Schodiště nesplňuje veškeré požadavky : minimální šířka ramene 90 cm , zábradlí ve výšce 90 cm a přerušení ramene mezipodestou.
Jinak je interiér vzdušný, prosvětlený a příjemný. Osobně nemusím černé zařizovací předměty. Mánie všech ovcí ,které jdou tam, kde se bečí : ještě černé WC, umývadlo apod. Neuvěřitelně hrubé a nepěkné, asi údržba nebude nic moc.
Exteriér domu nemá žádný nápad kromě palubek, které za pět let budou vypadat jako plesnivá stodola.
Oni by se ty zbraňové systémy zvládali naučit ovládat, ale musela by se zrušit buzerace s pořadovou přípravou a pochodováním sem tam, skládání košil do komínků apod. Čisté tříměsíční školení,kdy třeba soboty neděle by branci byli doma. Lidi z nejbližších okolí útvarů. Naučit přežití v terénu,techniku spolupráce v kolektivu.
Dnes se staví auta kolem tabletu, nejlepší , když je přes celou palubní desku. Rozptyluje to násobně více, než dva obyčejné budíky před volantem. Tohle ale asi nebylo auto
,o ktrerém píši, ale zjevně se řidič díval do mobilu , kam jinam. Je to nešvar a dokud se za to nebudou brát řidičáky , nezmění se to. Hlavně ,že dostanu pokutu , když jedu
54 místo 50 km/h...... Doba je jaksi naruby.
Elektronika je jeden z prvních zbytných výdajů, které v současné stagnaci od covidu lidé seškrtávají. Kromě snad bílé techniky. Dále pak nemůže donekonečna probíhat např. takových věcí jako je televizor, který již narazil na strop kvality vnímání obrazu. A v neposlední řadě stoupla kvalita věcí obecně. Nakupujeme méně a s větší rozvahou . Nabídka na trhu přesahuje poptávku.
Fixní idea všech "architektů", veřejný prostor, chodci, pěší zóny. Nikdo tam nechodí, když tak minimálně. Výjimkou jsou profláknuté prostory s turisty. Vše na úkor komunikací pro auta. Auta jsou fenoménem a nelze si to bez nich představit. Projektanti je ale neustále vytlačují z měst, ubývá parkovacích stání. Když se rekonstruuje nějaká ulice, není už to jednoduchá linie. Spoustu vybrání, ostrůvků zátočin. Zúžení jízdního pruhu na minimum, radiusy křižovatek jsou miniaturní, nic tam nezatoci. Parkoviště min. 2.4, otlučená auta,nejde pořádně nastoupit. A hlavně pruhy po stranách,kde se dříve parkování, jsou víceméně zrušené nebo zabrané pro lampy věř.osvetleni.
Nehledě na tento případ si pořád kladu otázku: za revoluce bylo 10. Mil. Čechů. 35 let se intenzivně staví satelity plné RD, vznikají tisíce nových bytových domů v rezidencích a mnoho při rekonstrukcích a přestavbách. Ale pořád nás je 10. Mil. Ano, mladí často bydleli ve svých začátcích u rodičů ale postavilo se obrovské množství paneláků. A pořád je nedostatek bytů. V čem je problém?
Le Mans je závod závodů. Ještě dlouho to nic nepřekoná. V těch letech ještě nejrychlejší vozy dosahovaly na Mulsane přes 400 km/h, a to i za tmy.ˇUvádí se, že Jacky ICKX tam jel i 460 km/h ! Později byla 4 km rovina přerušena šikanou.
Za mně je vítězství zde hodnotnější než ve F1. Vlastně každý , kdo tenhle závod dojede je velkej frajer.
Absurdně výkonné SUV hýbou světem a toto je SUV s výkonem , který je za velkou louží jen slabým průměrem. Tzv. prémiové značky se předhánějí jestli budou mít jejich SUV 700 nebo 1000 koní. Zvláště pak na cestě z Olomouce do Prahy dáte z bídou jízdní průměr 80 km/h, takže je Vám to stejně nanic. Ale pro preztiž, pocit, že jsem něco víc , a pozor na mně , je to stále prodejné. Já tahám za Jeepem přívěs a auto s 2,3 tunami hmotnosti na to je dobré. Nafta 250 koní tak akorát. Na zážitek vytáhnu Mini S, zábava a hravost. Nejlepší pocity jsem měl v Yarisu GR nebo Porsche Carrera. Kodiaq je tak od každého trošku..... Prodává se to hodně....
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Rozumím scitanemu výkonu s elektromotorem z baterky, ale jen omezenou vzdálenost. Po vybití musí motor baterii dobíjet, pokud to nezvládne rekuperace, a to nezvládne. Rovnice má dvě strany a ta dvanáctistovka bude brzo utahaná. Jestli ta úspora emisí náhodou bude někde jinde prohospodarena tím, že tyhle motorky moc nezvládnou a budou se brzo měnit. Podle mně výroba poctivého Hemi stojí daleko méně emisí než tyhle složitější sofistikované technologie. A spotřeba to stejně nedozene.
1 odpověď