Jakožto soukromá osoba si Pávek mohl žvanit co chtěl. Ovšem jako prezident by si měl uvědomit, že tyto aktivistické výlevy jsou brány jako oficiální postoj prezidenta republiky a rozhodně toto není dobrá reprezentace ČR. Tady je vidět, že mu diplomacie nic neříká. Bohužel. Ale není v tom sám. Ministři se balí do vlajek různých států, další věší na svoje ministerstvo Putina v pytli...
Vzhledem k tomu co provozují za letadla, hlavně jejich věku a všeobecně známému faktu, že údržba letadel v postsovětu je nic moc, bych s nimi asi nikam neletěl . Jinak pro zajímavost: 737-800 rok výroby 1999/2000, 737-900 rok výroby 2009, 757 oba rok výroby 1999, 767-300 rok výroby 1991/1993/2001 všechny odstavené, 777-300 rok výroby 2007 odstaven. Všechny ty letadla mají poměrně pestrou historii a jsou už notně olétaná. Tím netvrdím, že špatná. Ale přeci jenom důvěryhodnější by to bylo, kdyby to provozovala nějaká společnost, která drží západní standarty úrdžby.
Velmi se oplatí spotové ceny obzvláště pokud dokážete pracovat s energiemi a přesouvat svoji spotřebu do nejnižších hodin.
Jsem na spotu a na cenu energii si nemohu stěžovat
Spot může být fajn. Ale na to abyste ho získal musíte mít buď FVE a nebo si zaplatit poměrně drahý elektroměr. A ne každý dodavatel ten tarif pro běžnou domácnost vůbec poskytuje. Ale jinak ano, když s tím pak máte možnost pracovat, dá se ušetřit.
Článek, který neřekl nic nového. Každý kdo to musí platit to dávno ví. Jak tam autor bagatelizuje vliv kupní síly je dost mimo, protože o tu právě jde. Ten rozdíl mezi ČR a zeměmi nad námi není zásadní, problém je v tom, že průměrný němec/dán atd.. bere jednou tolik co průměrný čech. Tam už je to potom dost znát. Tak jako tak v EU jsou ceny energií oproti zbytku světa prakticky nejvyšší. A za to poděkujme soudruhům v EK a jejich zelené magoriádě.Díky tomu jde pomalu celý průmysl v EU do kytek. Ale tem levicovým sluníčkářům je to viditelně jedno. Hlavně když se zelená.
Z EU se stává skanzen, něco jako bývalé RVHP. Samá regulace a nařízení. Co se velkému bratru nelíbí to zakáže nebo alespoň zatíží daní či modernějším výrazem povolenkou. Ten kdo natočil film Demolition Man byl vizionář. Prtože ta část "co pro vás není dobré je nelegální a tudíž zakázané" byla velice trefná a na dnešní EU plně aplikovatelná. Bohužel.
Zbraně dlouhého doletu mu nikdo nedá. Protože všichni vědí, že dráždit tímto jadernou velmoc není dobrý nápad. A do NATO, dokud bude ve válečném stavu, stejně vstoupit nemůže a navíc tam o to nikdo dvakrát nestojí. USA to tak jako tak přestává zajímat. Mají před volbama a spoustu problémů v Izraeli, který je pro ně výrazně důležitější jak celá UA.
Diplomacie není aktivismus. To bohužel našim politikům a provládním médiím dost uniká. Kolem Lipánka diplomacie projela v TGV takže toho moc nepochytil. Není umění papouškovat, co mu US ambasáda nadiktuje, umění diplomacie je umět mluvit a potenciálně se dohodnout i s nepřítelem. Toto umění naši politici dost postrádají. A je to smutné.
Celé je to jenom o loby nápojářů potažmo obchodníků. Drcený PET je výborný prodejní artikl a teď z toho mají kulový. Aktuálně totiž spousta měst tím, že prodávají tříděný PET, tak tím dost často dotují svozy odpadů. Takže když ten materiál nebude, logicky zdraží. V novém systému, zákazník zaplatí zálohu a někdo v pozadí shrábne prachy za materiál. S ekologií to nemá nic společného.
letadla tohoto typu jistě potřebujeme , pro paní ministryně by bylo ale dobré ,kdyby zveřejnila (když už řekla za kolik se nakoupilo ) za jaké ceny nakupují jiné státy.Lidé jsou právem nedůvěřiví vůči nákupům jejího ministerstva , co nákup to předražení anebo podivné podmínky pro servis apod.Pořád si myslám , že by se mělo nakupovat společně více zemí aby se dosáhla na množstevní slevy a ušetřilo se spoustu peněz.Zde je to tak , že šroubek , který koupíte v obchodě za desetikorunu stojí když je do tanku stovku.
Dá se to dohledat. V průměru jsou ceny kolem 150 - 160 milionů USD. Což je cca 3,6 mld/kus. My máme 2 za 11. Takže buď všimné pro někoho a nebo nějaká speciální výbava...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby to alespoň byla čokoláda. Ale kolem čokolády to projelo v TGV. Je to v podstatě nějaký rostlinný tuk s cukrem s možná stopovým množstvím kakaa. Ale je vidět že řetězce zkouší co si můžou dovolit. Smutné je, že v této zemi relativně dost.