V3Ska byla svým způsobem vyjímečné vozidlo, vzpomínám, jak jsme v 80tých letech prováděli jako Průmstav 08 Mladá Boleslav v Praze 6 - Řepy II pilotáže (na našich pilotách tam stojí téměř všechny paneláky), pracovali jsme tam 5 let. Když zapršelo, celé obrovské staveniště se proměnilo v blátivý, jílovitý,nesjízdný terén. Postupně jsme utopily Tatry 148 - mixy, nakladač T 148 Strager a 30ti tunovou americkou vrtnou soupravu Calweld na podvozku Tatra 813. No a jediné vozidlo, které se tam bylo schopné pohybovat a ostatní vyprošťovat byla právě naše pojízdná dílna Praga v3S. A ve firmě Fruta Mochov, závod Kolín jsme měli autojeřáb AB 063 na podvozku V3Sky. Práce se prováděly i v šíleném terénu a V3Ska vždy projela. Když se dělalo oplocení okolo PARAMA v Kolíně, tak mne dokonce na blátivém svahu na laně jistil buldozer, ale oplocení se postavilo. Šílenost ale byla třeba jízda z Prahy do Mladé Boleslavi po dálnici. Prostě V3Ska nebyla na silniční provoz, ale v terénu byla dokonalá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento pomatenec už neví kudy kam, uživit se pořádně nedokáže, tak se cpe do politiky. Nějak zapomněl na to, jak v Rusku hrabal peníze, podnikat neumí, pra-
covat se mu nechce, kdo myslíte, že vás bude volit pane Gašek ?