Ne. Většina machanismů v letadle je blokovaná a lze je aktivovat až v určitm specifickém okamžiku. Tato otázka napadá i mě - jak je možné, že bylo možné aktivovat skluzavku v normálním režimu při nástupu do letadla, bez odblování pilotem nebo nouzovým přistáním?
Po nástupu do letadla posádka zavře dveře a aktivuje skluzavky (uslyšíte "slides armed and cross-checked"). Pokud tedy potom někdo nouzový východ otevře bez toho, aby skluzavky zase deaktivoval, tak se samozřejmě vysunou. Emergeny může totiž nastat kdykoliv, třeba i při čekání na ploše se může v letadle něco vznítit a bude jej potřeba evakuovat.
Pokud se dostanete pod to hypermoderní pozlátko, kterým se Japonsko navenek prezentuje jako hypermoderní společnost, zjistíte, že se tu používá spousta archaických technologií. Kromě disket a faxů třeba papírové vkladní knížky k účtům, osobní razítka, část obchodů bere jen hotovost, karty se někde ještě čtou přes magnetické proužky atd.
...ještě jsem zapomněl na půjčovny CD/DVD/BD.
Nerozumim.
Tim se jako chtelo rict, ze v Japonsku se jeste donedavna pouzivaly diskety?
v Japonsku???
v Japonsku???
to jako v TOM Japonsku?
Pokud se dostanete pod to hypermoderní pozlátko, kterým se Japonsko navenek prezentuje jako hypermoderní společnost, zjistíte, že se tu používá spousta archaických technologií. Kromě disket a faxů třeba papírové vkladní knížky k účtům, osobní razítka, část obchodů bere jen hotovost, karty se někde ještě čtou přes magnetické proužky atd.
V japonském článku se píše, že vlak v Komagome stál jen 15 minut, za kterých přesunuli cestující do ostatních vozů, prohledali inkriminovaný vůz č. 8, nic nenanšli a uzavřeli jej pro cestující.
Jednalo se nejspíš o mládě tohoto hada:
Pozn: Linka Jamanote není žádná rychlodráha, ale okružní městská linka, která dosahuje maximální rychlosti okolo 100 km/h, ale to jen na několika delších mezistaničních úsecích.
a co třeba kamery a velké pokuty? to by bylo 10x lepší a elegantnější
V Japonsku se pokuty za drobné přestupky, jako je odhazování odpadků, přecházení na červenou apod. nedávají. Společnost tu nepaměti fungovala na principu sebekontroly, lidé si nechtějí udělat před ostatními ostudu. Teď už to ale někde fungovat přestává.
dle čeho uvažujete pojem "malý segment"? počet spojů, přepravených cestujících, osbkm........
Běžný Japonec jezdí šinkansenem buď na služebky, nebo jednou do roka na dovolenou, pokud tedy nemá hluboko do kapsy a nejede nočním autobusem.
Zato jezdí každý den do práce a zpět přeplněným vlakem, jehož interiér má konfiguraci starých vozů pražského metra, akorát sedačky jsou polstrované. To je mu ovšem jedno, protože si většinou stejně nesedne.
Bydlím v Pekingu, na rande jsem už s pár slečnama byl, ale ani jedna se mě na plat nezeptala, ale zase tady vážně nějaká rovnoprávnost neplatí, automaticky vše musí platit muž..
Děkuju za osobní zkušenost. Slyšel jsem to z několika zdrojů, ale je možné, že to platí spíš někde v provinciích nebo už to platit přestává. Také bych si tipl, že holky, co randí s cizinci, mívají trochu jiná kritéria.
Pokud taková tradiční Japonka chce zůstat s dětmi doma a nanejvýš pracovat na částečný úvazek, až děti odrostou, výše příjmu jejího budoucího manžela bude přímo určovat její životní úroveň. Navíc také platí, že v tradiční japonské rodině žena disponuje s celým manželovým příjmem a manžel dostává jen kapesné.
Samozřejmě se jedná o nejtradičnější pojetí rodiny, spousty páru takto už nefungují.
Ještě extrémnější situace je v činské kultuře. Tam se ženy plají mužů na výši příjmu jen tak na potkání, jestli o nich vůbec má cenu uvažovat.
a co si myslíte, co se stane, kam šlápne noha statečného amerického vojáka?no to samé a to nekecam,v roce 1945 se u nás opravdu předvedli sté špatné stránky ( u nás myslím v naší obci) .To, že se vojáci ve válce ožerou skoro obden,pokud ten chlast seženou a když né, tak ho čmajznou, já se ani nedivím,vždyť neví dne ani hodiny a může být jejich konec.
Od pamětníka osvobození z jihozápadních Čech jsem slyšel, že se američtí vojáci chovali naprosto korektně. Večer při zábavě, když se mezi sebou porvali, okamžitě naběhla MP a všechno uklidnila.
Americká armáda měla za druhé světové války velice propracované zásobování jídlem, takže ti vojáci neměli ani potřebu někde rabovat.
Třeba v Japonsku je zábradlí a dveře do metra se otevřou až vlak zastaví.Divím se ,jak to máme zde v Praze.Velmi nebezpečné,nechápu,jak to vůbec je možné..Tolik všude bezpečnostních předpisů a tohle se zde vůbec neřeší,když je tam stovky osob a lehce se může stát,že tam někdo spadne,když vlak právě přijíždí..Dnes spousta lidí kouká do telefonu,jsou podnapilí,nebo drogy atd a neštěstí je hned...Asi se čeká na tragédii a pak se to udělá,jak je tu u nás zvykem....Hezký den
V Tokiu jsou tyto dveře jen na některých linkách, a i na těch byly instalovány až před několika lety. Mimo Tokio jsou málokde.
Třeba na lince Jamanote - okružní lince kolem středu Tokia - byly instalovány až po pádu člověka do kolejiště a následné smrti dalšího, který se mu snažil pomoct. Bylo to ve stanici Šin-Ókubo - je tam pamětní deska.
V pár městech na nově vybudovaných linkách už jsem viděl, že jsou před kolejištěm celoplošné zábrany s posuvnými dveřmi, které se otevřou až po příjezdu metra (vlaku). Na nové trase D by to asi stálo za úvahu.
Na trase D ve vizualizacích byly.
Ty zábrany jsou poměrně náročné na instalaci i na provoz. Vlaky musí zastavovat přesně, otevírání a zavírání musí být synchronizováno s dveřmi soupravy a musíte zajistit, že vám mezi těmi dvěma páry dveří nikdo nezůstane.
Vzhledem k tomu, že těch pádů do kolejiště není tak moc, a většina končí jen úrazem, tak to není žádný palčivý problém.
I tady v Tokiu jsou jen na některých linkách.
Ono je to obustrané. Čínská Republika, která ovládá Taiwan a blízké ostrovy si nárokuje i pevninskou Čínu a Čínská Lidové Republika, která ovládá pevninu si nárokuje Taiwan. Obě země ČR a ČLR nemají zájem se oddělovat. Obě tvrdí že jsou jedinou legitimní vládou celé Číny.
Jinak řečeno Čína má dvě vlády jednu v Pekingu a druhou na Taiwanu a obě vlády se prohlašují za vlády celé Číny.
Jenže demokratická vláda v Tchaj-peji nikomu nevyhrožuje válkou, v případě, že by se od ní odtrhl.
Naopak, na Tchaj-wanu je patrný trend používat víc a víc název Tchaj-wan, a to i na oficiálních dokumentech, třeba pasech, na úkor Čínské republiky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Česku je to skutečně o hubu jet na kole. Mám toho naježděno na kole víc než dost i mimo republiku a můžu říct že pro českého řidiče je cyklista drátěná veš, která nemá na silnici co prohledávat. Nikde jinde jsem tohle nezažil.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jezdím na kole v Česku a Japonsku, a musím říci, že v Japonsku je to horší, hlavně v Tokiu a v prefektuře Ibaraki.