a jak tu jeden člověk napsal stačí mrholení trochu listí a lok. se dostane do smyku raz dva. Určitě nám novinky.cz nenapíší co bylo příčinou nárazu do zarážedla kusé koleje mohlo dojít např. k selhání brzdy ale i k chybě strojvedoucího, že začal pozdě brzdit.
Tak ona ta minela je hlavně v tom, že vůbec pustí na trať vlak, když tam mají dělníky na opravu. O nich přece museli vědět!!!
Jezdil jsem jako strojvedoucí 35 let a dělníci kteří pracovali na trati i když jezdili vlaky byla běžná věc chybou v tomto případě nejspíš bylo nezabezpečení těch pracovníků. Každá taková četa dělníků musí mít jednoho ( někdy i dva ) na každé straně od pracovního místa, který právě hlídá zda nepřijíždí vlak. Další věc je že každý strojvedoucí dostane jízdní rozkaz k opatrné jízdě že v daném úseku a na kterém kilometru probíhají práce na trati. Navíc je v takovém místě i snížená rychlost bývalo to 30 km/h. která je označena začátkem a koncem a to 100 metrů na každou stranu ) od místa kde probíhají práce na trati. Pokud toto strojvedoucí zanedbal bude nejspíš vina na něm.
Vlak je jiný kalibr. To by si každý řidič měl uvědomit, když vjede na přejezd.
Přesně jak píšete 35 let jsem jezdil jako strojvedoucí a jen samotná lokomotiva podle typové řady vážila od 65 - do 116 tun ani nákladní auto ( např. Tatra ) neměla šanci bez úhony vyjít ze srážky natož osobní auto. Kamarád z depa kde jsem jezdil se dokonce srazil s tankem v roce 1980 a ani ten nedopadl dobře ( ulomený kanon, přetržený pás a posádka dost pomlácená ).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hrad Sovinec nás v roce 2002 inspiroval k tomu, že jsme začali dělat historický šerm který trval 15 let. Máme krásné vzpomínky na bitvy na nádvoří i večery strávené na hradě :-)