Praha 6 a Suchdol by nejradši všechnu dopravu i záchytná parkoviště odvedli do Středočeského kraje, aby oni.měli klid. Za to chtěli dojíždějícím lidem postavit na vjezdu semafor a dle potřeby je blokovat. Když se místo spolupráce volí konfrontace v jménu egoismu,vtak co se diví, že ostatní jim vstřícní taky nebudou- je to Pražský okruh? Tak ať je v Praze 😉
Sleby nejsou problém a ani orientace v nich není nijak těžká. Je to náročné pro obchodníky, ale to není problém zákazníka. Stejně tak nejsou problémem zákazníka filozofování nad férovostí ceny pro výrobce a podobně. Dělá nákup a nevdiplomovou práci a šanci zjistit, kolik z ceny je tržba výrobce a kolik marže supermarketu. To jen novinář vytváří umělý problém tam, kde problém není. V čí prospěch?
Chce to prostě čas, než se najdou z vyladí všechny praktické aplikace. Trhy ze zásady reagují vždy přehnaně- na začátku " syndrom ujíždějícího vlaku", každý se boji, aby nepropásl historický průlom, pak vystřízlivění z přehnaného nadšení a korekce, a nakonec skutečný výsledek, jen o pár let později, než se snilo. I teď to tak bude. Na rozdíl od dot.comu je nyní bublina na akcích fungujících a vydělávajících firem, takže to přistání nebude tak tvrdé
Za prvé: jde hlavně o to, aby elektřina vůbec byla, levná už nebude asi nikdy. Protože všichni kromě Francie a Španělska počítají v svých energetických plánech s dovozem elektřiny, jen není jasno odkud. Spotřeba bude přitom stoupat, protože elektřina má nahradit uhlí i částečně plyn. Za druhé, podmínky EU jsou tak nesmyslné a destruktivní, že jediný důvod pro jejich přijetí byl spekulativní předpoklad, že časem se přístup i lidé v čele EU změní a bude je možno projednat znovu. Jinak by to nedávalo smysl.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Mall byl pro zákazníky fajn, ale ekonomicky nikdy nefungoval. Nechali se prostě oblafnout. Ald líto mi jich není.