Tak tohle se nepovedlo 🙉😅. Víte, kolik nádherných míst je v Horním Rakousku?? A čistý vzduch 😅je, kromě průmyslového Lince, třeba v Gmundenu, Gosau, Bad Hallu, Ebensee apod. Byla autorka někdy v Bad Ischlu?? To je perla Horního Rakouska. A těch krásných jezer, termálních lázní, co můžete navštívit. Titulek tristní, místa okrajová, fotka Krumlova 😅, co tím chtěla autorka říci?? O cestování toho opravdu moc neví. Ale hotel Falkensteiner, nejdražší v celé oblasti, ten v těch místech není.
Přesný popis reality 🙉😅, kdy se od stolu hází nápady, vize, ale ve skutečnosti k těmto vizím chybí plán a cesta, jak toho dosáhnout. Už jsme si tak jako zvykli na výkřiky do tmy MŠMT 🙉, teď asi chtějí ukázat, že tam něco dělají 😅😅. 130% platu je sci-fi, učitelé jazyků odcházejí do soukromých firem a korporátních spol., kde mají několikanásobně vyšší příjem. A uchazečům o výuku jazyků (se státními zkouškami z jazyka) bez absolutoria PF dávají takové podmínky, že ač zapálení, po čase bez motivace a nálady, odcházejí pryč 🙉. Zůstává otázka, kdo bude učit předškoláky v MŠ? Co mezi tím bude dělat kmenová učitelka? Sníží se jí úvazek? Budou angličtináři objíždět školky? Vždyť každá školka disponuje maximálně 2 třídami předškoláků. Realitou se pan muzikolog, který v životě neučil ani na ZŠ nebo SŠ, nezabývá. No nic, my už jsme si zvykli... 🙉🙉 Tak příště zase nějaké nové téma, ať je vidět, že pan Bek a jeho úředníci nezahálí 😅😅
Žádný systém pro vzdělávání cizinců u nás neexistuje. Zařadí se do běžné třídy podle věku a učitel si musí poradit. A přičteme k tomu dobu covidu a on-line výuku, kdy někteří cizinci ani neměli šanci se k výuce připojit a nechodili téměř 2 roky do školy v rodné zemi. Vedle toho jsou ve třídě děti se speciálními vzdělávacími potřebami, děti s poruchami učení i chování a je na učiteli, jak si poradí. Když má učitelka štěstí, běhá mezi těmito dětmi paní asistentka a pomáhá, co jí síly stačí. A pro učitele začíná tvorba IVP, průběžné hodnocení IVP, sestavení PLPP a jeho průběžné plnění, odpolední pedagogická podpora, její plány a průběžné hodnocení. Potom nastupuje spolupráce s PPP, vyplňování dotazníků, nastavení výuky podle doporučení PPP.... A potom se vám naskytne příležitost odjet na stáž do Portugalska a zíráte, jak to může fungovat. Žádná inkluze, ale hlavně: pro děti s OMJ (odlišným mateřským jazykem) jsou nejprve jazykové kurzy portugalštiny, minimálně roční. Po vykonání zkoušky z jazyka žák musí absolvovat zkoušku ze znalostí v předmětech a na základě výsledků je zařazen do příslušného ročníku školy. Pokud zkouškou z jazyka neprojde, pokračuje v jazykovce dalších minimálně půl roku. A u nás??? Šup do třídy podle věku bez jakékoliv znalosti jazyka a učiteli, snaž se.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Popis situace, který se ke mně donesl" 🙉. Příště napište článek o Vašem prožitku, nikoliv o zprostředkovaném příběhu. Nebyla jste u toho, ale vaše představivost jede na plné obrátky 😅. Z dětí jste udělala pomalu objekty šikany a ponižování, dramaticky jste použila výrazy o traumatu.🙉 A ono to mohlo být docela jinak😅. Hloupost lidí vládne světem.