A myslíte, že jste mi teď prozradil, kdo objevil Ameriku nebo co? Já jen konstatuji, že jde o zbytečnou tlačenku kvůli emisím. Měl jsem auto s filtrem pevných částic a s common rail. Nikdy víc, strašná tragédie, pořád opravy, prachy, permanentně to nejelo. Ne že by bylo auto porouchané, ale software to blokne jdete na opravu. Tohle je posun v ekologii? Ani náhodou. Auta mají nižší emise, ale za cenu častějších výměn dílů. Ta výroba náhradních díků stojí asi emisí méně. Nakonec jezdím ve strašně čudící Octě 1 a budu ji držet, dokud se nerozpadne. To je ten vývoj kupředu. A takových, co to takto řeší, je mraky. Za chvilku z toho udělám veterán a všichni mi mohou a STK taky
Ja mám taky v druhém autě diesel s commonrail a DPF Euro 5 a nic se tam nekazí. TDCI/HDI 2.0 . Tvrdit, že vše novější je šunt je nesmysl.
Letadla vám nevadí? Ty na měření emisí nemusí, protože by nevzlétlo ani jedno a přístroj by se polámal. To je největší znečišťovatel. Kolik spolykají tun paliva jen ke vzletu. Palivo je uhlovodík a tak ve výsledku je produkce CO2 enormní. Víte kolik jich létá denně i nočně nad Evropou? To je jistě smradu, krom CO2 jsou ve spalinách ještě i jedovaté plyny jako kysličníky síry, dusíku a fosforu. Letadla žádný katalyzátor nemají, spaliny jdou přímo do atmosféry. Ty osobní automobily jsou proti tomu sterilní. Takže vaše starost o to co dýcháte a vaše děti je naprosto bezpředmětná. Leteckou dopravu nezastavíte a ani neomezíte. Nám na jižní Moravě létají ve dne i v noci, krom dopravních letadel i vojenské stíhačky, taky se mi to nelíbí, ale asi s tím nic nezmohu.
Neřešíme CO2 ale emise NOx a uhlovodíků, co se měří na STK. Spletl jste si článek.
Zas jen snah sebra lidem normlno auta a nutit je do předražený h ekonesmyslu a bateriových kravin. Celé Tena filtru pevných částic ...je velký podvod. Prostě se prohlásí určitá velikost průměru částic za skodlava a určitá už ne.ve skutečnosti ty částice mm ani na pravidelný, třeba osmičkový a protahly tvar. PDF některé částice m vychytat....aby je pak při rychlé jízdě na dálnici (a nebo klidně opět ve městě ...mezi lidmi...v případě nucené regenerace ( pokud málo jezdí rychle v ustálené rychlosti na dálnici) prostě zase vykouří do prostředí. Holý nesmysl. V realitě je to tzv kurvitko motoru - postupně se plnící DPF vytváří protitlaku v motoru ničí výstřiky, turbo a další navíc ten systém se s oblibou porouchá a pak znari motor úplně. Regenerace? Nucené vstřikování nafty do potrubí...které současně ředí motorový olej,výrazně zvyšuje spptrebz - opět ničení motoru. Je to velké ekosiditko...auta, která DPF nemají jsou motorický po čase v lepším stavu a tím jsou i ekologictejsi. Ale to je obecně téma: pokud udržujte starou Oktavii I stále v provozu, jste vlastně ekologicky - nemuselo se vyrobit nove vozidlo. Tím se ušetřilo mnoho energie, materiálu i ekologického prostredi
To je snad kolektivní paranoja, že vám chtějí vzít stará auta. Když auto je Euro IV, tak se kontroluje, zda splňuje tuto normu, nic jiné. 20 let staré auto může v pohodě STK legálně projít. Tady se řeší vraky s rozdrbanými motory a s tím spojené podvody na STK,btak se už proberte.
Jen dál a dál tlačte na snižování emisí. Nová auta jsou po 100T km na vyhození, mraky oprav, motory v háji, výměny vstřiků, čipů, turb apod. a to je jako víc eko? Ideologie, ne rozum a finanční stránka. Prostě budou tlačit tak dlouho, až do nás ta elektroauta natlačí
Co blázníte, emisní kontrola na STK kontroluje, zda vozidlo splňuje normu, pro kterou bylo vyrobeno, třeba Euro IV
S novými auty a elektromobily to nijak nesouvisí.
Rád bych upozornil právníky a soudce, že je zde páchán trestný čin Hlásání nenávisti vůči skupině obyvatel, tedy vůči skupině majitelů starších vozidel a je vaše povinost podat trestní oznámení.
Dříve, než se stane nějaké neštěstí a někdo zblblý fanatismem nějakému řídiči ublíží.
Přestaňte už hulit, starší auta jsou v pořádku, když jsou servisovaná. Mám 18letý diesel s 380 000km na hrbu a emisemi projde s celkou rezervou a bez úplatku.
Příliš přísné normy, malá osvěta řidičům (jak provozovat motor svého auta), chybné postupy před vlastním měřením, málo času na tak přísné měření..., jaký může být výsledek? Buď všechny auta shodit ze silnice nebo podvádět.
To je realita.
A teď jak 100hoven?
Blbost, normy jsou o.k., měření je o.k., jenom se podvádí a darabáčí.
Stanice technické kontroly by měly být jedním z těch případů, kde by měla být cena nějak zastropovaná. Pakliže to stát vyžaduje a v podstatě diktuje, že tam člověk každé dva roky musí chodit a to i s autem v perfektním stavu, které prochází pravidelnými servisy, tak by meli alespoň zajistit, že ta cena bude nějaká rozumná. A ne, že se za 40 minutovou, v naprosté většině naprosto zbytečnou, prohlídku někde zaplatí dokonce i skoro 3000 Kč... V podstatě tu platíme za zbytečný kontroly kvůli tomu, že občas nějakej somrák vyjede na silnici se šrotem. V příhraničí by se na STK vyplatilo dojet do zahraničí, kdyby to však šlo... Německo, Polsko, atd... všude je cena zlomková oproti Česku... No jo, holt EU. Všechno kontrolovat, všechno sledovat. Ale, co zachvíli stejně žádný auta nebudou, jelikož to produkuje moc skleníkových plynů, a to dokonce i ty elektrický, jenom na to ještě nepřišli, takže STK se brzo řešit nebude muset. Místo toho se bude měřit produkce plynů člověka. Pravidelný prohlídky a měřený a běda, jak překročíš limit.
Tak choďte jinam, STK stanic jsou mraky.
USA SUPERVELMOC a nikdo tam STK neřeší protože tam nic takového není...
Musíte mít zaplacenou pojistku.. Každý si za stav vozidla ručí sám... A Emise ty neřeší vůbec.. Ty řeší Evropa.. A někdo se z toho hroutí.. Ani náhodou... A někdo od nás to kritizuje..Ne.. Takže doma bič a jinak cukr... A že těch emisí v produkují...
Ať si v USA dýchají, co chtějí, mně zajímá, condýchám já a moje děti.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Mall byl pro zákazníky fajn, ale ekonomicky nikdy nefungoval. Nechali se prostě oblafnout. Ald líto mi jich není.