Souhlas, nejsem přítel fyzického trestání dětí, ale když byla děcka malá, tak synátor dostal okamžitě na zadek, pokud například strkal drát bez izolace do zásuvky nebo prováděl něco jiného, kde se mohl zranit nebo přijít o život. Taky je stále živ a má dva syny, které vychovává podle stejných principů, kterými prošel jako dítě.
My od rodičů s bráchou dostali a občas i zaslouženě a tolerantní vůči násilí nejsem a ani ho nepodporuju, takové výzkumy ,,odborníků" jsou opravdu přitažené za vlasy.
Dávno je dokázáno že kolikrát největší násilníci měli daleko lepší dětství než by dle takových výzkumů měli mít, naopak měli vše o co si řekli a liberální výchovu.
Dobře míněná facka má větší účinek než deset stejných zákazů a po jedenácté to dítko půjde vyzkoušet znovu.
Kdo chtel pracovat, uz pracuje. Kdo veri na zazraky, cekal, nez mu prestaly chodit prachy a ted se divi
To je pravda, jde spíše o načasování článku, je fajn že se něco buduje, jen ne všem to zvedne náladu , vize hezká, co za firmy tam bude, toť otázka, když se člověk koukne okolo sebe jak to nemusí fungovat , a co pak až se to přestane rentovat. To bude jako skoro ve všech odvětvích, po nás potopa. Někdy už prostě není síla na pozitivitu.
Na ostravsku je jen 1500 z Liberty a jinak nikdo? Na ostravsku jsou také snad lidi, kteří jsou dosud na školách (středních, vysokých) a až absolvují budou si shánět místo. Jistě asi je třeba prioritně vyřešit 1500 lidí z Liberty a z dlouhodobé perspektivy rozšířit technologický park. Článek podle mě mimo mísu není.
Ano, taky mám čerstvě dostudované dítko, jen jde o to že těch lidí bude hodně najednou, škola, provozy. Nám co práci máme je hej a nejsme navázáni na podnik ale asi bude hodně těch co to pro ně bude těžké v této situaci, předpokládám že odpověď bude mohli si hledat dříve, ale tolik najednou?
Kdysi přišli na kontrolu manžela, ten byl s komplikacemi po operaci převezen do nemocnice, tak jsem zašla na správu s.z. a oznámila to, odpověď, manžel se musí dostavit sám, nejlépe ihned. Povídám vy jste asi neposlouchala, je na pooperačním s kapáky a omezeným přístupem, to můžete zkontrolovat dotazem jeho ošetřujícímu lékaři. Její odpověď budeme to muset nahlásit jeho ošetřujícímu lékaři že nedodržuje podmínky neschopenky, koukám jak vejr, to ho jako měli operovat doma? Paní jak jako operovat, teď vám vysvětluji že je zpátky v nemocnici pro komplikace po operaci. Chvíli kouká , přemyšlí , aha proto jsme ho nezastihli. Komedie jak hrom a já zralá k psychiatrovi.
Opravdu nestoudné praktiky leteckých společností. Museli jsme podstoupit něco podobného. Kvůli nemoci nemohl odcestovat původní pasažér, oznámili jsme změnu u ubytovatele, ti to přijali v pohodě, letenku si do destinace pořizovala sestřenka sama. Nedovolili změnu jména, kvůli bezpečnostním protokolům, storno pouze s vrácením zlomku ceny letenky a následný prodej za čtyřnásobek, tak jsme letenku nechali propadnout a koupili novou a levnější u jiných, než původní s odletem o den později. Jednou zaplacenou letenku i se všemi poplatky chtěli zaplatit zlatem že je to poslední na ten daný let, což jsme si následně ověřili že není pravda. Šly rezervovat ještě dva týdny a víc jak čtyři.
Za jeden úkon který se automaticky přepíše do databází, když dáte storno a vydáte novou na stejného pasažéra chtít 20 tísíc i víc není košer a o trhu a nabídce a poptávce mi doufám nikdo nebude psát, protože holky co letěly o ten den dřív, řekly že let nebyl úplně plný. Tudíž ty předražené nikdo nekoupil.
Mimochodem z 12650 na 44849 a chtěli vrátit pouze 500Kč
Motorkář má řidičský průkaz A, oděv určený k jízdě na motocyklu, chrániče, pevnou obuv která musí chránit kotníky atd. Řidič skútru často jede v kraťasech, tričku a žabkách. Často má také pouze řidičský průkaz B. Celá událost je velice smutná, přišel o život mladý člověk, ale už by si mohli autoři uvědomit ten nemalý rozdíl. Do jakých mezírek a kudy projíždí skůtr by mě na motorce často ani nenapadlo se spát. Natož skoro nahý.
Já mám ,,A" a taky výbavu , v kraťasech nejezdím a přesto nejsem dle obecných měřítek motorkář. Jen mi vyhovuje typ a ovládání.
tramvaj je drážní vozidlo a neřídí se semafory, má vlastní světelné signály
Já to vím jezdím tam pravidelně, málokdy ta tram zastavuje, většinou to projíždí, protože to autům přepne na červenou. Znova opakuji že se mi stalo dvakrát že jsem měla zelenou a projela mi tramvaj aniž by zpomalila, takže buď jela na svoji stopku nebo ten semafor pro auta nestihl zareagovat, co na tom nechápete?
Tramvaj na červenou jet nemůže, protože barvy prostě nemá.
Mohla leda tak projet signál ,,Stůj", což ale vzhledem k absenci signálu ,,Pozor" nebývá raritou - a bohužel motorkáři padla zelená do jízdy a jak bývá zlozvykem - to se prostě rovnou jede, i kdyby se na vás řítilo z boku letadlo
Tam to tak nefunguje, to je na čidlo. Autům svítí trvale zelená, pouze když jede tram se to přepne.
Tady je zas odporníků na tramvaje. Od klávesnice se to mele. Kdo ví jak to bylo. Ono taky existuje něco jako zábrzdná vzdálenost a pokud se rozsvítí signál stůj v okamžiku kdy čelo tramvaje míjí semafor tak řidič nemá šanci zastavit. Leda za použití magnetů dosáhnout defragmentaci kaštanstva ......
Tam je to nastaveno že když vyjede tram mělo by to přepnout na červenou autům ale nejednou se mi stalo že mi tam prolítla tramvaj když jsem měla zelenou. Jezdím tam pravidelně
tramvaj nemůže na červenou projet ,
není to možné
Opravdu za poslední měsíc hned dvakrát. Je to tam nastaveno tak že když se rozjede tram ze zastávky, tak se to autům přepne na červenou ale občas jsou rozjeté fakt hodně, takže jsou rychlejší, ti co tam jezdí pravidelně to ví, když tedy vidím tram na zastávce ani se nesnažím to projet. Horší je to shora, za tou tramvají je travnatý pás který není vidět a ta tráva bývá vyšší než auto a téměř vůbec ji nekosí i teď tam je byť zbytek je pokosený. Myslím že se přehlídli navzájem ale světla jsou priorita, to by měl dodržet každý
Je to nějaké zvláštní. Tam v tom místě, vždy když jede tramvaj, tak se automaticky nastaví její volný průjezd a křižujícím autům naskočí červená. Tam snad ještě tramvaj nestála. Vypadá to, že tentokrát to takto nezafungovalo a řidička s tím vůbec nepočítala.
Je to tak nastaveno, ale už se mi několikrát stalo že odspodu byla rozjetá, já měla zelenou a prosvištěla mi tam, sice jsem stála a za mnou troubili ale vyjet tak mám po autě.
Zákaz produktů které pomáhají asi špatná cesta. Nesouhlasím
bude to sice trochu mimo článek ale krásně si tím podkopali nohy pro návrh přidávání hmyzu do potravin přesně touto větou:
tyto produkty se považují za takzvané nové potraviny, protože nebyly v členských státech konzumovány ve významné míře před květnem 1997. Proto se nesmějí uvádět na trh, dokud jejich bezpečnost neprověří Evropský úřad pro bezpečnost potravin (EFSA).
Jen tohle asi budou umět obejít ?
No když jsem nad tím před lety přemýšlela a psala si v diskusi s Autosalonem (prima) tak mi tenkrát odpověděli že ty náklady se časem sníží na výrobu, půjčovné baterii, servis, druhá otázka byla a ekologie půjde kam? Odpověď snížení tvorby emisí, těžba se neřešila, nikdo ty důsledky tenkrát neřešil a koukám že ani dnes ne. Hlavně ekologickou likvidaci co to přestavuje nikdo nedokázal říct, dnes se ví že se to prostě odloží někam, ono to totiž zlikvidovat nejde ekologickou cestou, vždy budou při likvidaci emise, takže auto je nevytvoří, ale že se vytvoří při těžbě zpracování a likvidaci je nejspíš v pořádku.
Vím že to není úplně přesně popsáno, ale základ snad chápeme všichni, nejde o to mít dostupná auta.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To jako paní nebyla 11 let na půdě a při vyklízení pozůstalosti nikdo neprošel vše, ani policie při pátrání? Trochu divné...
6 odpovědí