Známky, ale dlouhodobě nefungují. Je třeba si uvědomit, že není jednotný systém známkování. Jedna učitelka dá dítěti za písanku velkou jedničku a druhá za stejnou písanku dá dítěti pětku. Takže ty známky pomalu ztrácí smysl. Pokud by byla jasně daná pravidla, tak řekněme, ale ony ty pravidla nejsou. Takže pak se stává, že děti z "lepších" škol, mají horší výsledky, než děti ze škol odpadových....Tak k čemu takové hodnocení je. Nehledě na to, že dítě když přinese trojku, tak co o tom rodič ví, co mu jde a co ne?
A o tom to je, systém, který tady fungoval a byl ověřený, se šmahem zrušil. Každá škola má jinak nastavená kritéria a hodnocení. To je ten problém.
To je cesta správným směrem. Dítě nepotřebuje číslo, které ohodnotí jeho výkon závislý na mnoha proměnných a bez možnosti objektivity. Ono i rodiče potřebují spíše zpětnou vazbu, aby se mohlo posunout a rozvíjet a nebylo odsouzeno jako "ten dvojkař" "ten trojkař" nebo zaškatulkováno jako "ten jedničkář". Sama jsem za slovní hodnocení v naší škole vážně ráda, vím přesně, jak si mé děti vedou. Odráží aktivitu, talenty, slabé a silné stránky i míru snahy, a řeší i potenciální problémy. Třeba dcerka měla v hodnocení, že je aktivní, má svůj vlastní názor a ten umí přiměřeně komunikovat, že je mimořádně literárně nadaná, má skvělé matematické chápání a výborné výsledky ve všech předmětech, ale neumí si říct o pomoc, když potřebuje. Tohle by žádná jednička nevystihla a díky přístupu paní učitelky na tom můžeme pracovat a rozvíjet i tuhle dovednost. Kéž by více rodičů a učitelů a možná i veřejnost vnímali školu více jako místo pro bezpečný rozvoj dítěte než jako kolbiště znalostí a sebeprosazení, kde unifikovaně přisuzujeme dětem nějakou hodnotu vzniklou v hlavě různých učitelů s různými vlastními bolístkami, na kterou má dítě jen určitý, někdy větší a někdy nepatrný, vliv.
Ano, máte pravdu. Ale takovým, jako je paní Konečná by se to líbilo. Přeci před rokem 89 bylo dobre. Všichni měli stejné kulové. Tak by to mělo přeci být
Všichni pěkně makat a všichni pěkně stejně výplaty. A to by v tom byl čert,abychom ten komunismus .konečně nebybudovali.😰
Souhlasím, pře 89 bylo dobře, všichni měli stejné kulové, ale měli jistoty. Dnes máte kulové a nejistotu.
Ono to není jen máslo které by mohl Babiš začít slevňovat. Je tu i smetana a vlastně celá řada potravin. Tento potravinový oligarcha se jen vymlouvá a mlží. Kdyby chtěl,tak může.
On je Babiš i vlastníkem marketů? Pracuji v potravinářském podniku a vím jak si řetězce určují nákupní ceny u dodavatelů, a nejen ceny, ale i kvalitu výrobků. Řetězce jsou ti, kteří ovlivňují konečnou cenu pro spotřebitele.
Jak řekl Šimek v jedné povídce: Nechci slevu zadarmo. Otázka kolik kolenovrtů je stále ochotných pálit benzín a ztrácet cas ježděním pro potraviny do Polska. Ani ta amortizace auta není zadarmo, aby to no nevyšlo dráž, jen kvůli pár korunám ušetřených na pokladně.
Do nejbližší Biedronky to mám 8 km. Jezdím 1x za 3 týdny, na nákupu ušetřím přibližně 20% oproti česku. Navíc ta kvalita se nedá srovnat s tím co se prodává v supermarketech tady.
V roce 1987 že se jezdilo do Polska za nákupy ? Nespletl jste si to s jiným státem, nebo třeba s rokem 1997 ? Do Polska za socíku nebyl volný přístup. A hádejte proč se tehdy vyprávěl vtip, jak že se pozná Polák na nudapláži ? Přece podle pavučiny na řiti... Jejich prázdné prodejny byly pověstné (zase na druhou stranu na tehdy štíhlé Polky byl docela hezký pohled). Jezdili jsme do Polska po devadesátém, byla to s potravinama bída a utrpení. Výraznější zlepšení přišlo až o dost později s celkovým zbohatnutím Poláků.
Dnes jsou daleko před námi snad ve všem
„V chudších regionech bývají ceny nižší, což platí i pro náklady na výrobu. Kde je nižší cena lidské práce, například v Polsku, jsou i výrobky levnější." Co to plácá za nesmysly, vždyť v Polsku mají vyšší minimální mzdu než u nás. Navíc polské produkty, nejen máslo, jsou mnohem kvalitnější a chutnější než u nás (beru produkty, které kupuje většina lidí v marketech).
LGTVUQHD+ a podobné neomarxistické nesmysly rozvracející společnost do školy absolutně nepatří.
Škola (alespoň základní) má být od toho, aby pořádně naučila tyto předměty:
Matematika a IT.
Fyzika a chemie.
Čeština a cizí jazyky.
Základy ekonomie.
Přírodověda a zeměpis.
Tělesná výchova a dílny.
Vše ostatní je zbytečný odpad.
Naprostá pravda, přidala bych dějepis a zemědělské práce 👍
Propaganda (lat. propagare = rozhlašovat, rozšiřovat, rozmnožovat) je vnímána jako rozšiřování názorů a informací za účelem vyvolání anebo zesílení určitých postojů nebo jednání mas ovládaných skupinou, která dané mase vládne pomocí ideologie. Propaganda je nejčastěji systematické vytváření společenského ne/vědomí za účelem ovládání pod/vědomí davů pomocí prezentování systematicky uspořádaných, idejí (ideologie), teorií, názorů a doktrín.
Propagandu je možné (částečně) odlišit od jiných forem prezentace, ovlivňování nebo manipulace s veřejným míněním, tj. např. od propagace, agitace, reklamy, osvěty a public relations. Slovo propaganda má v současné době negativní konotace, přitom přibližně do konce druhé světové války bylo chápáno neutrálně jako jeden z prostředků udržení fungující demokracie.[1] - takže jak vidno i demokracie může mít svou propagandu. Teď jde o to, zda to co je nejen u nás se dá nazvat demokracií.
Zrovna tenhle pán byl u toho, když se zavírali zdraví lide doma, nesmělo se běhat ani chodit venku a povinně jsme všichni seděli u počítače. Já teda ne, protože to se vydržet nedalo, ale běhala jsem potajmu po nocích. Úžasná doba, kterou jste VY zadělali na problémy, které teď rostou přímo před očima.
Co to melete, ven na procházky, běhat se mohlo. Nemohlo se tak akorát běhat po obchodech (což někteří berou jako sport). U počítače určitě nikdo povinně sedět nemusel, pokud nemyslíte on-line výuku, to beru, ale jestli mají děti trauma z toho že se počítač dá použít i k něčemu jinému než k hraní a blbostem, tak je to tím, že je něco špatně ve výchově a v nastavení hodnot. Po skončení výuky určitě na počítači sedět nemuseli.
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Všichni by chtěli platy, jako v Německu....
Ale zajímalo by mě, zda by za ty platy byli ochotni platit stejné ceny za služby, jako v tom Německu...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já nechci plat jako v Německu, ale důstojnou mzdu za kvalitně odvedenou práci. Podle mě by stačilo znovu zavést platové tabulky a ne jen minimální mzdu. To, že toho zneužívá většina zaměstnavatelů v oblastech kde moc práce není, je snad každému jasné.
1 odpověď