Určitě je užitečnější tahle reklama na Kofolu než reklamy na všelijaké alkoholy, ty by se měly zákonem zakázat pod obří pokutou - jen výčet toho, co alkohol způsobuje od havárií pod vlivem alkoholu, násilné činy s následkem ublížení na zdraví nebo smrti, rodinné rozvraty, až po nemalé náklady na léčbu alkoholových závislostí - a komu to nestačí tak i nemalé hospodářské škody způsobené pracovní neschopností, třeba při léčbě zmíněných závislostí. Proti reklamám na alkoholy je třeba bojovat stejně jako proti hracím automatům!
Nejhorší příčiny toho, že se dvacítky hroutí ze všeho, jsou mobily, internet a sociální sítě. Ono by bylo nutné nekompromisně těmhle "vločkám" to všechno vzít a vyhnat je na jakoukoliv fyzickou aktivitu, kolektivně, aby se naučili vzájemné komunikaci naživo, ne přes mobil, ne přes jakoukoliv sociální síť. To by vytřídilo schopné a odolné a slabé.
D alší negativum - že už mladí mužové neabsolvují vojenský výcvik, který by je do dalšího života otužil, vybavil kázní a naučil je odpovědnosti. A zase by to vytřídilo schopné a odolné a slabé. Rozhodně obojí by významně zvýšilo zdraví národa fyzické i psychické.
pochytané mladistvé bez soudu naložit na loď a poslat ji do severního atlantiku ať tam zmrznou. A znovu a znovu, do té doby dokud ty "mírumilovné" děti nevyhubí.
A ať se EU chytne za nos a striktně stanoví hlídanou mořskou hranici a která neidentifikovaná loď ji překročí, tak bez varování potápět. Další by si to pro příště rozmysleli. Jinak Evropa na "lidská práva a humánní přístup" zahyne.
Na jednu stranu se dělají průzkumy, které k ničemu nevedou - pouze rozdmýchávají emocemi nabité komentáře, na druhou stranu je tu televize a televizní reklamy na všemožné alkoholy. Uzákonit striktní zákaz reklam na všechny alkoholy a poušení pokutovat sankcemi ve vyšších milionech až desítkách milionů, a to jak pro zadavatele reklam na alkohol, tak veškeré telvizní kanály, které takovou reklamu pustí!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To si ty holky neuvědomují, že je to ze strany pořadatelů jen manipulace s jejich těly - ty musíš změnit barvu vlasů, ty musíš mít plnější rty a bůhvíco ještě si organizátoři navymýšlí. Bohužel ony si to děvenky nechají líbit a to je na tom to smutné. A co jim to nakonec dá do dalšího života?
1 odpověď