Zoufalé je to co píšete, jak můžete srovnavat benzinový motor bez turba s oturbenou naftou? A 4x4 s Focusem🤔. Měl jsem 4 naftové koncerny a to i 4x4. U VW je Haldex který prenaši točivý moment v připadě potřeby poměr je 90/10 když se nic neděje u SUBA je stálý pohon o poměru 60/40, už to je zasadní rozdíl. Pokud se podívate na podvozek SUBA zjistite, že se jedná o úplně jinou jednoduchou konstrukci, než ma třeba Ford. Ropák dobrý do prvního problému ( rozvody, vstřiky, turbo, EGR a jiné bolístky), poté hluboko do kapsy a vaše uspora za 6,3 l je pryč, nikdo si to bohužel nechce přiznat, hlavně že jezdím za 6,3. XV vlastním a můžu říct, že lepší jízdní vlastnosti jsem nezažil, podvozek nepustí ani když se znažite prostě jak po kolejich. Každý si myslí, že je 4x4 na hory, to je zasadni omyl. Každý kdo má 4 uzná, že rozjezdy, jizda na mokru v dešti, sněhu, listí, větru, kopce je úplně něco jiného, ten pocit bezpečí je k nezaplacení..,motor 1,6, ano výkon asi nic moc, ale žádné turba a jiné podělátka prostě 50 let vývoje boxeru od SUBA je znát, motor vůbec nevybruje, má nizko težiště, je dokonale vyvážen (svisle/horinzontálně) a to všechno dělá dokonalé jízdní vlastnosti. Proto se Subaru odlišuje od ostatnich. No a spotřeba město 7,2 mimo 6,3 l na stálou 4 kolu s CVT je to good hodnota (kolega jezdi Kamiqem za 7). O kvalitě zpracování ani nepišu, prostě jediný japonec který připluje po moři. To něco stojí. Doporučuji se s tim projet, než se začne hodnotit, protoze mě to překvapilo jak to 1.6 v pohode dava i u předjiždení. Než Škodu K za mega tak raději SUBO
Pokud by strážníci znali platné zákony, měli by i vědět, že vůbec nic neporučila. Žádné vládní nařízení není víc, než zákon a Krizový zákon jasně říká, že má občan PRÁVO odmítnout nařízení, jež by poškozovalo jeho zdraví. Pokud by celá věc šla do správního řízení, nemají šanci jí za nenošení roušky dát pokutu! A protože ona je v právu a strážníci ji i přesto nutili k nasazení roušky a prokázání totožnosti, jde o jasnou šikanu!
Stražnici znaji zakony a dobře, chodí na zkoušky...zakrok je v naprostém pořadku, na výzvu stražnika musí osoba prokázat totožnost ( tech důvodu je nekolik viz. Zakon o OP) a pokud chudinka nespolupracuje - neuposlechne nasleduje výzva k předvedeni k zjištění totožnosti na PČR...no a pokud opět lopata nechápe nasleduji donucovaci prostredky...pouze stačilo, aby okurka ústně řekla svoje jméno, pařez zůstane pařezem! Hlavně to dejte na Novu, ať je senzace...dítě bohužel nemůže za to, že matka je okurka...jinak bravo MP jen tak dále!
Co v Polsku mají a tady ne? To by mě vážně zajímalo.Asi budu muset taky rychle vyrazit abych náhodou o něco nepřišel.Případná ušetřená stokoruna je taky fajn.
Stejne zboží jenom daleko levněji například včera v Auchanu koupen kokosový olej za 112kč u nás 325,- kc (to samé zboží), kuřecí prsa 79kč/1kg a muzem pokračovat kachni prsa, krůtí maso, veškere druhy ryb 1/3 levneji. Dále nepočítam slevy na hadry, sport, boty a jiné...ty same obchody jak u nas, ale uplně jiné ceny. Momentalně je vyhodný kurz 5,8kč za 1 zlotý, určitě se to vyplatí...
Ufňukánek jeden, pražaci nemůžou jit na pivo tak chodí brečet poslancům. Ať se ta hlava pomazaná zajede podivat do nemocnice v Bilovci, jak je personál vyčerpán a nebit vojaků AČR tak do zavřou, denně vynašeji mrtvé! Poruba jede naplno to samé v Havířově... tak ať vezme ty svoje kumpany a jede pomahat za polivku a děkuji...
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
No s tou výměnou oleje s výplachem u autorizovaných servisů si nejsem úplně jistej.Moc to nedělají,jen co mají předepsáno,takže vypustit a nalít,konec.Aspoň mám takovou zkušenost Vw,Ford,dvouspojka.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na doporučení autorizovaného servisu Subaru, výměna oleje v automatu po 30 a s proplachem po 60 tis. km (v Opavě normálně proplach provádí) . Na toto jsem byl upozorněn před koupi mého prvního Suba. Po roce seznamování s XV mohu konstatovat, že to je nejlepší volba, kterou jsem udělal, to zpracování, technická vyspělost, jízdní vlastnosti jsou prostě jinde. Subaru si prostě jede "svoje" a to je to, co je odlišuje od ostatních automobilek...do té doby jsem byl u koncernu (VW, Seat, Škoda) A UŽ NIKDY VÍCE...ti křováci vám řeknout, že jsou tam doživotní náplně a není je potřeba měnit (DSG, převodovka, rozvodovky, Haldex ), věčně svítící nějaká kontrolka s nezjištěnou příčinou (závadou), vadné různé čidla a řídící jednotky, přetrhaná kabeláž ve dveřích, trable se světly, škrtící klapkou, EGRem, DPF filtrem, turbem, vstřikovači (naštěstí něco měněno v záruce)... a k tomu jiné bolístky...Snad každý řeší spotřebu a chvástá se, že mu to jezdí za 5-6 litrů což je fajn, ale nikdo už vám neřekne, nechlubí se, že vaše úspora končí s prvním problémem a návštěvou servisu a to i opakovanou se stejným problémem. Teď jezdím za 6 - 7 litrů, ale mám klid! Taktéž platím méně za pravidelný servis než u koncernu. Takže "Zdravím tady Subaru".
1 odpověď