Vážně ne.. 😄 😄 Světla mi lehce zežloutla jen u 406 - ale to mělo nárok po 20 letech provozu.. na 306 byla světla v pohodě (když jsem jí dával pryč měla nějakých 17 let) a teď 407 naprosto v pohodě po 14 letech (máme v rodině i stejně starýho kombika a taky pohoda). Sedačka byla trochu vysezená ve 306, protože paní přede mnou byla poněkud rozměrnější a byly to ty nejzákladnější sedačky 🙂 ve 406 dobré ale taky základ. V obou 407 jsou kůže, a sedačky v Coupé chválí každý kdo si do auta sedne, skvělé držení ale zároveň pohodlné na dlouhé cesty.. Jediné co se dá uznat, je ve 407 "přetlačítkované" rádio, to je asi tak všechno. Nevím co je idiotské na ovládání stěračů 😄 Asi jste dost zamindrákovaný ohledně francouzských aut
Zkušenosti s francouzskými auty mam jen ty nejhorší...jsou to predrazene krámy které si kupují lidi jaký Vy
nad Lybií šlo vyhlásit bezletovou zónu a vyslat síly NATO a nad Ukrajinu to nejde ?
Škoda, že NATO nemá politika typu Winstona Churchila, který by měl větší koule než Putin.
V zastrašování ze strany Putina a Hitlera je to stejné. Oba stejný typ vyvřiskování í a kalkulace s tím, že EU nic připosraně neudělá.
Kdyby Ukrajinci byli bezkulčáci tak nejsou vyzbrojení a odhodlaní ...
moderátorka z ruské státní televize vyhlásí 3 válku a my nic ?
Stačí pár letadel ať rozmlátí rakety co má Putin za hranicemi a bude od ruské rozpínavosti pokoj...
No tak jestli jsou tohle auta na daily, tak to si radši budu více uctívat svýho "ubohýho" Peugeota 407 coupe 😄 Tomu chybí výkon, ale jinak oproti těm Mustangum - jak píšete na denní ježdění - je to nesrovnatelně pohodlnější, lépe to drží a nekroutí se 😄
Máte pravdu je to tak pohodlné auto že ani nemá tušáka co zo vlastně standardní jízdní vlastnosti jsou ... sedačkama to začíná po cca 3 letech se změní ve vysezene lavory ... a úplná pecka jsou oslepla zažloutlá přední světla... na druhém konci auta tomu nadbyva koncovka výfuku a na druhé straně koncovka výfuku chybí...úplně nejlepší by bylo dát na kapotu logo z Renaultu pak by to odpovídalo tomu na "co" to auto je.
Bez očkování jich umře mnohem více. Kdybys měl synečku mozek, tak ti možná dojde, že ti očkovaní, kteří umřeli, měli i nějakou jinou těžkou chorobu, rakovinu, nebo zkrátka by umřeli i tak.
Naopak mnoho lidí, kteří by se neočkovali, by mohli mít těžký průběh, nebo smrt.
Lidi bez vzdělání a inteligence tady prezentují čísla, kterým nerozumí.
Nesmysly vypisujete
Oba v tovární specifikaci, tak jak auta vyjela z linky, nebo s úpravami? 🙂 Já řídil Mustanga jak s 3.7 tak s 5.0 motorem a bylo to hrozné, řadilo to neintuitivně, auto se kroutilo, bylo nepředvídatelné.. Od Dodge jsem řídil Challengera 5.7 RT a pak Chargera 6.4 SRT, v porovnání s Fordem nebe a dudy.. Vše krásně předvídatelné, přesné. I když se auto sklouzlo tak ale bylo krásně ovladatelné, nektroutilo se, člověk měl pocit jistoty za volantem, krásné plynulé řazení a více pohodlí - a mnohem lepší zvuk 🙂 Všechno teda tovární verze bez úprav
GT500 a Dodge Charger 6,2 Hellcat. Oba tak jak vyjely z fabriky ... jenomže to má adaptivni tlumiče, různé módy...a základem jsou pneu. Z Dodge jsem Pirelli P zero musel po 4tis km normálně vyhodit, protože to bylo o hubu. Dal jsem Michelin a OK.
... to o čem píšete jsou auta na denní ježdění tak neocekavejte nějak příliš sportovní vlastnosti. Určitě daily drivers snesou víc km než nabušené sporťáky...nelze srovnávat jsou to auta pro jine užívání
To se nedá srovnávat.. Mustang je tragickej, nezažil jsem auto který by se víc kroutilo, otřesná převodovka a celkově nic moc jízdní dojmy.. Dodge je uplně jinde, je to opravdu pořádná muscle kára, se kterou si člověk jízdu užije a která fakt funguje 🙂 O vzhledu nemluvě, za Mustangem neštěkne ani pes, ale za Dodgem se otočí skoro každý 🙂
převodovku má Mustang shodnou s CORVETTE C8 a například GT500 má kevlarová kola od stejného výrobce (Carbon Revolution Australie) jako Ferrari
(bavím se o autech 2020+)
To se nedá srovnávat.. Mustang je tragickej, nezažil jsem auto který by se víc kroutilo, otřesná převodovka a celkově nic moc jízdní dojmy.. Dodge je uplně jinde, je to opravdu pořádná muscle kára, se kterou si člověk jízdu užije a která fakt funguje 🙂 O vzhledu nemluvě, za Mustangem neštěkne ani pes, ale za Dodgem se otočí skoro každý 🙂
máte pravdu Dodge je muscle car. Ford je pony car ... trochu jiný oddíl.
Nicméně jízdní vlastnosti jsou u Fordu lepší a to mám v garáži oba (a oba s výkonem nad 700HP)
Ach jo. Urážet dovedete, to všechna čest. Takže pokud má, jak píšete, baterie 100Ah proud 0,2C, tedy 20A, za jak dlouho se vybije/nabije tímto proudem? Těch 100Ah / 20A = 5 hodin. Zrovna tak, jako se udává proud co by násobek kapacity, se taky někdy udává jmenovitá doby vybíjení, kterou z toho proudu jednoduše přepočítáte.
Shodou okolností baterkama (jejich měřením) se zabývám taky asi 25 let, jenže průmyslovýma NiCd. U osvětlovacích (používají se na dráze ve vagónech) je 0,2C standardní proud, tedy vybíjecí doba 5 hodin. Startovací (řada KPH od Feraku) pak mají ty proudy podstatně vyšší, až 5C. Podobně jako lithiové, i u NiCd během životnosti postupně klesá kapacita a narůstá vnitřní odpor. Dokud ten pokles kapacity je ještě únosný, není problém tu baterku dál používat pro menší proudy. Mám tady 20 let staré NiCd články připojené k soláru a na to, co od nich chci, v pohodě stačí. Používá to takhle spousta lidí. Nevím, jak je to u lithiových baterek, ale podle toho, že se staré baterky taky takhle využívají, nejspíš bude závislost kapacity a vnitřního odporu na počtu cyklů podobná.
Nikdo Vás neurazil. Jen ze sebe děláte oběť...hrajete hloupé psychologické hry tam kde platí fyzika.
Čas vybíjení se udává C5 například.
No ... 25 let měříte NiCd a já jsem realizoval kapacitu cca 16MWh v LFP ... ty výpočty které používáte zapomeňte platí jen orientačně a to tam kde si nekdo hraje. Využitelná kapacita žádne baterie není 100% ...standardem je dnes 90% (podmínkou vyuziti kapacity v takovem rozsahu je řídící jednotka EMS nikoliv BMS)
Dal s Vámi nehodlám komunikovat pane chudáčku
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
... ať jen ochutnají vlastní "medicínu".
Jen tak dále !!