Všeobecná sestra/bratr je těžká a zodpovědná profese, kterou taky nemůže dělat každý. Je nenahraditelná a každý, kdo ji vykonává řádně, poctivě a citlivě, tak by měl být nadprůměrně odměněn. Ale jen peníze sestry neudrží, musí se změnit i prostředí, systém, zatraktivnit výuka, přístup některých lékařů vůči sestrám, zlepšit motivaci pracovat jako sestra. Určitě jsou na místě i různé kurzy proti vyhoření, psychologická pomoc, atd. Každý z nás někdy zdravotní sestru potřeboval a nejspíš i potřebovat bude a nemusí být jen ta všeobecná, ale i praktická, s domovech seniorů, atd. Mají těžkou a náročnou práci a zřizovatel by si měl těchto lidí vážit.
Já bych uvítal úplné zrušení koncesionářských poplatků a provoz ČT a ČRo platit z rozpočtu nějakým vzorečkem nebo koeficientem (to aby polit. reprezentace nemohly sahat na rozpočet a tím se je snažit vydírat nebo ovlivňovat) plus jim povolit bez omezení reklamy. Pak by tohle handrkování úplně přestalo, kdo chce, ten se bude dívat, kdo nechce tak nebude. A pokud by někdo křičel, že z jeho peněz je placeno něco co nechce, tak tomu je v dalších případech a rozpočet to jistě nezničí. Výhodou by bylo, že by veřejnoprávní média věděl roky dopředu kolik mají peněz a mohly tak lépe plánovat.
Auta jsou s člověkem skoro sto let a ještě nějakou dobu budou. Když to nejsou auta, byly to koně, když to nebudou koně, tak třeba cyklisti, nebo jiná verbež. Opatrnost každého při pohybu městem je osobní odpovědností každého. Nelze svojí chybu svalovat na jiné, že to oni, že ti tam nemají co dělat. Každý dospělý právně způsobilý jednotlivec je odpovědný sám za sebe a za děti je odpovědný dozor nebo rodiče. Zákony jsou stavěné tak, aby se nic nestalo, pokud obě strany dodrží svou část dohody. Nelze tedy tu svojí část přenášet na řidiče, nebo kohokoliv jiného. Aby to měly nejslabší účastníci provozu co nejjednodušší, zavedli jsme maximální možné zlepšení v podobě semaforů, snížení rychlosti, ranního dozoru na přechodech, atd. Co víc si nějaká afektovaná pinda přeje? Ona bude první bulet, pokud by se zakázaly auta, protože nebude stíhat vozit děti do školy, protože maj brzo ráno redakční uzávěrku. 🤦♂️
Přetížení? Po deseti letech jsem byl na poště (psaní do vl. rukou), z deseti přepážek otevřený tři, fronta jak kráva, lidi nervózní a naštvaný a co mě dorazilo nejvíc, každej druhej si tam kupoval stírací los a jejich výběrem neskutečně zdržoval. ČP je podnik zralý na hloubkovou a komplexní reformu, naprosto neuvěřitelně zkostnatělý moloch svázaný vnitřními pravidly z roku 1970, dělající všechno papírově, nedigitálně a manuálně. Opravdu tohle chceme živit z našich daní?
Je to prioritách. Mnoho samoživitelů/samoživitelek má nový mobil a sluchátka, ale nemají na penál pro potomka. Navíc každé dítě má rodiče dva, takže financování musí být vždy dohoda obou dvou. Stát nemůže simulovat neschopnost se domluvit. A když ani ve dvou neutáhnout potřeby dítěte, tak si ho neměli pořizovat.
Veškerý padlí jdou na vrub válkychtivému a mentálně retardovanému Putinovi a jeho našeptávačům. Stačilo, aby ten vrahoun si hleděl svého a Ukrajina se mohla dál nerušeně rozvíjet. Za všechno od A do Z je odpovědný Putin a jeho touha po moci, slávě a historickému zápisu do učebnic jako velkého ruského státníka. Stane ovšem na jedné rovině se Stalinem a Hitlerem, odpornými lidskými zrůdami a masovými vrahy.
21
Sledujících
0
Sleduje
21
Sledujících
0
Sleduje
Tank ONO je něco jako Norma mezi hypermarkety. Prostředí i ostatní nabídka nic moc, obsluha vlažná a bez zájmu, ale ceny stlačené na absolutní minimum. Žádná přidaná hodnota, nebo služba. A k tomu navíc nekonečné fronty a řídká síť stanic. Pokud to někomu nevadí, jeho věc. Mně to nevyhovuje, tak tankuju jinde. 🙂
3 odpovědi