Jediná cesta je radikálně snížit počet úředníků, a to radikálním omezením nejrůznějších evidencí, povinností a povolování. Tím, že například zridim tisíce radarů na vybírání poplatků za 53 km/hod sice vyberu hromadu peněz,ale z větší části to sežere obsluhující aparát a provozní náklady. Navíc ty peníze nepredstavuji žádnou přidanou hodnotu k životní úrovni. Nebo celý dotační systém: na 750 dotačních titulů přiživuje desítky tisíc úředníků a administrátorů. Náklady procesů přesahují výsledky a výnosy, úspory. Jabka vozime že Španělska a brambory z Polska. Sem tam. Milióny kamionů. Práce pro nic. A šílený ekoteror už nekomentuji. Nebýt nesmyslné burzy aby akcionáři vydělávali miliardy,tak bych nepotřeboval předražené systémy fotovoltaiky, abych ušetřil. Cachtame se udržitelnosti ale děláme velmi intenzivně pravý opak. A to stojí systém další zbytečné miliardy. Jiné zdanění práce nic neřeší.
Nejdravější zlalok na trhu, pomalu pohlcuje malé ryby. Dělám stavebniny 30 let, a to vše je umožněno přístupem výrobců materiálů, kteří se nechali tlačit do slev. Zákonitě pak nakoupíte za vyšší ceny, nebo se naprimo vůbec nedostanete a musíte brát přes tyto kolosy . To je pravidlo kapitalismu, nepremyslejte, že existuje lepší mechanizmus. Často jsem svědkem, že zákazník jede do nějakého kolosálního hobby marketu a koupí krabičku šroubků a pytel lepidla několika násobně dražší než u nás. Tato psychologie gigantického sortimentu prostě působí na malého člověka jako gotické katedrály ve středověku.
Bohužel u nás v Kocourkově radary přibývají všude. Všichni natahuji ruce po penězích. Naštěstí zatím neměří mimo obce,kde by to pro bezpečnost mělo aspoň smysl. Brzy budou radary v každé obci každých 200 metrů. A tak se kvalita života neustále zhoršuje. Kontroly,revize,povinnosti,sankce a pokuty. Stres na lidi. A nahoře stále více krást....
Mám zážitek z cesty z Itálie ještě z doby,kdy nebyla navigace. Zabloudili jsme kdesi u Florencie a na pumpě jsme si rozložili mapu na kapotě auta.Po chvíli u nás zastavila Alfa Carabinieri, vystoupili dva policisté, že jaký je problém. Po krátké domluvě a doporučení "folow me" nasedli do Alfy a se světly nás vyvedli na dálnici, pak ještě před námi jeli cca 20km na další pumpu - směr Udine a CZ kde zasalutovali a opustili nás. Krásný příklad "Pomáhat a chránit". Prestiž té policie já u mně 100%.
Nový golf na našich cestách moc není vidět. Volba Octavie je zcela jasná. Golf R i GTI převálcoval huindai 30N. Prokazatelně srovnatelné a stejně kvalitní auto. WV získal pověst předražené značky, když i volant a rezerva je za tučný příplatek. Nedivím se problémům WV, které v současné době řeší. Asijská konkurence jej vytlačí. Vlastně už v ČR vytlačila. Na cestách až na vyjímky jen staleté ojetiny.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tzv. pětikoalice /-1/ už tuší , že totálně projede následující volby, tak používá ve snaze zachránit si koryta podobné bláboly o platech v Německu a u nás. Zvláště když všichni víme , že průměrný plat 45 tis je virtuální nesmysl, a většina opravdu většina lidí z Olomoucka potvrdí ,že nemají ani 2/3 průměru. Plat někde mezi 600- 1200 Eur má tak 98 % lidí. Statistika v Německu mluví o 2x až 5x vyšších příjmech