Automobilky, zejména VW si za tuto situaci mohou sami. Je nutno si připomenout, že celou akci GD a klimatické dohody značně akcelerovala dieselgate.
Další věc je cenová politika v Evropě. Pokud VW neúspěšně prodává v Číně ID3 za 550 000Kč a v Evropě od 800 000Kč, tak si za nedostatečné prodeje může jedině sám. Stejně tak Škodovka, která před 2-3 lety hrdinnè vykřikovala, že spalováky bude vyrábět do posledního dechu vidí, že 50% pokles prodejů oktavií zachraňuje Enyaq na kterém je astronomická marže 20000Euro což činí cca 40% ceny. Mě z toho plyne, že automobilky, zejména VW jsou hlavní viníci současné krize, nikoli obětí. Z této perspektivy naprosto chápu neústupný postoj EK. Zejména v současné době propuštěných cca 300 000 zaměstnanců bývalého VW s radostí uvítá obranný a energetický průmysl.
Absolutně nesouhlasím s tím, co jste napsal. Velké marže na prodeji elektromobilů? Právě naopak. Automobilky prodávají elektromobily často se strátou z důvodu snížení flotilových emisí. Stačí si poslechnout například pana Jahna že Škody, který otevřeně přiznal, že elektromobily nejsou pro automobilky ziskové. Bohužel zrůdná politika EU likviduje automobilový průmysl. Dále píšete o poklesu Oktávií. Kupte si laskavě Svět motorů č. 50 a tam se dočtete, jak se Oktávia prodává. Dále píšete, že si za to může VW vlastně sám. Co měli ale manageři VW dělat, když je pár zelených tupců tlačilo do něčeho tak špatného? Pár zelených mozků v EU parlamentu přivedlo automobilku do krize a teď to odnesou její zaměstnanci, kteří za nic nemohou. Na závěr bych chtěl jenom napsat, že se vůbec nedivím VW, že se snažil trochu oklamat emise u svých vozů, protože tak stupidní předpisy vymyslelo a schválilo pár takových ,,inteligentů" typu Peksy, Kolaji, Gregorové a pod..
mozna vam zlehka unika,ze za solarni prusvih opravdu nemuze ani Fiala,dokonce ani Babis... ale to je jedno...za to muze CSSD...teda jeste kdyz byla😀... stat nastavil podminky a podnikatele ty podminky splnili..takze vasi nenavist a zlobu je treba nasmerovat na uplne nekoho jineho😀
Ale pane, máte to nějaké pomotané. Ano první náčrt solárních dotací byl opravdu za vlády ČSSD, v té době byly panely ještě velmi drahé a tak se vláda uchýlila ke velmi štědrým dotacím( podle mne chybně), ale postupně cena solárů klesala a to už byla u vesla zločinná ODS ajejí gurů Topolánek. Tehdy bylo ponechání tak velkých dotací doslova zločin. Takže ODS je hlavní viník. ODS zde zničila úplně všechno.
Jak to nemá v TP Nákladní automobil, tak by smardlavá nafta neměla v osobních automobilech co dělat. Mezi největší smraďochy patří WV, Škoda a starší Fordy. Majitelé by si měli kleknout k výfuku a nadýchat se toho, co ty jejich nafťáčci produkují. To je dobrota co?
Kdyby vám zavázali oči a posadili metr od výfuku tohoto moderního dieselu a zároveň namluvili, že sedíte uprostřed alpské louky, tak tomu budete věřit a s rozkoší dýchat zhluboka vzdoušek. Smrad je pouze ve vaší hlavě.
„...hluboce v podpalubí se lidé topí ve vlastní krvi, potu a šlapou vodu?“
Jasně, nákupní centra narvaná k prasknutí, plné restaurace i hospody, cestovky mají vyprodané zájezdy k moři i na hory, adventní trhy v zahraničí plné Čechů... Prostě hrůza hrůz... 🙈
Asi žijeme oba dva v jiné zemi. Nákupní centra jsou plná, protože lidé jíst musí, plnou hospodu jsem už neviděl řadu let. Ano, na dovolenou občas někdo vyjede, když po celoroční dřině něco z té almužny ušetří. Adventní trhy v zahraničí bývají plné Čechů, hlavně třeba v Polsku. Bodejť by nebyly, když je tam levněji(nemají tam vládu s ODS). Lidé se snaží ušetřit každou korunu. S tou poslední větou naprostý souhlas ,, prostě hrůza hrůz".
No, o té inteligenci bych pomlčel. Odbory způsobily nekonkurenceschopnost německé výroby. Je prostě brutálně drahá. Nesmíte za vším vidět green deal. To je nesmysl
A to chcete, aby ty dělníci, kteří vytváří firmě zisk měli stejná práva a výhody jako mají třeba v Číně? Naopak, práce odborářů je velice důležitá, jinak by lidé dřeli za almužnu.
NE, pane Trpišovský, prohry jdou ve velké míře za Vámi a za realizačním týmem, který připravuje mužstvo na zápas!!!!.
Hrajete stereotypně, jste čitelní. Stále dokola to samé.
Během zápasu mužstvo nezmění způsob hry!!
Proč hráče pořád, v každém zápase a po celé zápasy ženete jak dostihové koně?.
Je třeba, v určitých místech zápasu, zklidnit hru a používat hlavu tedy taktiku.
Hráče na to máte.
Proč nenecháte také hrát soupeře, aby také něco musel tvořit??
Proč jste třeba včera proti Anderlechtu, nehráli např. první poločas 0 : 0.
Namísto toho stále tzv. "na špičkách", vznikají fauly z vaši strany, zbytečné emoce, rozptýlení, diskuse, nervozita na hřišti. Nervozitu máte "nechat soupeři".
To je jako by taktiku stanovili (v uvozovkách) "rapli Houštecký a Řehák".
Někdy to zafunguje, ale ne stále.
Proč nenecháte hráče tzv. přečíst "oťukat" soupeře a teprve potom využít šance?
Hráče na přečíslení, brejky, změnu a zrychlení máte.
Stále uhoněný, zbrklý hráč potom neproměňuje tutové šance atd.
Zkrátka nehrajete hlavou a tedy chytře!!
Pražské Slávii fandím skoro padesát let a to co jste napsal mohu jenom podtrhnout. Mám na to naprosto stejný názor. Lépe než vy bych to nenapsal. Na soupeře ihned vlétneme v obrovské intenzitě, napadáme, hrajeme na velké riziko bez zajištění, v zápase máme 80% držení míče a z prvního protiútoku do otevřené obrany dostaneme gól a z druhého druhý. Je to jako přez kopírák. Nechápu, jak je možné z hlediska taktiky, proti Istambulu vedeme a místo toho, abychom hráli vzadu na jistotu, tak před vyrovnávacím gólem soupeře stoper Bořil se pohybuje v pokutovém území soupeře, poté sprintem běží přez celé hřiště. Výsledek je toho, že poté nemá již takovou sílu bránit a Džeko jim dá vyrovnávací gól. Pak už se to sype jak domeček z karet. Jaký je to rozdíl, když porovnáte bránění zde Anderlechtu když dál vedoucí gól.
v roce 2035 po spalovacích autech neštěkne ani pes..a pokud se budeme držet Turkovi ideologie, tak na škodovky se budete moci chodit koukat jen do muzea..spalovák už končí bez ohledu na nějaký zákaz v EU..celý svět na něj přechází, dokonce už i lada má svůj elektormobil..nějaký zákaz eu je v tom naprosto nepodstatný..navíc nebyl myšlený ani pro lidi, ale jako podpora automobilkám k přechodu na elektro
Pane, nenechte se vysmát. Prodeje elektromobilů padají v celé Evropě. V Německu vyšel průzkum, kde se vyjádřila celá třetina majitelů elektromobilů, že už je nechce. Pokud by měly spalováky končit, tak většina lidí už si automobil nikdy nekoupí, budou si držet svůj spalovák do smrti.
Prý má Turek silnou pozici v Europarlamentu. Tak nevím, Ti patrioti mezi kterými je, jsou na okraji, bez šance cokoliv ovlivnit. Jen si odsedí své roky v Bruselu. Pokud by Vesecká vstoupila k motoristům tak by velmi hluboko klesla.
Ano, zatím nemají v EU parlamentu takovou sílu, ale jak se bude blížit rok 2035, budou silnější a silnější. Zdravý rozum musí nakonec zvítězit a zákaz prodeje vozů se spalovacím motorem musí padnout.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Protože svým způsobem života ovlivňují ostatní a to hodně. Kdo nejvíc brečí jsou nízkopříjmový, kteří většinou chlastají, prohulí a sází. To jsou tvrdá data. Střední třída to chápe, že tu musíme chránit životní prostředí, aby tu vůbec nějaká střední třída za 100-200 let mohla být (to jsou vaše vnoučata a pravnoučata).
8 odpovědí
1
Sledujících
18
Sleduje
1
Sledujících
18
Sleduje
Nechlastám a nekouřím, doma mám diesla r.v. 24, do roku 35 stihnu ještě jeden diesel a jestliže bude platit stále zákaz prodeje vozů se spalovacím motorem, tak to bude mé poslední auto v životě. Nakoupím dopředu náhradní díly a s tím vydržím do konce života. Do odporného elektrického krumplu mě nikdo nedostane. Nikdo nemá právo mi nařizovat, s čím mám jezdit. Životní prostředí je třeba chránit, s tím souhlasím, ale s elektrokrumply neochráníme nic.
1 odpověď