Takových jsou plný přechody, chodníky i cesty, se sluchátky, jezdí na sdílených kolách, elektrokoloběžkách.... kličkují mezi lidmi a dokonce i na nádražních perónech, chodí a jezdí i na nádraží po přechodech kde není podchod a čumí do mobilu, tohle ještě dopadlo hodně dobře a klučina může mluvit o životním štěstí, zbytek přejetých takový štěstí nemá.
Adolf Putin nás ujišťuje, že je připraven na kompromis.
Mimochodem Putler včera použil přesně ta slova, která jsme už dnes brzy ráno četli na účtech českých kolaborantů:
"Brzy dojdou ti Ukrajinci, kteří chtějí bojovat, a podle mého názoru jim nezbyde nikdo."
Zkuste, naši nemilí proRusáci, přestat na chvíli papouškovat RU propagandu. A začít uvažovat vlastní hlavou.
Možná vám přijde divné, že vaše "vítězící Rusko" není schopno ovládnout ANI JEDNU z těch čtyřech oblastí, které si protiprávně ukradlo.
Z Chersonu mimochodem Rusáky vypráskali už loni.
Ale to vám na Aeronetu nepoví 👹
jenže oni pořád postupují, jste asi trochu mimo že to nesledujete, Ukrajina nevyhrává, nakonec je všechny vytlačí ruskou desetinásobnou přesilou, Putinovi bude jedno že u toho zemře mil rusů, hlavně že se ukojí, trochu se vzpamatujte než něco napíšete, mám pocit že žijete někde jinde.
K tomu stolu měli zasednout už dávno, ty řeči co tu pořád poslouchám tipu s rusáky se nejedná apod. stály možná akorát další zbytečné životy tisíce lidí, možná by to byla pravda ale dokud to nikdo nezkusí neví, je mě ale jasný že někteří diskutéři na Novinkách už vědí vše a dokonce i přesně co se děje na bojišti a Ukrajině. 😄
S tímhle tvrzením usuzuju, že snad ani nemáte řidičák. Vyšší rychlost neznamená vyšší riziko nehody, navíc každý řidič vám řekne, že když jede pomalu, tak začíná ztrácet pozornost, zatímco při vyšší rychlosti je schopný ji udržet. Nekecejte do něčeho, o čem víte úplný prd
tvl co máte pořád s tím usínáním a nepozorností, se místo her na ntb nebo mobilu pořádně vyspěte, a nebudete mít problém s pozorností druhej den. 😄 Kolik máte najeto? Já přes 500tis km, a to ne jen v ČR.
Tohle miluji... Většinou to říkají lidé, které se pak tlačí do obchodů jako první, ve frontách utíkají od pokladny k pokladně, kde je o jednoho člověka méně, přechod vemou na červenou a na autobus dobíhají a ještě mávají aby počkal. KAŽDÝ pospíchá a mě rychlejší jízda i naplňuje adrenalinem, který mi nedovolí usnout a dokonce mi neotupuje reflexy a především pozornost.
jo a ještě něco na mojí osobu? 😄 Co bude příště? Tohle říkají lidé co volí Ano nebo chcimíři nebo tak nějak... 😄
Váš názor Vám nikdo nebere, klidně jezděte 110 na 130. Ale pro ty, které baví svižné (podotýkám svižné, ne pirátské) ježdění, je 150 na bezpečné silnici vítaným krokem.
já klidně jezdím i 150 ale ne furt ale když chci někoho pomalejšího předjet, nic nehrotím, jen říkám že pro mnohý to nebude 150 ale víc.
Vážená paní, mě nemusíte vysvětlovat, jak se v této republice jezdí. Já už 15 let učím v autoškole a vidím to denně. A podle toho co za ta léta vidím a znám ze statistik, tak není mnoho bouraček na dálnici, proto, že by se tam jezdilo rychle ale hlavně proto, že řidiči nedodržují zákonem stanovený odstup od vozidel před sebou. A v případě průsvihu je nejvíce kolizi v hromadných bouračkách protože řidči nestačí na krátkou vzdálenost dobrzdit a nesledují moc provoz před sebou. A s tím nemá 150 nic společného a navíc, z vlastní praxe vím, že když jedu 130, tak mne valká část aut v této rychlosti předjíždí a to samé platí pro rychlost 90.
jo dobře, ještě něco co už neznám, vyšší rychlost bude určitě pro ně lepší, není nad to se vyfláknout ve větší rychlosti, čtěte co píšu, oni nepojedou 150 ale víc, protože jejich mozeček na to více šlápne, nechal bych to jak to je, jak píšu, pro ČR nepoužitelný.
Tak třeba já, když jedu do nepomuku po plzeňský dálnici tak tam jedu 160, oproti 130, to není zas takový rozdíl, nejsem ten kdo všechny předjíždí, auta předjíždí i mne, ale časově se mi trasa zkrátí o půl hodiny, což už je znatelné, za mně určitě klidně jet o trochu rychleji, než déle a riskovat únavu nebo mikrospánek, který je určitě nebezpečnější než 160 na dálnici, protože pomalejší jízda je zdlouhavá a způsobí únavu rychleji než jízda rychlejší
o půl hodiny, jj jste hodně velkej srandista...
mě je celkem jedno co máte. Já mám malou Mazdu , která jede možná 160 možná i více ale nemám potřebu to zkoušet. Já už za volantem sedím 45 let z toho část i jako profík. Já jsem se vám pouze snažil vysvětlit, ale asi marně, že se zde pouze zlegalizuje zákonem to co se naprosto běžně děje na našich dálnicích.
To byla reakce na tu vaši popelnici. 🙂 A já když si lajckým rozumem přeberu co všechno je dnes schopno jezdit po cestách a vlastnit řidičák... bože chraň nás, tipickej příklad, Vyškov - Brno D1, každej ráno spěchá a pak nehoda, denno denně, honem honem ať jsem někde dřív o 2 minuty, a všichni nadávají, nalepení za sebou 2m, tak to fakt za to nestojí, 130km/h bohatě stačí. A nejlepší je na tom to že nadávají většinou ti kteří ty předpisy porušují sami. 😄
Tak třeba já, když jedu do nepomuku po plzeňský dálnici tak tam jedu 160, oproti 130, to není zas takový rozdíl, nejsem ten kdo všechny předjíždí, auta předjíždí i mne, ale časově se mi trasa zkrátí o půl hodiny, což už je znatelné, za mně určitě klidně jet o trochu rychleji, než déle a riskovat únavu nebo mikrospánek, který je určitě nebezpečnější než 160 na dálnici, protože pomalejší jízda je zdlouhavá a způsobí únavu rychleji než jízda rychlejší
to je špatná odpověď, při vyšší rychlosti je vyšší riziko nehody, stačí se podívat co všechno jezdí po našich cestách a co všechno vlastní řidičák.
vážená, to není o tom kolik minut naženu, ale o tom pocitu a o využití kvality a sílí motoru. Je jasné, že s popelnicí nepojedete 150, protože by se vám rozpadla. Navíc, spousta řidičů těch 150 dneska po dálnicích jezdí, takže to bude pouze oficiálně povolené, čímž se v podstatě nic nemění a navíc vás nikdo nenutí touto rychlostí jezdit.
Mám 7 Golfa který jede 230km/h, to je věda co? 😄
Už to mělo být dávno. Je dobře, že to za této vlády alespoň nějak začíná. Dálnice jsou to jediné, co se celkem daří. A co se týká případných protestů, dovolím si zdůraznit: není to povinnost, pouze možnost jet 150 km/h. A ještě jen za vhodného počasí. Když se na to necítíte, nemusíte. Když to neumožní provoz nebo počasí, tak ani nesmíte, na tom se nic nemění. Když jsou splněny podmínky, 150 je bezpečné. A to říkám jak člověk, který většinu času jezdí 100 km/h s prioritou spotřeby. Ale když je důvod, skoro každý schopný řidič v přiměřeně kvalitním autě 150 km/h bezpečně zvládne. Takže není důvod mu to nepovolit, pokud to zvládne i daná silnice.
kolik minut naženete na těch 30 kilometrech? 😄 Schválně, úplně k ničemu.
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Moderní elektromobily mají pokročilý battery management systém, který neustále hlídá teplotu baterie - zejména kvůli zpomalení její degradace, ale i kvůli požární bezpečnosti. Nebezpečí požáru vzniká obvykle poškozením některého z článků při nárazu, proto je vysokonapěťová baterie při jakémkoli nárazu preventivně odpojena - podobným mechanismem, jako jsou vystřeleny airbagy. Koloběžky nic takového nemají a zároveň jsou poměrně často vystaveny silným nárazům, proto stejně jako kterékoli jiné elektrické zařízení - třeba váš mobil, kterého se také jistě nebojíte (a přitom dokáže i vybuchnout), občas při nějakém skrytém poškození začne hořet - obvykle při nabíjení. Jak často vám už během vašeho života hořel mobil (a to i ten, který vám předtím spadl na zem)? Tak zhruba stejně často hoří ty koloběžky - a jelikož je to velmi, velmi výjimečná událost, tak se o tom samozřejmě hned dozvíme, protože se na to soustředí všechna média. Elektromobily pak díky tomu pokročilému battery management systému nehoří téměř vůbec - o to více je na těch pár jednotlivých případů soustředěna pozornost médií celého světa. O požárech spalovacích aut skoro nikdo nepíše, protože jen v ČR hoří průměrně dva denně a to už nikoho nezajímá.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
ale ne ty šmejdy z Číny které nemají evropské bezpečnostní normy.
1 odpověď