Ufňukánek jeden, pražaci nemůžou jit na pivo tak chodí brečet poslancům. Ať se ta hlava pomazaná zajede podivat do nemocnice v Bilovci, jak je personál vyčerpán a nebit vojaků AČR tak do zavřou, denně vynašeji mrtvé! Poruba jede naplno to samé v Havířově... tak ať vezme ty svoje kumpany a jede pomahat za polivku a děkuji...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zoufalé je to co píšete, jak můžete srovnavat benzinový motor bez turba s oturbenou naftou? A 4x4 s Focusem🤔. Měl jsem 4 naftové koncerny a to i 4x4. U VW je Haldex který prenaši točivý moment v připadě potřeby poměr je 90/10 když se nic neděje u SUBA je stálý pohon o poměru 60/40, už to je zasadní rozdíl. Pokud se podívate na podvozek SUBA zjistite, že se jedná o úplně jinou jednoduchou konstrukci, než ma třeba Ford. Ropák dobrý do prvního problému ( rozvody, vstřiky, turbo, EGR a jiné bolístky), poté hluboko do kapsy a vaše uspora za 6,3 l je pryč, nikdo si to bohužel nechce přiznat, hlavně že jezdím za 6,3. XV vlastním a můžu říct, že lepší jízdní vlastnosti jsem nezažil, podvozek nepustí ani když se znažite prostě jak po kolejich. Každý si myslí, že je 4x4 na hory, to je zasadni omyl. Každý kdo má 4 uzná, že rozjezdy, jizda na mokru v dešti, sněhu, listí, větru, kopce je úplně něco jiného, ten pocit bezpečí je k nezaplacení..,motor 1,6, ano výkon asi nic moc, ale žádné turba a jiné podělátka prostě 50 let vývoje boxeru od SUBA je znát, motor vůbec nevybruje, má nizko težiště, je dokonale vyvážen (svisle/horinzontálně) a to všechno dělá dokonalé jízdní vlastnosti. Proto se Subaru odlišuje od ostatnich. No a spotřeba město 7,2 mimo 6,3 l na stálou 4 kolu s CVT je to good hodnota (kolega jezdi Kamiqem za 7). O kvalitě zpracování ani nepišu, prostě jediný japonec který připluje po moři. To něco stojí. Doporučuji se s tim projet, než se začne hodnotit, protoze mě to překvapilo jak to 1.6 v pohode dava i u předjiždení. Než Škodu K za mega tak raději SUBO
2 odpovědi