No tak to asi bude mít velký problém OZOV. Měl jsem kdysi stejný problém.Dělal jsem ozova při výluce koleje a revizí trakčního vedení přifařila se tam i traťovka s nějakou opravou koleje. Po ukončení prací jsem chtěl po traťmistrovi písemně potvrdit sjízdnost koleje. Nechtěl to udělat a tak jsem výluku neukončil. Rozum dostal až po dlouhé době, ale výluka se protáhla.
však tak to má i proběhnout.. pokud nemám podpisy od všech co se tam motali .. od traťáků, přes dráteníky a zabezpečováky, tak nemůžu nic ukončit a pustit tam jakýkoliv vlak .. a pokud je ta kolej po výluce po dešti, tak dám tomu prvnímu OP, protože předpokládám, že to nebude šuntovat ..
Pokud je tam Rpbcko, ta musel ztatit volnost trati. Na pulte stitek. To nemohl postavit odjezd. Asi slepej fira.
je tam autohradlo a v NZ mají reléovku .. při výluce můžeš mít obvody kolejí volné. teoreticky po vjezdu toho protijedoucího mohl namáčknout odjezd pro to EC a třeba mu spadla krytka a on ho poslal na vyloučenou. v noci a celý den tam jezdili jenom po jedné koleji. snad potom bude závěrečná zpráva co tam vyváděli.
na vyloučenou kolej jde max postavit jen přivolávačka a to ještě jen někdy. takže výpravči, nebo fíra projel. Pak si mohl výpravči všimnout obsazené trati a výluku zrušit. ovšem pokud něco něco podemleté koleji fungovalo.
já na dráze dělal 😉 mě to nemusíš vysvětlovat .. na vyloučenou klidně postavíš na volno pokud tam nemají počítače a vyloučené obvody na trati. podle návěstidel je tam releový poloautomatický blok, tzn. tam nemusí mít výpravčí dohled nad obvodama trati .. ale i když je kolej vyloučená, tak mu může svítit bíle, pokud tam obvody jsou.
nejlepší je, jak to komentují ti, co o tom nevědí ani prd 😄 každá mašina má svůj vlastní zabezpečovač, kde druhým prvkem je člověk .. a když mašina říká, vole bacha kam jedeš, nemám hlášení co je dál, ten druhý prvek potvrdí, že o tom ví .. tak ta mašina prostě jede .. stejně by se to stalo u ETCS .. stačí potvrzení .. ale to místní experti evidentně vědí 😄 a celé Pardubice jsou zabezpečeny přesně podle předpisů, jediný kdo je porušil, byl fíra od žlutého RJ.
Myslím, že systémová chyba je, že za určitých okolností MŮŽE strojvedoucí za červenou jet(na nějaký rozkaz). Červená by měla být tabu. Pokud něco nefunguje a je nutné okolo červené projet(třeba ten rozkaz), musela by se zhasnout, překrýt nebo jinak zneviditelnit. Bohužel, musel by se i předělat systém jízdy na autobloku, kde za určitých okolností je také možné za červenou jet.
absolutní stůj je ve stanici na vjezdu a odjezdu ... autoblok ji právě nemá kvůli propustnosti trati, kdy mohl zůstat viset obsazený oddíl a kdyby tam bylo absolutní, tak by se ten vlak nehnul. platí to tak x desítek let a je to tak v pořádku. jenom dneska už se víc spoléhá na techniku místo hlavy .. a to je celý ten problém.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
na železnici nejsou zatáčky, ale oblouky ... a nejsou kopce, ale stoupání .... boha, jak někdo může psát o železnici a nenačte si ani základní pojmy !!!
1 odpověď