Ve všem máte pravdu. Všude se píše jaká práva mají zákazníci, ale jaké povinnosti to ne. Zákazníci si myslí, že jsou snad všemocni a mohou si vše dovolit. Heslo "zákazník náš pán" je sice hezké ,ale co prodavačka,to je děvečka,která si ani nezaslouží aby byla pozdravem a bylo jí poděkováno? Mnoho zákazníků by mělo projít školením jak se chovat. Pak se divíte, že prodavačky jsou otrávené. Všem bych nechala , ať si tuto práci zkusí. Je to práce s lidmi a ještě dřina.
Před několika lety bylo podle zákona zakázáno prodávat nealkoholické pivo do 18let. Pak se páni poslanci rozhodli, na nátlak lobbistů, že to změní,a tak propašovali jako přilepek, že se může nealko prodávat i nezletilým. Už se mi stalo,že si přišel malý kluk pro birela a já mu ho musela prodat. Jó, to máme zákony a k tomu ještě rodiče , kteří to podporují. Tak se nedivme
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zase článek od "odbornice". Ani neví čemu se říká kabát a bude radit.