Tenhle úsek mezi koncem D0 a sjezdem na ruzyňské letiště je za trest. Vyšperkovaný přechodem padesátkou a semafory. Dávno tento kousek už měl být předělaný na plnohodnotnou dálnici protože dnešní intenzity již dávno nepobírá. Jak do objemu tak bezpečnosti.
Přesně. Lidi tady mluví o něčem, co neznají. Celá D7 od Prahy po kulaťák u Slanýho je jeden velkej rozkopanej, zúženej průšvih. Lidem tam tečou nervy ze zpoždění a snaží se na každém kousku kde to jen jde to zpoždění dojet. A nebavíme se o pár minutách...
smetánka lítá na letiště a potom limuzínami před Thermal a hotely. To nádraží využívají běžní občané a zase taková hrůza to není. Kdo zná Florenc autobus. nádraží a jeho čekárny a zázemí, tak musí uznat, že KV jsou proti Florenci nádhera
Ale to jste na Florenci už asi nebyla pěkných pár let. Je to tam pěkně zrekonstruované včetně staré budovy a všude to hlídá ochranka.
Jednou za rok se jedou všichni do Varů opít. Část jede po 30 let slibované a nedostavěné dálnici, někteří dokonce i hromadnou dopravou.
Ti co jedou vlakem zcela jistě zírají jak dlouho může trvat cesta z Prahy do Varů a kolik výluk jsou ČD schopny nadělat na jedné tratí.
A ti co jedou autobusem si už jistě všimli, že kolorit českých autobusáků (bezdomovci a bordel) se opakuje prakticky v každém větším městě bez ohledu na architekturu nádraží.
Kromě Florence. Tam se jich soukromá ochranka umí zbavit i ve spolupráci s policií. Tam si klidně sednu na lavičku stejně jako další cestující. Bavím se o areálu autobusového nádraží. Okolo metra a tramvají je to samozřejmě katastrofa, protože tam to nikdo nehlídá...
Jsem zrovna v polském Krakowě a velmi překvapena, jak nás Poláci předběhli… Staré město bez blikajících vietnamských večerek, masáží, vietnamských hadrníků, super restaurace, kavárna jedna hezčí než druhá, stylově vyladěné
Kraków je krásný. Byly jsme nadšeni, že vidíme skutečně evropské historické město. Zašli jsme na oběd do polských restaurací, nakoupili v polských samoobsluhách. Oproti Praze úžasný zážitek i v centru města.
Ano jsem, doletí pár Číňanů i s díly a za týden to mají. Ale já nejsem zvyklý dávat úplatky vedení DP a s byrokracií u nás se nebudu ani obtěžovat. Tady bude trvat jenom měsíc než to rozeberou, pak zjistí, že nemají náhradní díly a ty budou shánět několik týdnů.
Přidejte měsíce. Podle toho výtahu ve směru na autobusák na Florenci. Tam jsem za poslední 2 měsíce viděla jen jeden den nějakou činnost, ale výtah pořád nefunguje. Lidi tam tahají kufry po schodech. Kdyby tam aspoň postavili eskalátory. Ale ty jsou ve směru na tramvaje, kam ten kufr málokdo vleče.
Cituji z webu NDK: "Plný přístup k digitalizovaným dokumentům, u nichž podle autorského zákona ještě nevypršela majetková práva, je registrovaným uživatelům k dispozici na speciálních počítačích Národní knihovny ČR."
To není moc pohodlné: rozjet se do Prahy, abyste si v Klementinu prohlížel knížku na monitoru...
Je to tak. Část digitalizátů je přístupná pouze z terminálu knihovny, která ho vytvořila. Pak existují DNNT, která jsou dostupná on-line po přihlášení prostřednictvím čtenářského konta. A konečně zcela volná díla, kde práva již vypršela.
Nedávno jsem si uvědomil něco podobného ... Chtěl jsem zažít trochu nostalgie a zahrát si strarou PC hru, kterou jsem měl stáhnutou na CD ...
Po radosti, když jsem tu hru našel následovalo velké zklamání, protože když jsem na svém herním ntb hledal mechaniku pro disky, tak jsem zjistil, že žádnou nemá ... 🙁
Pořád si můžete koupit externí. Horší je, že nosiče CD a DVD degradují.
Co je tohle za kecy 😉 to je jak ten parecek, co se nastehoval vedle autodromu a s prekvapenim zjistil, ze zavody delaji hluk. Ten hotel, co tam stoji skoro ctyricet let, mohli jen tezko prehlednout. A najednou jim vadi hluk
Ten páreček tam bydlel dávno předtím, než se tam ten autodrom začal stavět. Takže přesně naopak. Nějaký blbec povolil autodrom u rodinných domů.
Reza Pahlaví vystupuje za demokratizaci Íránu a svržení ajatolláhů už desetiletí. Je neoficiálním vůdcem části íránského exilu, která je nezanedbatelná. Díky sociálním sítím ho znají i mladí Íránci, kteří monarchii znají jen z vyprávění prarodičů. Velká část společnosti se za šáha měla líp. Rozhodně ženy, které se mohly vzdělávat, zemědělci, kteří dostali půdu díky velké pozemkové reformě. SAVAK byl jistě hrozný, ale co přišlo po převratu bylo mnohem horší. Navíc Pahlaví slibuje demokracii západního střihu a svobodné volby co nejdříve.
Václavák je přeplněný? A to jste na něm asi byla naposled v roce 1975 při spartakiádě, ne? Naopak, Václavské náměstí je dnes polomrtvé. Když tam nepracujete nebo nesháníte drogy, tak vás tam nic netáhne.
Nebo nejdete nakoupit do Primarku, Marks & Spencer, C&A nebo jiného populární obchodu hned potom co jste vylezli z NM. Typicky mládež na školním výletu...
25
Sledujících
0
Sleduje
25
Sledujících
0
Sleduje
V zahraničí se dřív rušily nepoužívané tratě ve velkém (Západ i Polsko např.). A teď mají ve statistikách, že jejich tratě jsou rychlejší, jsou více elektrizované a dvoukolejné 😀 ale přitom je to díky tomu, že mají méně km tratí a ty zbytečné kde stačí levnější autobus zrušili.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak. U nás zůstaly tratě jak byly postavené za c. k.. od pana cukrovarníka z Dolní Lhoty k panu velkostatkáři v Horní Lhotě. A zůstalo to tak dodnes. Což by nevadilo, kdyby na to stát měl peníze a hlavně propojoval větší města použitelnými spoji.