Clovek nepochopi, jak je mozne, ze na rovnym useku se vymlati kamion, ktery by mel ridit profesionalni ridic. Bohuzel, v posledni dobe vidime, ze ti ridici jsou spise profesionalni neumetelove, kteri neumi jezdit, ze ty kamiony ridi kdejaky de..nt, misto rizeni se behem jizdy venuji mobilu nebo se cumi na TV.
jediný problém je v tom, že řidič má asi tolik prostoru jako ve Škoda 120...
Včera jsem v tom seděl. Na obrázku interiéru si určitě všimnete vepředu středové konzole, která má na šířku tak 30 cm, možná i 35 cm !
A tím pádem řidič si nemůže pohodlně opřít pravou nohu, ale pravou nohu jsem prostě musel mít narovnanou ... I obchoďák říkal, že toto se jim opravdu nepovedlo. Auto jako kráva, motor perfektní, ale řidič ideálně liliput ....
Jako kdyby ve Skodovce bylo vic mista co? 😃😃😃😃 Chce to shodit at nejste vyzrany pr... a vejdete se vsude. Ja neme nikdy nikde problem. Jenom pra..ta maji problem.
Ona tam úprava není ani nějak zásadně potřeba, to místo není vybráno pro svou nebezpečnost, ale proto, že je to široká a zcela rovná dvouproudová komunikace s rozhledem široko daleko, kde není sebemenší důvod jet 50. Je to typický radar, jehož účelem je kasírovat a nikoliv zvyšovat bezpečnost.
Nerikejte, vazne? Teeda, vy jste chytry. Vy jste to v zivote asi dotahl daleko, hmmm. 👍
Přitom by stačilo, aby VW nabízel co zákazníci chtějí. Číňané chtějí levné elektromobily a ty koncern nenabízí. Evropané chtějí zajímavá auta za přijatelný peníz, ale koncern prodává ošklivé šroty za cenu přes milion. Ať krachnou, jen musíme zpět vykoupit naši Škůdku.
Skodovka sama o sobe neprezije. Je soucasti koncernu a z toho prave cerpa. Jakmile by se odtrhla, skoncila by, krachla by.
Majitel vydejchané Felicie opravdu není v dnešní době cílovou skupinou současné Škody... Jsou to především firemní a úřednické flotily.
Neni pravda. Kazda automobilka se snazi o to, aby prave vice prodavala lidem, ne firmam. Svetova krize r.2008 ukazala, ze kdyz se automobilky zamerovaly hlavne na firmy, znamenalo to pro ne malem krach. Bohuzel, s cenovou politikou jakou maji nastavenou, se jim to nedari a hrozi dalsi pad automobiloveho prumyslu, firmy uz maji nakoupeno, a lide nenakupuji. Takze, zakonite musi prijit ochlazeni a bohuzel i pad. A Skodovka pujde take, protoze je v koncernu, sama by neprezila ani mesic.
Zachranuje Škoda? To asi proto, že Češi by si to auto koupili i kdyby fabie stala milion? Škodovka bylo moje první auto a spokojenost. Klidně bych si ji koupil znova. Ale ta ty peníze? Fakt ne, díky moc. Za ty peníze jsou dnes už lepší auta.
Ja byl Skodovkar, zaryty Skodovkar, ale pak jsem usednul do neceho jinyho a zjistil jsem, ze jsou na trhu mnohem lepsi auta. Skodovku dnes pokladam za sunta za moc penez.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No profesionálních řidičů ubývá.Tak za volanty sedá každý,koho ta firma potká na ulici.Pak to takto dopadá.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Profesionalnich" ridicu je plna br..el. neni pravda ze jich ubyva. Kdyz si clovek uvedomi, ze polovina kamionu je na silnicich zbytecna, je ridicu nadbytek.