Schodiště nesplňuje veškeré požadavky : minimální šířka ramene 90 cm , zábradlí ve výšce 90 cm a přerušení ramene mezipodestou.
Jinak je interiér vzdušný, prosvětlený a příjemný. Osobně nemusím černé zařizovací předměty. Mánie všech ovcí ,které jdou tam, kde se bečí : ještě černé WC, umývadlo apod. Neuvěřitelně hrubé a nepěkné, asi údržba nebude nic moc.
Exteriér domu nemá žádný nápad kromě palubek, které za pět let budou vypadat jako plesnivá stodola.
Já jako absolvent vojenské katedry vysoké školy v oboru velitel tankové čety jsem, i když jsem měřil 2 metry, nastoupil v září 1971 na jednorocni vojenskou službu do samostatného takového praporu v Janovicích nad Úhlavou. Prapor vedl blbej zupak Jan Zouhar, který ani neměl vysokou školu, ale asi byl dobře komousi prověřen. Říkal jsem si, že kdyby byla válka s Německem, a já bych se jí musel zúčastnit, tak že ho zastřelím. Setkal jsem se s různými hovady ve svém životě, ale on byl jejich králem. Politruk byl omezenec, jako vystřiženy z Černých baronu, ale alespoň lidský, jeden velitel byl ochlasta, druhý zase si nechal vojáky vymalovat byt. No prostě byl to ztracený rok, akorát jsem si na vycházkach dělal výlety po Šumavě. Opravdu se tam tehdy říkalo, nikdy více Janovice radši kulku do palice.
Lépe bych to nevystihl. Já ten rok jako "abso" prodělal 1985 v Domažlicích u motostřeleckého pluku. Bránili jsme vymoženosti pracujícího lidu proti západním imperialistům.
Oni by se ty zbraňové systémy zvládali naučit ovládat, ale musela by se zrušit buzerace s pořadovou přípravou a pochodováním sem tam, skládání košil do komínků apod. Čisté tříměsíční školení,kdy třeba soboty neděle by branci byli doma. Lidi z nejbližších okolí útvarů. Naučit přežití v terénu,techniku spolupráce v kolektivu.
Dnes se staví auta kolem tabletu, nejlepší , když je přes celou palubní desku. Rozptyluje to násobně více, než dva obyčejné budíky před volantem. Tohle ale asi nebylo auto
,o ktrerém píši, ale zjevně se řidič díval do mobilu , kam jinam. Je to nešvar a dokud se za to nebudou brát řidičáky , nezmění se to. Hlavně ,že dostanu pokutu , když jedu
54 místo 50 km/h...... Doba je jaksi naruby.
Elektronika je jeden z prvních zbytných výdajů, které v současné stagnaci od covidu lidé seškrtávají. Kromě snad bílé techniky. Dále pak nemůže donekonečna probíhat např. takových věcí jako je televizor, který již narazil na strop kvality vnímání obrazu. A v neposlední řadě stoupla kvalita věcí obecně. Nakupujeme méně a s větší rozvahou . Nabídka na trhu přesahuje poptávku.
Fixní idea všech "architektů", veřejný prostor, chodci, pěší zóny. Nikdo tam nechodí, když tak minimálně. Výjimkou jsou profláknuté prostory s turisty. Vše na úkor komunikací pro auta. Auta jsou fenoménem a nelze si to bez nich představit. Projektanti je ale neustále vytlačují z měst, ubývá parkovacích stání. Když se rekonstruuje nějaká ulice, není už to jednoduchá linie. Spoustu vybrání, ostrůvků zátočin. Zúžení jízdního pruhu na minimum, radiusy křižovatek jsou miniaturní, nic tam nezatoci. Parkoviště min. 2.4, otlučená auta,nejde pořádně nastoupit. A hlavně pruhy po stranách,kde se dříve parkování, jsou víceméně zrušené nebo zabrané pro lampy věř.osvetleni.
Nehledě na tento případ si pořád kladu otázku: za revoluce bylo 10. Mil. Čechů. 35 let se intenzivně staví satelity plné RD, vznikají tisíce nových bytových domů v rezidencích a mnoho při rekonstrukcích a přestavbách. Ale pořád nás je 10. Mil. Ano, mladí často bydleli ve svých začátcích u rodičů ale postavilo se obrovské množství paneláků. A pořád je nedostatek bytů. V čem je problém?
Le Mans je závod závodů. Ještě dlouho to nic nepřekoná. V těch letech ještě nejrychlejší vozy dosahovaly na Mulsane přes 400 km/h, a to i za tmy.ˇUvádí se, že Jacky ICKX tam jel i 460 km/h ! Později byla 4 km rovina přerušena šikanou.
Za mně je vítězství zde hodnotnější než ve F1. Vlastně každý , kdo tenhle závod dojede je velkej frajer.
A z čeho usuzujete, že p. Konečná nebo kdokoli jiný na politické scéně bojuje proti podnikatelům. To by mne ale opravdu zajímalo.
Komunisti měli vždy v hlavním programu dosažení " všeobecného vlastnictví výrobních prostředků" , což v praxi byl nesmiřitelný boj s podnikateli, sedláky a živnostníky. O šlechtě vůbec nemluvím. Je to suchá historie, mnozí jsme to zažili. Osvezte si trochu historii..
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Rozumím scitanemu výkonu s elektromotorem z baterky, ale jen omezenou vzdálenost. Po vybití musí motor baterii dobíjet, pokud to nezvládne rekuperace, a to nezvládne. Rovnice má dvě strany a ta dvanáctistovka bude brzo utahaná. Jestli ta úspora emisí náhodou bude někde jinde prohospodarena tím, že tyhle motorky moc nezvládnou a budou se brzo měnit. Podle mně výroba poctivého Hemi stojí daleko méně emisí než tyhle složitější sofistikované technologie. A spotřeba to stejně nedozene.
1 odpověď