Mám B9, S line, 2,0 TDI 140.
Ozvučení mám takové to střední. Tedy ne Bang olufsen, pouze subwoofer v kufru. Takže toto hodnotit nemohu a ani to pro mě osobně není prioritou při výběru auta.
Virtuální kokpit mám. Ten má ale i Superb a já sám bych jej klidně oželel. Dokonce se mi klasické budíky možná i líbí vic. To je ale spíš otázka subjektivní.
Zklamáním je pro mě zpracování. Nejvíc asi vrzající plasty a hluk od kol. Těch 18-ti palcových, u zimní 17-ti je to relativně v pořádku.
Co se týče jízdních vlastností, tak ty sice rozhodně nepovažuji za nějak oslnivé, ale nekritizuji je. Jednak to u AUDI nikdy nepatřilo k jejich nejsilnější stránce, takže kvůli tomu jsem si toto auto nekupoval, a pak u Škodovky toto platí ještě víc.
Ano, celkově je A4 o trochu lepší auto než Superb, ale že bych tam vnímal nějaký významný rozdíl a prémiovost, tak to bohužel ne. Je zde prostě hodně znát, že se jedná o auta z jednoho koncernu. Když pak ještě uvážim, že Superb nabízí nesrovnatelně větší vnitřní prostor, tak s označením, že A4 nesahá ani po kotníky, prostě souhlasit nemohu. Snad kdybychom srovnávali s A6.
U Audi jsou 3 stupně pod označením S-Line,tak těžké říct zda máte i podvozek ,ale spíš bych ten největší rozdíl viděl v použít kol,já mám 19" ,mají sice stejnou šířku 245 ,ale jsou nazuty na širším ráfku 8,5 oproti 8 u velikosti 18" a hlavně díky et je auto o dost širší,v té 18" jezdím zimní období a rozdíl je poměrně dost znát v zatáčkách,hluk od kol jste mě překvapil , protože Audi narozdíl od Škody nepoužívá plastové podběhy a Škoda tady hodně šetří, vrzání nevím co znamená ani u té starší s nájezdem 250t natož u B9, může být někde něco zapadlého nebo po nějaké demontáži prasklý plastový úchyt ,těžko říct, Superb je třída Passat ,se kterým sdílí podvozek s klasickými rameny ,Audi používá viceprvek,a díky prodloužení Superba za B sloupkem si mylně můžete domnívat podobnost s A6
Jako majitel A4 bych s vámi strašně rád souhlasil. Bohužel nemohu.
No těžko říct,nevím jakou máte ,já mám B8 i B9 v S-Line a ta starší s V6 mě baví pořád stejně i po 7 letech, když se budeme bavit o pocitu z jízdy,ta novější je samozřejmě kvalitou zpracování zase o level dál a virtuál cocpit nebo ozvučení Bang olufsen je bezkonkurenční, zato se Superbem mi stačila jedna 600 km cesta ,byl to Laurin a Klement a jako dobré si pamatuju snad jen dojem z koncernového motoru 2,0 TDI 140 kW ,ale auto jako takové bych označil jako lidovka, takže za mě je nabídka Audi perfektion,která už nabízí kromě Bang olufsen téměř vše za 1,1 A4 ,1,2 A5 a 1,3 Q5 s motory 2,0 TDI 150 kW jako velmi dobrá nabídka
Já netvrdím, že ta Tesla je s 80% zázrak, jen se vám snažím ukázat, že to vidíte prostě zaujatě a vynášíte do nebe to svoje a dehonestujete to druhé. Navíc, promiňte mi to, spíš na základě předsudků a dojmů než nějakých reálných dat.
EV auta když to zjednodušíme jsou jako mobil , když ho budu málo používat tak i méně často nabíjet a tím déle vydrží ,v opačném případě kapacita baterie začne degradovat až ho nakonec vyhodíte a koupíte jiný telefon,jenže telefon nestojí 2 miliony a chtěl bych vidět někoho ,kdo si koupí ojeté EV s baterií před výměnou
Klasická chybná interpretace. Stejně tak bych mohl naspat, že to auto s nájezdem hodně přes milion je těsně před smrtí a to EV má baterku v pohodě ještě na řadu let. Navíc by mě zajímalo, které současné spalovací auto vydrží milion km a možná také to, kolik stálo to vaše s milionem na tachometru na servisu.
Nikdo netvrdil že na T5 za skoro 20 let nebyly opravy,ale rozhodně ne za cenu nové baterie do EV a jestli si myslíte , že se s EV na původní baterií bude jezdit tak dlouho ,tak jste lehce mimo, troufám si tvrdit že ani při pomalém nabíjení doma do 80%
Ano, každý z nich se ohání že navštěvuje doktora, krevní testy má v pořádku a tak podobně. Jenže časem jdou k šípku tak jako tak.
Dobře jíst, tvrdě cvičit, HODNĚ odpočívat a ono to v rámci každého, podle genetiky, půjde. Jasně, přírodně nikdy nenarostu tak jako oni, ale ty svaly mi s minimem námahy zůstanou. Když oni přestanou brát tak se sfouknou jak balónky. K čemu to je?
Rychle, dočasně, nebezpečně. Tohle nechci.
Píšeš to dobře ,jde to i naturálně stačí vědět co a jak a hlavně chtít , problém je , že to jde "jen" do určitého levelu a kdo chce víc , protože se samozřejmě chce prosadit a vůbec nemluvím o třídě Open,to je extrém ,tak mu stejně nic jiného nezbývá , protože kromě naturalu nejspíš berou všichni aspoň něco mimo běžných suplementů 👍
1. Balony byly bezpečnostním rizikem pro leteckou dopravu.
Letecká doprava v 18km ?
Válku ale vyprovokoval západ převratem v 2014 počínaje ,dostali se k moci banderovci a takhle to dopadlo ,USA si na válkách hojí svou ekonomiku ,dvě mouchy jednou ranou
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak v tom základu má Octavia motor 1,5 TSI a 2-zónovou klimatizaci (audi Q5 pouze 1-zónovou). Samozřejmě netvrdím, že je Octavia lepší, ale reaguji na Váš názor "octavia běžně mega".
Odkaz
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Moc nesleduju konfigurátor Škoda a je jedině dobře ,že mají v základu tak dobrý motor 1,5 TSI ,s tou cenovkou 1M jsem samozřejmě myslel podobný stupeň výbavy jako nabízí momentálně Audi perfektion a ten je jeden z nejvyšších,pak je tu ještě srovnání použitých materiálů a tam se dostávám k názoru , že za +- stejné peníze mám mnohem lepší auto