Svět je třeba vnímat v souvislostech. 🌍
To z daleka není pravda. Třeba taková Toyota, která je ze všech největší se EV vyhýbá a první a také jediný elektromobil udělali protože byli donuceni právě Evropou, protože pokud by neměli v nabídce alespoň jedno EV, tak by zde nemohli prodávat žádná auta.
To co jste napsal je samozřejmě absolutní nesmysl. Toyota zkrátka zaspala dobu, protože dlouho sázela čistě na hybridy a ztrácela čas s vodíkovými pokusy. Minulý rok nakonec oznámili, že do roku 2030 uvedou 30 BEV modelů (Odkaz ). Jejich první a jediné EV (model bZ4X) krásně ukazuje, jak moc je Toyota v tomto segmentu zaostalá. Nicméně mají šanci zvrátit tento trend a já jim držím palce. 👍🏻
Nismo se zrychlením 0-100 km/h za 5 sekund? To překonala R32 Skyline v roce 1989. Pro ostrý elektromobil v roce 2024 je to spíš ostudné číslo... 😅
Japonské automobilky bohužel usnuly na vavřínech a teď těžce nestíhají. Toyota a Honda mají skvělé hybridy, ale BEV svět jim uniká. Nissan naopak nedokázal zužitkovat obrovský náskok, který měl díky svému modelu Leaf. Bude to chtít ještě hodně práce, aby Japonci dohnali konkurenci, ale držím jim palce. 👍🏻
Vláda pětikoalice přidala důchodcům jen tolik, kolik bylo v zákoně.
Nebýt zákon, dostali by důchodci minimum, jak se ukázalo v roce
2024 a výhledově na rok 2025 - 356,- kč
Co je to za argument proboha? Nebýt zákon, tak nejdete sedět za vraždu. Nebýt zákon, tak nemáte podporu v nezaměstnanosti. Nebýt zákon, tak... 😅
Melete z cesty, ale hlavně, že máte "názor." 👍🏻
“Klesající zájem o elektromobily” je zajímavý clickbait. Statistiky ale hovoří jinak… 🤔
Já vám nevím, ale klesající zájem vypadá jinak. Je možné sledovat různé krátkodobé výkyvy, ale dlouhodobý trend je naprosto neoddiskutovatelný. 🤔 Spíš to ukazuje na pokračující krizi evropských automobilek, které se nedokázaly adaptovat a v posledních letech trestuhodně zanedbaly technologický vývoj. A tak se snaží alespoň virtuálně někoho přesvědčit, že spalovací motory mají budoucnost, i když ne už dávno jisté, že jim zvoní hrana. 👎🏻
Ne, značka z výhledu platí pro první křižovatku (spodní část dodatkové tabulky), kde se kříží dvě vedlejší komunikace a vyústění účelové komunikace není součást křižovatky. Druhá křižovatka (horní část dodatkové tabulky s hlavní silnicí) je až o kus dál a tam můžete vidět v dálce i další značku dej přednost v jízdě... 😉
Nevím kdo to vymyslel ale na výjezdu z parkoviště je stopka. Na silnici vpravo je taky stopka. Vozidlo z výhledu má dej přednost v jízdě a stop čáru. No a na hlavní už je jen dej přednost. Fakt nevím, parkoviště je jasné ale jak se mají zachovat řidič zvýhledu a případný řidič jedoucí zprava když si oba mají dávat přednost? Asi nejlíp jet jinudy. Tohle dopravní řešení musel vymyslet někdo přímo hlavou.
To jste nikdy nepotkal křižovatku, kde je více značek "STOP..." nebo "Dej přednost v jízdě"? Řidič z výhledu dává přednost zprava, řidič přijíždějící zprava dává opět přenost zprava... 😉
Také jsem se nejprve udivil ale dělají to naschvál, aby si to člověk přečetl, nebo rovnou nadával 😄
Podvody jsou trestné a klamavý nadpis je také podvod na čtenáře, který musí kliknout na článek, aby se dozvěděl, že je to trochu jinak, oberou ho o čas a ještě mu nandají tunu reklam, na které vydělávají. To znamená, že je to za účelem zisku a to trestné v tak velkém měřítku, neměli bychom je zažalovat, aby psali normání nadpisy a neklamali? 😄
Myslím, že se oba s panem Martinkovicem mýlíte. Podle dostupných informací byla celková cena za revitalizaci stanice metra Jiřího z Poděbrad cca 1,3 mld Kč - samotná stanice spolkla 800M a výtahy 500M. Revitalizace náměstí je samostatný projekt s rozpočtem ~400M Kč. 👍🏻
rusové toho tvrdili spoustu, ale zrovna tohle fakt ne 😄
edit: viz. odkaz níže. asi něco takovýho fakt problesklo.
Ale tvrdili… 😁 jeden příklad za všechny přímo tady na Novinkách už ze srpna 2022: “Rusko se opět chlubí zničením ukrajinského letectva, měli v něm bojovat i cizinci” (Odkaz )
Na Andělu jsem tramvaje na pěší zóně neviděl, na Náměstí republiky je to přesně tak jak píšu.
Jo a Brno mě nezajímá....
Tak to jste se možná špatně koukal, protože na Andělu je pěší zóna mezi křižovatkami Bozděchova/Nádražní x Lidická/Štefanikova x Plzeňská/Stroupežnického. MHD tam má pouze svoje koridory a vyvýšené zastávky, ale jinak je to klasická pěší zóna. 😉
Tak k těm vaším bodům:
Díky za snahu, ale bohužel se mýlíte ve všech třech bodech... 👎🏻
– Záložní ani objízdná trasa pro Ječnou aktuálně neexistuje, když se zastaví Ječná, zastaví se komplet tramvajová doprava na levém břehu Vltavy. Přes Václavák se bude dát odklonit doprava z IP Pavlova na Karlovo náměstí. Nikdo netvrdí, že to bude náhradní páteřní trať, ale jako záložní trasa poslouží.
– Metro A tuto funkci rozhodně nemá. Zaprvé metro neobsluhuje Vršovice ani Žižkov, zadruhé metro a tramvaj jsou dva velmi rozdílné typy hromadné dopravy, které se navzájem doplňují. Propojením Vinohrad a Václaváku se výrazně usnadní cestování tisícům lidí.
– Trať na Václaváku přímo souvisí s plánovanou tratí, která povede přes Wilsonovu a Washingtonovu ulici přímo před Hlavní nádraží. Takže ano, tato trať lépe propojí Vinohrady a Václavák na Hlavní a Masarykovo nádraží. 👍🏻
V Brně ale není metro. Na Václavák jezdí hned 3 linky metra a ještě ho kříží tramvaj uprostřed. Pamatuji si dobu, kdy tam jezdily autobusy i tramvaje a s velkou slávou se tam udělala pěší zóna. Vypadá to tam přitom čím dál hůř, levné obchody, fastfoody, řetězce na kafe, kde nevíte, ve kterém městě na světě jste, bezdomovci, špína a naháněči do bordelů... Ve srovnání s Budapeští pěkný humus.
Metro a tramvaje jsou dva naprosto odlišné druhy hromadné dopravy, které se navzájem doplňují. Každý z nich plní úplně jinou funkci. Tramvaje typicky jezdí do méně frekventovaných míst, mají větší hustotu a na kratší vzdálenosti jsou rychlejší, metro naopak tvoří významnější uzly a slouží pro přepravu většího množství cestujících na delší vzdálenosti.
Vyhozené miliardy. Co to přinese dobrého? NIC!
Dopravní přínosy:
Veřejný prostor:
To jen pár bodů takhle z hlavy… 👍🏻🙂
Docela zbytečná stavba.
Tramvaje na pěší zóně, bez oddělení ( alespoň výškově ) je hnus a zdroj
nebezpečí.
Funguje to tak na Andělu nebo Náměstí republiky. Funguje to tak v Brně. Funguje to tak v mnoha městech po celém světě, naposledy jsem se s tím setkal pár týdnů zpět v Bernu. Nikde to není problém a už vůbec ne hnus nebo zdroj nebezpečí. Naopak to je městotvorný prvek, který má kladné dopady na svoje okolí.
Přestaňte hledat problémy tam, kde nejsou. 🫣
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
To nevymysleli lidé, co ovládají svět, to je nesmyslná teorie spiknutí. Je to důsledek dřívějších úspěchů Zelených stran v různých zemích (Německo, ČR atd.) a následné vypočítavosti politiků.
Např. v ČR podepsal Green Deal bez podmínek Babiš, protože to pro něj bylo výhodné (obrovské dotace - chlubil se tisíc miliard, jenže jeho volič nechápe, že to zaplatí).
1 odpověď
Svět je třeba vnímat v souvislostech. 🌍
0
Sledujících
0
Sleduje
Svět je třeba vnímat v souvislostech. 🌍
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A která zelená strana podle vaší teorie lobuje za elektromobilitu v Číně nebo Indii, kde jsou rekordní prodeje EV? Z vypočítavosti a kvůli dotacím? Nebo proto, že je to jediná udržitelná cesta pro země, které nemají neomezené zdroje fosilních paliv? 🤔