Pro hotovku s vlastní krabičkou? A na to, že třeba personál nemůže například nedojezené jídlo dát vůbec ani do nové, nepoužité krabičky, soudruzi z EU zapomněli? Takže už použité, nedezinfikované krabičky ale budou moci kolovat v sektoru přípravy jídel?
Nějak mi to celé hlava nebere...
Lžete. Zcela regulérně lžete. Ale to přeci nevadí, že?
Tak Enyaq, zvlášť ten starý nebyl moc povedený a dost žere. Také jezdím 135 max 140 stejně jako dříve spalovákem. U Tesly vzroste spotřeba z 15 tak na 17 kWh/100. Enyaqu dnes potkávám také hodně, určitě tak 2-3; denně. Spousta lidí to potká a ani o tom neví. Ty škodovky vypadají bohužel všechny stejně.
Píšete nesmysly. S Enyaqem iV80 mám najeto přes 80 tisíc km, převážně dálkové cesty do Německa a mám průměrnou spotřebu 20.5 kWh / 100 km s tím, že dálniční rychlost je standardně 133 km/h. 🙂
Vlak už ujel ..škoda vám dá z ceníku klidně 17% a přesto to nikdo nechce. Hlavně protože první majitele ( jako já) si to znovu nekoupí. Firma totiž pustila ven krám a ten za pochodu upravuje. Ale co je už prodané nikoho nezajímá a nebude.
Nikdo to nechce, ale je to čtvrtý nejprodávanější EV v Evropě. 😉
Je to zastaralé auto na letitém základu .Taková Nokia 5110 , Co škodovka v základu ubere ?? odhaduji klasiku- Pomalé nabíjení jedna fáze 7kw . Bez Tempomatu ,Bez ACC . Parkovací čidla v předu . Jednozonová klima. V zadu bez USB portu . Volant v plastu jak v dacia sandero .a pochopitelně malá baterie . cena od 1,1m .Pěkný kus bude za 1.5m
Doslova je Enyaq dál v mnoha věcech než Tesla... 😄
17
Sledujících
0
Sleduje
17
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vždyť říkám že to dost žere. A když se k tomu ještě přidá nepříliš funkční tepelné čerpadlo a absence termo managementu baterie tak zima s tímhle autem musí být za odměnu... Spíš mi prosim prozraďte, jak funguje rekuperace? Měl jsem to půjčené, v režimu D pádla nefungovala a rekuperace byla nějak automaticky či co, přišlo mi to divné. Pak je režim B ale stejně to tím nezabrzdí úplně. Přišlo mi to zbytečně překombinované a neoslovilo mě to. Prodejce sám nevěděl jak to funguje😂. Měl jsem už otestováno několik jiných aut s one pedálem tak mi enyaq neoslovil a nakonec jsem vzal Teslu Y.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tady nemá jakoukoli cenu něco vysvětlovat. Nevidíte doprava ani doleva, vidíte jen Teslu. Diskuze s takovýma nikam nevede. 🙂
1 odpověď