Schindlerova pletárna? Vždyť to byla celou dobu Elitka, která patřila pod Varnsdorf. Asi to po revoluci někdo koupil a teď píše o ,,tradiční" vyrobě.
Jakou "celou dobu" máte na mysli? Možná tak za komunistů, což už je díky bohu minulost. Pletárna samotná funguje už 170 let a jmenuje se po svém zakladateli. Co je na tom divného? Že Komunisti pochopitelně továrníky a podnikatele neuznávali a pletárnu pojmenovali Elit, podle jedné z jejích značek, je nepodstatné, stejně jako to, pod koho za komančů spadala. Teď firma funguje pod původním jménem a to je dobře.
To jsou náhodou skvělá letadla. Dosahují až osmdesáti přistání na každých sto vzletů.
Náhodou, čistě z technického hlediska je An-2 vynikající stroj a představuje jednu z nejlepších leteckých konstrukcí vůbec. Jednoduché, robustní a spolehlivé letadlo schopné provozu snad i z oraniště a se slušnou kapacitou cestujících nebo nákladu. Ne nadarmo létají dodnes po celém světě.
Čistě z technického hlediska představuje An-2 jednu z nejlepších leteckých konstrukcí vůbec. Odolné, robustní a spolehlivé letadlo schopné provozu snad i z oraniště, jednoduché na údržbu a s objemnou kabinou pro posádku i náklad. Ne nadarmo létají ještě dnes, protože po pravdě, moc alternativ k An-2 není a v tom, na co se používají, jsou výborné.
Připomnělo mi to americký film Podraz. Jestli jste jej neviděl, zkoukněte. Poučné, v Indii přesná kopie. Ve filmu splnila účel, v Indii se to nepovedlo.
Jenže v Podrazu převezli mafiána, který si to bohatě zasloužil. V I dii se snažili převézt normální lidi. Naštěstí jim to nevyšlo. Jinak film je super. Redford s Newmanem byli sázka na jistotu.
Ten vydraženej Peterbilt 359 A Day Cab byl na Youtube na kanálu Ukaž káru a je to fakt monstrum. Pod kapotou osmiválcový dvoutakt diesel, dva výfuky bez tlumičů (zvuk vážně pekelnej), vzduchový posilovač brzd i řízení a asi 8 otácek volantu od dorazu k dorazu. Řazení bez spojky s pomalou a rychlou řadou stupňům kdy bez návěsu se rozjíždí na šestku... A !!nemá přední brzdy!! - přímo z výroby, nikoliv že by byly vyndané. Počitalo se s bržděním zadek + návěs. Prostě auto pro drsný chlapy. Řídit to každej den muselo bejt peklo...
Liama Neesona jsem si vždycky představoval jako Aragorna v Pánovi Prstenů. Nic proti Viggu Mortensenovi - je to výbornej herec, kterej ukázal svoje kvality v mnoha filmech - ale jako Aragorn mi moc neseděl. Aragorn měl být na drsný chlap se strohou, na první pohled až nehezkou tváří, vyšší než většina lidí, ale měl mít v sobě důstojnost a skrytého krále. Viggo byl dobrý jako hraničář, ale jako král nebo vůdce pak působil spíše rozpačitě, než důstojně a dvě třetiny herců kolem něj bylo o půl hlavy vyšších. Ne, rozhodně to nemyslím jako Viggovu chybu - on prostě není takový typ herce - ale jako chybu výběru režiséra. Neeson má přes 190cm, byl v té době v ideálním věku, kdy by Aragorna střihnul bez problémů včetně akčních scén a hlavně, jako Qui-Gon ve Star Wars dokázal, že má v sobě i tu důstojnost, která by z něj na konci Návratu krále toho krále skutečně udělala...
Je divný, že zrovna ve Vodokrtech, přes vesnici vede téměř rovina, ale to je jedno, hlavně, že budou ok. Co mě trápí víc je, že silnice se dělají na Plzni-jihu sice pěkné, ale čím dál užší a autobusy čím dál větší. A pak (byť je sobota) v něm jede jediná cestující, to je vážně na palici. Sám bydlím na vsi na PJ, přes kterou táhne pár autobusů denně a ta "vytíženost" na takovou krabici je vážně tristní.
Autobusy mají už X let dané maximální rozměry, tak že se určitě nezvětšují. Naopak, výroba největšího autobusu v historii, kterým byl Neoplan Jumbocruiser, zkončila už v roce 1992.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ruslandský matematický parní dřevěný sčot napočítal 2x do nekonečna takže to číslo je v pohodě protože ho ověřoval právě ten sčot
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak pozor! Nejnovější ruský procesor Sčot verze 3.0 už dokonce pracuje na naftu místo uhlí, kterým se topilo u verze 2.0! Při výpočetním výkonu průměrné kapesní kalkulačky (nevědecké) si Sčot 3.0 bere jen 12litrů na hodinu! A má dokoce i turbo mód, když do nafty krůpnete trochu Stoličné!
1 odpověď