To je pořád stejná diskuze. Bourat - nebourat. Železnice mně dávala obživu 50 let, ale nostalgik nejsem a za mě jednoznačně nový most, který bude vyhovovat kapacitně a splňovat všechny požadavky koridorové trati. Za rok po starém mostu nikdo nevzdechne. Jděte se podívat do Čelákovic. Velmi podobný a zhruba stejně starý ocelový příhradový most byl bez humbuku nahrazen novým, s lávkou pro pěší a odpočivným místerm, kde můžete posedět a pozorovat, jak jezdí vlaky, plyne čas a Labe. A vlaky tu jezdí tiše, ne jako na Smíchově. Část staré konstrukce zůstala jako památník původního mostu.
Poprvé jsem rad,že se teto doby nedožil muj otec ,ten by skutečnost ,že na hradě jsou komunisti,dokonce byvalí členové zelenych gum ,proti kterym cely život bojoval,nepřezil.
Já to chápu jinak. Pavel netoužil být především komunistou, chtěl být vojákem z povolání a to bez členství v KSČ v podstatě nešlo. Později to v jeho vojenské kariéře a studijních pobytech na Západě nikomu nevadilo. Ani křesťanům nevadí, že se z Šavla stal Pavel. A ještě "Jen blbec nemění své názory" .- Zemanův citát.
Váš otec bojoval proti zeleným gumám, tedy vojákům, nevím proč. Armáda je v každé zemi na světě.
No se se snad může stát jen v Indii, tohle tady ani náhodou! To je porušení všech možných předpisů a spadnout, tak mi nikdo nic nedá, u nás se říká říká, má to hák, nechám se odtahnout😉
Pokud vím, tak u nás všechny mosty mají nějakou možnost projít podél koleje. Není to přímo lávka pro pěší, ale pro pracovníky dráhy v případě potřeby. Na ocelové konstrukci by byla nějaká výdřeva.
Ne každý čeká na důchod od státu! Mně je 54 a jsem v důchodu už 5 let. Jenže já si na ten důchod dokázal vydělat sám🤑Vám nezbývá než hákovat a doufat😂
Nezávidím, každý to má jinak. Ve věku, kdy jste odešel do důchodu, se mně podařilo získat zajímavou práci v oboru, ve které jsem mohl uplatnit své praktické i teoretické vědomosti. Tam jsem vydržel 21 let a do důchodu jsem odešel v 70. letech. Slušný příjem, z toho slušný důchod. Pro upřesnění - poslední 4 roky jsem měl smlouvu jen na 50% prac. doby.
Doporučuji do mobilu instalovat Mapy.cz a pokud je v místě signál, tak na mapě uvidíte, kde aktuálně jste. Mapy funguji i bez dat. Používám to léta při turistice, nic lepšiho jsem nenašel a vždy mi to pomohlo na cestách necestách.
Jasně, souhlas, Mapy.cz a k tomu aplikaci Kompas. A hlavně aby mobil byl nabitý.
Pardon, moje chyba, měl jsem za to, že se tak jmenuje, ale opravdu jsem si spletl ta dvě města. Každopádně tam u cesty věznice je a oni kolem ní určitě jeli.
Zařízení se jmenuje Věznice Břeclav, ale je vlastně v Poštorné, Hraniční ulice. Takto funguje asi 7 let, předtím to bylo využito pro uprchlíky. Taky jsme teď jeli kolem.
Nevím, proč velká část lidí v ČR chce jednoduše vyletět komínem. Protest proti církvi? Nejsou peníze? Mi to přijde takové nedůstojné. Pohřeb má být na úrovni, stejně jako svatba. Babička měla truhlu za 16.000,- Kč, a to v r. 2009 (dneska by byla daleko dražší). Navíc je jistota, že truhla, kterou pozůstalí zaplatí, opravdu skončí v hrobce. Máme rodinnou hrobku, takže u mě volba je jasná. U těch spalovačů ta jistota není. Na youtube je dokonce video, kde jsou nebožtíci předěláváni do kartonových krabic.
Pane Timane to je téma na širší diskuzi - vztah k zesnulým, šetření penězi, dostatek hrobových míst ... nicméně spalování nebožtíků je i v jiných kulturách. U nás to ale není záležitost nové doby, Společnost přátel žehu vznikla v r. 1923 když se otevřelo krematorium v Pardubicích.
Varlata nechme stranou, potíž je, pokud má člověk dlouhé nohy. Jako já. V turistické třídě není místa nazbyt a mají-li se nohy vejít, musí se roztáhnout. Řeším to tak, že jsem trochu natočený do uličky, kam umisťuji jednu nohu. Na vedle sedící osobu beru ohled.
Většina letů byly služební cesty. Jakou letenku jsem dostal, tak jsem letěl, A lety s cestovní klanceláří - ta zařízuje místa v letadle hromadně pro všechny, nevím, jestli existuje možnost si vybírat. A záleží na aerolinkách, třeba v Emirátech nebo Air France jsem seděl celkem dobře.
Varlata nechme stranou, potíž je, pokud má člověk dlouhé nohy. Jako já. V turistické třídě není místa nazbyt a mají-li se nohy vejít, musí se roztáhnout. Řeším to tak, že jsem trochu natočený do uličky, kam umisťuji jednu nohu. Na vedle sedící osobu beru ohled.
Lety, které jsem absolvoval v posledních letech, byly plně obsazené. Pokud byla možnost, tak u odbavení jsem se snažil získat místa u nouzových východů, tam je více prostoru. Někdy to šlo, jindy ne. On je ještě problém v tom, když pasažér přede mnou si chce opěradlo sklopit, tím si zvyšuje svůj komfort a mně ubírá cenný prostor.
Přemýšlím o smyslu minutového videa se střídavými pohledy na blikající záchranáře a vagonek vláčku ve tmě, čímž pochopitelně nemyslím na bulvární záběry na krev a roztrhané auto. Spíš se zamyslet nad příčinami takového jednání řidiče
Je to lokání trať. Stalo se to v sobotu - čili v den, kdy tam v době 18-24 jedou všehovšudy dva páry vlaků. Malá pravděpodobnost střetu s vlakem možná svádí k tomu jet jako by tam přejezd nebyl.
Klasika, mužské roztahování vsedě, kdy si takoví muži v kalhotách, kraťasech atd..na veřejnosti chladí varlata, protože mít nohy u sebe, tak si je zahřívají.
Je to nechutné a na veřejnosti zcela nevhodné, zabírají tím akorát prostor kolem sebe.
Varlata nechme stranou, potíž je, pokud má člověk dlouhé nohy. Jako já. V turistické třídě není místa nazbyt a mají-li se nohy vejít, musí se roztáhnout. Řeším to tak, že jsem trochu natočený do uličky, kam umisťuji jednu nohu. Na vedle sedící osobu beru ohled.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Navštívil jsem první dva skanzeny a chystám se na Strážnický (jednou když jsem tam dojel tak měli zrovna zavřeno-rekonstrukce). Rožnov podle mě musí každý jednou za život navštívit, ale nechápu proč je těch skanzenů tolik.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenom detail. Strážnický skanzen - je ve Strážnici, nikoliv ve Strážnicích, jak je v článku. Ať se vám tam líbí.