Žasnu nad tempem, kterým jedou koncerty. Koncert naprosto úžasný. Dobře poskládané, luxusně zahraný, excelentní přechody mezi skladbami bez pauzy. Klobouk dolů ve věku 82 let. Krasné sóla kytara, basa. Moc jsme si to užili. Hlavně pevné zdraví. Jak říkal, nejsou to dělníci, aby hráli jen notoricky profláklé pisně. O to víc to bylo super. Leden únor jedou Slovensko... 😀 jak se říká, nemá čas je v důchodu.. 😉
Je to úžasné kam jsme se dostali.... Včera večer jsme šli na procházku. A ? Venku smrad jako za dob komunismu, kdy si pamatuji, že po 18h už platilo zásadně nevětrat a venku to byl saigon. Lidé topí kde jakým bordelem. Místo toho, aby byli zvýhodněni ti, co topí ekologicky ( Tč, plynový kotel, elektřina ), tak zdražením energií napopak ty, co topí ekologicky znevýhodní....
Ale já chci čínské elektrauto !!!! Proč mi brání si jej koupit a udělují daně atd ? Však je evropské automobilky naučily jak vyrábět dobrá auta.... Evropské automobilky jsou tupé a krátkozraké. Nebyly schopné táhnout za jeden provaz a zajistit si kompletni řetězec surovin a vývoj baterií, také kolektivně zkonstruovat typizovanou konstrukci baterie, včetně výměnných stanic. Kde by baterie byla vyměněna do 5minut. A stanice by využívala i např. přebytků, které by ukladala do baterií, které nyní vytvářejí záporné ceny na burze a jak všude píši.... destabilizují distribuci a nutí snižovat cenu výkupu a zvedat poplatky za distribuci.... nyni ví, že jim ujel vlak, tak elektromobily spláchneme do... ? A vrátíme se do jeskyně a budeme si aktivně vlastní prostředí devastovat a k tomu nám dopomahej... tupá lidska rasa...
Evropské automobilky jsou tupé a krátkozraké. Nebyly schopné táhnout za jeden provaz a zajistit si kompletni řetězec surovin a vývoj baterií, také kolektivně zkonstruovat typizovanou konstrukci baterie, včetně výměnných stanic. Kde by baterie byla vyměněna do 5minut. A stanice by využívala i např. přebytků, které by ukladala do baterií, které nyní vytvářejí záporné ceny na burze a jak všude píši.... destabilizují distribuci a nutí snižovat cenu výkupu a zvedat poplatky za distribuci....
Evropské automobilky jsou tupé a krátkozraké. Nebyly schopné táhnout za jeden provaz a zajistit si kompletni řetězec surovin a vývoj baterií, také kolektivně zkonstruovat typizovanou konstrukci baterie, včetně výměnných stanic. Kde by baterie byla vyměněna do 5minut. A stanice by využívala i např. přebytků, které by ukladala do baterií, které nyní vytvářejí záporné ceny na burze a jak všude píši.... destabilizují distribuci a nutí snižovat cenu výkupu a zvedat poplatky za distribuci....
Myslím, že by na tyto firmy měli také podat podnět k prošetření na úřad pro ochranu osobních údajů. Zajímavé je, jak nakládají a kde sbírají osobní údaje nastávajících/potenciálních klientů.... po změně vlastníka v katastru přijde dopis, že vykoupí-výhodně... pozemek ( je uvedeno přesné značení a lokalita ) a také cena. Dopis je poštou přímo na adresu majitele / majitelů. Např. společnost Viagem, která pak dále prodává přes realitku 1.Česka Realitní.... zajímavé, že se tímto druhem lichvy nezabývaly orgány činné, živnostenský uřad.... sídla a adresy na, kterých působí...??
Ještě zveřejnit platy managementu a jejich odměny při tom chudem zisku 21mld korun 🙂 Co ? Nevysťourate někdo? Taková pěkná motivace pro zaměstnance.... to se nazývá kapitalismus ? Nebo snížit hodnotu a pak prodat ? 😀 .. činanum? 🙂 Kolik stojí opatreni na dodatečné dodani zavazadel ? Prece to nedame lidem .... Fakt dobrej management
S 50Kw baterií auto ani nekupujte, budete akorát radne nastvani, mírně řečeno. Když budete dobíjet do 80% budete vás strašit zobrazovany dojezd, nehlede na to , ze by jste neměli jezdit do 0%... Potom ten dojezd je tragédie. Máme Enyaq 77Kw, bezne dobijime do 80 až 90 %. Dojezd v létě při tomto nabití a nesporive jízdě +-420km. Osobne nechapu pro VW, ktery taha za dratky neudělal platformu s baterii 77kW a 100kW. Pak by to bylo super. Nabijime z fotovoltaiky. Každý den máme přebytky uz od dubna jen z fotovoltaiky. A najeli jsme 6000km ze slunce. A verte, ze jakmile si to auto koupite, rychle si zvyknete (az navykove) a budete chtit jezdit dal, nez kolem komina.... ( auto s 50 kW baterii vám nikdo bazarove nekoupi ...., ne Enyaq, ktery je velky rodinny auto )
Uvidíme, zda někdo zveřejní skutečnou příčinu. Každopádně LiFePo baterie jsou nejbezpečnější a svou životnosti skvělé baterky. Mám stridac a baterie v klimatizované mistnosti cca 18m2 podkrovi s nizkym stropem. Stridac umi pri plném vykonu pekne topit ( jaro a podzim super, i pri menším vykonu tam mám teplo... ) pokud to někdo praskne do malé mistnosti, kde si to pěkně samo sebe peče... už jsem slyšel, že si to lidé dávají i na půdní neizolovane prostory... jsme v Česku přece.... žádné normy, žádné požadavky na mistnosti, kde mají být baterky ...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Definice nýmanda našla své fyzické zhmotnění.. 😀