Určitě je užitečnější tahle reklama na Kofolu než reklamy na všelijaké alkoholy, ty by se měly zákonem zakázat pod obří pokutou - jen výčet toho, co alkohol způsobuje od havárií pod vlivem alkoholu, násilné činy s následkem ublížení na zdraví nebo smrti, rodinné rozvraty, až po nemalé náklady na léčbu alkoholových závislostí - a komu to nestačí tak i nemalé hospodářské škody způsobené pracovní neschopností, třeba při léčbě zmíněných závislostí. Proti reklamám na alkoholy je třeba bojovat stejně jako proti hracím automatům!
Ve správním řízení hrozí kamioňákovi až pětadvacet tisíc korun pokuty a odebrání šesti bodů.
Vůbec bych ve správním řízení nepřemýšlel o jakéloliv polehčující okolnosti....
Bude šmejd tvrdit, źe to jinak nešlo..... tak by to nemělo jít jinak ani na přestupkovém.
takovým frajerům by se měl odebrat řidičák na doživotí - pokud mu to jednou projde jen s pokutou, je to pro něj precedens a příště to udělá znovu
Nejhorší příčiny toho, že se dvacítky hroutí ze všeho, jsou mobily, internet a sociální sítě. Ono by bylo nutné nekompromisně těmhle "vločkám" to všechno vzít a vyhnat je na jakoukoliv fyzickou aktivitu, kolektivně, aby se naučili vzájemné komunikaci naživo, ne přes mobil, ne přes jakoukoliv sociální síť. To by vytřídilo schopné a odolné a slabé.
D alší negativum - že už mladí mužové neabsolvují vojenský výcvik, který by je do dalšího života otužil, vybavil kázní a naučil je odpovědnosti. A zase by to vytřídilo schopné a odolné a slabé. Rozhodně obojí by významně zvýšilo zdraví národa fyzické i psychické.
Nesnáším když se mi něco vnucuje.Reklamy co přerušují film, mě velmi vadí.Přijde mi to nedemokratické ,takové vymývání mozků.Když něco kupují dělám to proto že to potřebuji né že jsem to viděla v reklamě.Naopak .Když něco potřebuje reklamu je to proto ,že to nikdo nechce!Bez reklam by to zboží mohlo být lacinější a pak by se i lépe prodávalo .
souhlas. Reklamy jednak lžou a taky tvůrci reklam nafukují národu hlavu nesmyslnými výrazy, kterým nikdo nerozumí - co je dobrá (nebo taky lepší) energie? Proč je reklama na vlasové přípravky zahlcena "haptik" systémem? co to je? - to nikdo neví jen ti producenti reklamních nesmyslů. Za mě jsou tvůrci reklam naprosto zbytečná (a určitě dobře placená sorta) zbytečných zmetků.
Zaujala mne ta zmínka o vlivu dezinformací na demokracii kterou se autor pokusil případ využít pro vyzdvižení žádoucího narativu. dezinformace skutečně ftčí např Petr Fiala : Nenecháme nikoho padnout !... jen tento kvartál ČSA, Zetor, Solo Sušice, menší nepočítám....
a co tím zmateným blábolem vážený autor myslel?
Mám pocit, že ten speciální formát pojištění se týkal také utajení osobních informací. Aby se informace o jménech a zdravotním stavu armády nedostala do nepovolaných rukou. Podle mě by ovšem měla pro základní platbu zdravotního pojištění fungovat jen jedna zdravotní pojišťovna pro všechny plátce v ČR. A pak by mohly další fungovat pro připojištění nadstandardu, který by si občan platit sám a dle svého uvážení.
Základní chyba se stala v začátcích, kdy se benevolentně povolilo více zdravotních pojišťoven - v zákonu o zdravotním pojištění mělo být natvrdo uvedeno, že licenci dostane jen ta, která do určitého data vykáže nejméně 5 milionů pojištěnců. Předešlo by se situaci, že každá nová pojišťovna začala budovat svoje sídlo a administrativní aparát a pochopitelně tyto náklady šly na úkor zdravotní péče pro pojištěnce.
Svého času fungovalo (pokud si vzpomínám) více než 20 pojišťoven a kolik jich je dnes? Řada zkrachovala, další se sloučily s jinou, silnější.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To si ty holky neuvědomují, že je to ze strany pořadatelů jen manipulace s jejich těly - ty musíš změnit barvu vlasů, ty musíš mít plnější rty a bůhvíco ještě si organizátoři navymýšlí. Bohužel ony si to děvenky nechají líbit a to je na tom to smutné. A co jim to nakonec dá do dalšího života?
1 odpověď