Sice souhlasím s tím začátkem, ale ty požadavky na stání jsou nesmysl a nemají oporu v žádném zákoně ani požární směrnici. To si prostě nikdo vynutit nemůže a lidé to používají jako bubáka, který zrovna není vůbec reálný. Stejně jako zákaz vjezdu EV do podzemních garáží - to prostě NELZE zakázat, kor pokud tam člověk vlastní stání. Může to být doporučení, ale nikdy to nemůže být závazné ani nijak jinak vynutitelné.
Jinak je samozřejmě instalace wallboxu třeba v podzemní garáži neskutečný opruz a podléhá to schválení SVJ, což je daleko větší problém, než nějaká nezávazná pseudodoporučení od hasičů. Navíc je to drahý špás.
a to tam nestačí 380V zásuvka a koupit si za 20000 přenosnou nabíječku?
Dostupných zásob je na 50 let, ale to je bráno bez geopolitických vlivů. Může se stát že za 25 let už pro nás ropa nebude dostupná. Takže není moc na co čekat. Čím dříve se přejde na elektro, tím lépe. Jen to musí vlády udělat pro lidi stravitelnější. Možná by stačilo dát delší záruky na baterie a repase nějak dotovat. Strach z poruchy baterie je asi jediný problém. Jinak za mě EV bude super, jen ta cena by se měla snížit.
A co tady, v téhle rozkradené zemi, funguje tak, jak má? Průmysl? Zemědělství? Zdravotnictví? Školství? Politici? Teď už ani policie ne. Nic, nic, nic.
Z pohledu normálního života funguje všechno. Děti chodí do školy, rodiče do práce, lékař vás vyléčí a hlady taky netrpíme. Nikoho nás nestřílí na potkání, vlaky,autobusy, MHD jezdí, autem taky všude dojedete. Tak na co si stěžujete? Chápu že nás všechny štvou vlády za posledních několik desetiletí, ale s tím nic nenaděláme i přesto že se o to ve volbach snažíme. To mají asi všude.
Rozumný způsob protestu....chtělo by to do ulic vyhnat i ty darmožrouty z kanceláří a hlavně policejního prezidia, kde berou neskutečně platy za nic....tedy ano za popijeni kávičky !!!!
Tak oni tam mají práce dost, jen není dost efektivní, ale to tak nastavil stát. Když se vše zjednoduší, zcela přirozeně dojde ke snížení stavů. Jenže jak vidíme stále dokola, digitalizace státu je něco co stát nechce. Já bych jim snad i platil speciální daň kdyby za to zaplatili takový IT specialisty kteří by to do roka vše digitalizovali a zefektivnili. Jenže tady je zvykem vše brzdit jen aby se nepřišlo na to že po digitalizaci jaksi stačí polovina úředníků.
A co takhle nechovat se jako volič ODS, ale jako zodpovědný občan a nepáchat přestupky.
Stačí se chovat slušně a vzájemně si na silnici vyhovět, není potřeba aby byl občan. Jinak za mě je 99% řidičů v pohodě. Ideální by bylo kdyby každý začátečník měl povinně nálepku na kufru. Každý s tím pak počítá a dá si pozor když se nováčkovi něco nepovede.
Nejen u policie!!
Známá mi řekla : “ dříve u nás byli 3 zahradníci a jeden vedoucí, teď je jeden zahradník a 3 vedoucí”
Asi by to obecně chtělo trochu “pročistit” kanceláře ( všude) a možná taky hlasitě říci, že vysokoškolské studium různých pavěd nezaručuje místo v kanceláři.
Nedivím se že lidi chtějí do kanceláře. Dnešní obchod s lidmi v podobě agentur rozumný člověk nechce akceptovat. Opět je to o tom jaké podněty dá vláda k rozvoji řemesel. Pokud je podnikání tak složité jako u nás tak se nedivte že to nikdo nechce dělat. Práce pro řemeslníky je spousta a placená zlatem, ale podmínky pro živnosti jsou nesmyslné. O jejich úspěchu má rozhodovat zákazník a ne úředník. Navíc nekvalita učňovských škol to také nepodporuje. Když vám sám kantor řekne že někteří jeho kolegové nemají co dělat ve vzdělávání, ale že s tím nejde nic udělat, tak co si o tom máte myslet.
Zlámal, to musíte vyjet na silnici, tam je potkáte často. A my na Jesenicku jsme je viděli doslova všude, snad dělali bez volna. A neotravovali, doslova pomáhali nám, v postižených oblastech. Již to by mělo stačit přeplaceným a špatným politikům, aby jim dali větší platy. Místo svých nehorázných, doslova zlodějských, které si sami určili. Pro naše politiky je násobek průměru dostatečný. Potom se vrátí pokuty těm, komu po nich je smutno.
Mě by nevadilo že mají politici velké platy pokud by se počítaly jako 1,5-2 násobek mediánu mezd v ČR. To by se možná začali snažit působit na zvyšování mediánu který je teď někde kolem 37000,- a to by znamenalo pro lidi že by se jim lépe dařilo.
Petr Ondráček
Petr Ondráček
Před 9 minutami
Klasika, nic nového a přece to stojí za zmínku. Češi bohužel neznají poválečný vývoj kapitalismu, znají pouze značky aut a Burda katalog, proto dělali revoluci.
Ono to ale tak jednoduché nebylo, první velká krize začala po válce už v 70-tých letech m.s. Začala pomalu a vyústila v roce1989 kdy bylo jenom v Německu 3,5 mio nezaměstnaných. Otevřela se východní Evropa a bylo po krizi jako když švihne proutkem. Tato krize začala před Covidem ca kolem roku 2015 a postupuje plíživě dál což vidíme na výši státního dluhu včetně ostatních problémů s HDP a pod. Prostě jsme přeplnily světové trhy a odbyt klesá diametrálně. Dnešní turbo-kapitalismus si dříve vždy našel nové a perspektivní trhy aby mohl z problémů vycouvat a dále expandovat. To se hodnotí vždy na výši nárůstu HDP. Situace dnes je ale katastrofální, globální trhy se propadají, dluhy narůstají a odbyt klesá. Už dlouhodobě narůstá propouštění, bankroty a insolvence. Dnes trhy z různých politických důvodů opouštíme a Putin nás dál na východ nepustí, nebo pouze za jeho podmínek. Prostě jsme to podělali, vybudovali jsme z Číny během 30-ti let ekonomického giganta a přítele Ruska. To že chce VW zavřít hned tři továrny zde ještě nikdy nebylo, už ani nemluvě o zkrácení platů. Zda si Češi vůbec uvědomují jaký vývoj to pro ně znamená zůstává dnes ještě napínavou otázkou. To samé se týká nových trhů, kde je chcete otevírat když už žádné jako bývalá východní Evropa neexistují.
Na tom něco bude. Východní a západní trhy se potkaly a teď se přetlačují. Už není kam růst. Jeden se snaží pohltit druhého. Začíná stagnace.
Však si za to můžou sami.
Zaspali s vývojem EV a nechali si ujet vlak, který už nemají šanci chytit.
To co nabízejí a za ty peníze nejí absolutně schopné konkurovat Tesle ani NIU nebo BYD.
Dopadnou jak Volvo a a nějaká čínská automobilka se díky tomu vyhne clum a třeba pak začnou vyrábět nějaké trochu použitelné EV
Čína nebezpečně zkupuje evropské firmy. A to i firmy o 300 zaměstnancích. To nikomu nevadí? Co proti tomu EU dělá? Nic!!! Takže nakonec to tu bude samá Čínská firma.
Vím , že to automobilky skrz Green Deal nemají jednoduché, ale takhle to končí, když se víc naslouchá Bruselu než zákazníkovi. Ten chce mnohdy docela něco jiného, než automobilky nabízí, o ceně se ani nebavím.
Bohužel všechna ta pravidla na základě kterých se začaly do aut dávat všemožné systémy nemající s autem nic společného výrazně zdražili cenu aut. Proč nemůžu jako zákazník koupit základní výbavu kde je puoze ABS, stahování předních oken a jednoduchá klimatizace, airbagy? Takové auto by stálo 350000,-. To že není nabité funkcemi by bylo jen moje rozhodnutí. Stejně je většina těch systémů rozptylujících.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Pokud se dostane Škoda s cenou elektromobilu na 600 tisíc, tak není důvod kupovat Teslu. A ani nebude důvod kupovat spalovák za stejnou cenu když to elektro bude mít poloviční náklady na energie a nulové na servis. Jen musí mít bezporuchové motory a levně opravitelnou modulární baterii, kde půjde jednoduše a levně měnit její části. V EV vyhraje ten kdo dá dlouhou záruku a prokáže bezporuchovost za rozumnou cenu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
naprosto nedostatečnej výkon a točivej moment.
1 odpověď