Proboha už dejte těmto zlodějům elektronické řetězy, abychom stále my všichni občané nemuseli platit jejich pobyt ve věznicích kde se ještě přiučit horším věcem. V jiných státech to funguje u nás je ticho ... Proč kde jakého zlodejicka musíme podporovat ve věznici a on si tam v klidu 2 roky prezije v teplouckh nic nedélani pak vyjde a zase půjde krást protože nic nemusel dělat ani platit ani se sám živit..
..
Opravdu? Odkaz
Když ruSSové uplatňují historické právo na Krym, tak my budeme uplatňovat historické právo na Kaliningrad.
Historické právo na město, které založil Řád německých rytířů v roce 1255 a pojmenovali ho Královec na počest českého krále Přemysla Otakara II., který se zde proslavil předchozího roku v bitvě u Rudavy proti pohanským Prusům?? Dobře vy! 😄 😄
Ale každý rok dle osnovy v předmětech učí cca 90 % to samé nebo ne. Já se nebavím o stejných dětech. Drtivá předmětů představuje zhruba to samé, ČJ-MA-PŘ-ZE-TV- atd. , pouze pracovky asi už nejsou.
Výklad v hodině musí učitel podat tak, aby děti rozuměli, co vykládá a občas to procvičit zda to pochopili.
O co se změnila osnova od doby kdy jsem chodil do ZŠ (roky 64 až 73) .
Aby děti rozuměli a pochopili. 😮Čemu jste vy nerozuměl, když vám učitelé opakovaně vtloukali do hlavy triviální až primitivní shodu podmětu s přísudkem: muži rozuměli a pochopili, ženy rozuměly a pochopily, děti rozuměly a pochopily. 😁
spoluprace v tom, ze rodic nebude kompetetnim ucitelum hazet klacky pod nohy, ale ne tom, ze bude delat praci za nekompetetni ucitele.
Predstavte si obkladace koupelen, tomu koupelnu nachystate a pak treba uklidite a kdyz jste moc hodna, tak uvarite kafe, ale necekate, ze po vas bude chtit, abyste kazdou druhou obkladacku nalepila vy, ze?
Představte si, že dáte obkladači kazové obkladačky, a pak ho zkritizujete, že vám z koupelny neudělal luxusní římské lázně.
no a co rodice, kteri chteji sverit sve deti odbornikum (tj. ucitelum) a predpokladaji, ze odbornik svoji praci odvede odborne?
Podívejte se, bez spolupráce rodičů a školy to prostě nepůjde. Když rodič odevzdá škole nepopsaný a nevychovaný list se všemi právy a nulovými povinnostmi, nemůže kritizovat, že mu z tohohle materiálu učitelé nevysochali Einsteina. Tím spíš, že x-krát děťátko slyší ta ..-áva učitelka, ale ani jednou já -.bil rodič.
pokud ma syn na vic, nez aby byl lopata a pritom se stane lopatou jen kvuli tomu, ze s nim doma nedelaji domaci ukoly, tak je neco spatne
Domáci úkol je procvičeni a zafixování probrané látky. Úkoly jsem dělala, ale jinak jsem se až do maturity nemusela učit (což bylo na začátku VŠ blbé, protože jsem zjistila, že se neumím učit), ale já jsem byla výrazně studijní a manuálně výrazně levý typ. Rodiče by si holt měli připustit, že jejich průměrní a podprůměrní géniové nějakou domácí přípravu potřebují a že DÚ nejsou šikana ze strany školy.
I ty řemesla se dají naučit jinak než na školách. Svépomocných staveb je mnoho. Vyjde to mnohonásobně levněji. Řemeslníci jsou dnes velmi přeplacení. A studium odbornosti u mentorů a expertů určitě nezavrhuji. To jsem nikde nepsal. Velmi si vážím jejich vysoké erudice.
Mentory a experty do základek! Fajn, ale kde je vzít?
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
...aneb jak se z respektovaného a renomovaného odborníka stane pochybný kontroverzní stařec mimo současné trendy. 😁😁