České republice nebude Rusák přikazovat, do jakého společenství zemí se musí přidat, a do kterého nesmí. Škodili nám 44let. Rusáci nás ve 2. světové neosvobodili, oni nás zabrali. Doteď nás považují za "své" území. A s tou garancí "nerozšiřování NATO na východ" -to je stejně rusáckej fejk. Kde je to podepsáno? Ano, vám komunistickejm vlastizrádcům je líto, že nejsme ve Varšavské smlouvě.
I návštěva čerta může probíhat v klidu a záleží na domluvě. Nebo může přijít jen Mikuláš a anděl. Všechno jde. Děti ve školce, škole i doma se většinou těší. Aspoň dřív tomu tak bylo. Naše děti z této tradice žádné trauma neměly. Vždy se trochu bály, ale pak byly statečně za hrdiny.
Jj, já jsem čertovi lezla dobrovolně do pytle, protože jsem byla zvědavá jak to opravdu v pekle vypadá a pak jsem brečela, když si mě nechtěl vzít s sebou 🤣
Všichni by chtěli platy, jako v Německu....
Ale zajímalo by mě, zda by za ty platy byli ochotni platit stejné ceny za služby, jako v tom Německu...
Já nechci plat jako v Německu, ale důstojnou mzdu za kvalitně odvedenou práci. Podle mě by stačilo znovu zavést platové tabulky a ne jen minimální mzdu. To, že toho zneužívá většina zaměstnavatelů v oblastech kde moc práce není, je snad každému jasné.
Známky, ale dlouhodobě nefungují. Je třeba si uvědomit, že není jednotný systém známkování. Jedna učitelka dá dítěti za písanku velkou jedničku a druhá za stejnou písanku dá dítěti pětku. Takže ty známky pomalu ztrácí smysl. Pokud by byla jasně daná pravidla, tak řekněme, ale ony ty pravidla nejsou. Takže pak se stává, že děti z "lepších" škol, mají horší výsledky, než děti ze škol odpadových....Tak k čemu takové hodnocení je. Nehledě na to, že dítě když přinese trojku, tak co o tom rodič ví, co mu jde a co ne?
A o tom to je, systém, který tady fungoval a byl ověřený, se šmahem zrušil. Každá škola má jinak nastavená kritéria a hodnocení. To je ten problém.
To je cesta správným směrem. Dítě nepotřebuje číslo, které ohodnotí jeho výkon závislý na mnoha proměnných a bez možnosti objektivity. Ono i rodiče potřebují spíše zpětnou vazbu, aby se mohlo posunout a rozvíjet a nebylo odsouzeno jako "ten dvojkař" "ten trojkař" nebo zaškatulkováno jako "ten jedničkář". Sama jsem za slovní hodnocení v naší škole vážně ráda, vím přesně, jak si mé děti vedou. Odráží aktivitu, talenty, slabé a silné stránky i míru snahy, a řeší i potenciální problémy. Třeba dcerka měla v hodnocení, že je aktivní, má svůj vlastní názor a ten umí přiměřeně komunikovat, že je mimořádně literárně nadaná, má skvělé matematické chápání a výborné výsledky ve všech předmětech, ale neumí si říct o pomoc, když potřebuje. Tohle by žádná jednička nevystihla a díky přístupu paní učitelky na tom můžeme pracovat a rozvíjet i tuhle dovednost. Kéž by více rodičů a učitelů a možná i veřejnost vnímali školu více jako místo pro bezpečný rozvoj dítěte než jako kolbiště znalostí a sebeprosazení, kde unifikovaně přisuzujeme dětem nějakou hodnotu vzniklou v hlavě různých učitelů s různými vlastními bolístkami, na kterou má dítě jen určitý, někdy větší a někdy nepatrný, vliv.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Hlavně strašit, aby se omlouvaly výdaje na zbrojení. Pokud bude 3 světová válka, tak živí budou závidět mrtvým
16 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já už jim závidím teď