Takže článek ze závodní trati přesuneme na to, ze nepotřebujete dvě sekundy zrychlení.
53 zemí světa přechází na elektromobily, včetně Nového Zélandu, Austrálie, Kanady, Izraele, afrických zemí, Japonska, Jižní Koree, Indie, Činy, Indonésie.
Jak si vůbec můžete myslet, ze je to výmysl EU? Jste normální?
Na rozdíl od vás je.
Naopak, vzhledem k tomu, jaká je pravděpodobnost, že baterie elektro mobilu bude hořet, tak si myslím, že je to téměř nula. Prostě když porovnáte 3 000 000 jezdících elektromobilů v Evropě s požáry, které nastanou v důsledku poškození nebo zkratu baterie, tak vám nevyjde absolutně žádné velké číslo. Jinými slovy, není to problém. Byl by to problém, kdyby každé auto z 10 000 hořelo. Ale ukažte mi případy, v Evropě, kolik těchto aut hoří.
V americe mají statistiku, kde jim vychází, že na 100 000 elektromobilů díky shoří 7. Tzn. že to riziko je 0,007%.
Takže znovu se ptám, je to tak závažný problém pro elektrická auta? Nebo je to problém, který se dá statisticky srovnat třeba s nefunkčními bezpečnostními prvky jako jsou airbagy apod.? Kde bude podle mě riziko ještě vyšší.
Jinými slovy, z těch několika požáru elektromobilů ropné lobby udělala takovou záležitost, že se lidé bojí parkovat vedle elektrického auta, kde je teplota na článcích 22°C.
Tady jde o závodní okruh, kde je riziko havárie na dením pořádku. A právě s E-krámy tam lezou nezkušení řidiči, kteří jenom chtějí ukázat, že jejich Tesla pokoří (než jí ovšem dojdou baterky) i Ferrari. Ale když dáte někomu takovému do ruky takové zrychlení, tak to většinou nedopadne dobře. Ale zatím co na normální sporťák stačí hasičák a trochu vody, E-krám hoří mnohem dýl a intenzivněji a skoro se nedá uhasit a musíte ho jeřábem ponořit do nádrže s vodou. Rozdíl v nákladech na hešení si snad spočítáte sám, ne? Nehledě na ten chemickej gulášek, kterej E-krám uvolňuje do vzduhu a kterýho je X násobně víc, než u jedný nádrže benzinu. Já se těm okruhům nedivím, že tohle nechtěj riskovat. Jo, a ještě nikdo nevyřešil, co s vyřazenýma baterkama z těch E-krámů, které jsou plné chemie a prakticky nereciklovatelné. Co bude, až ty miliony tun nebezpečný chemie přestanou být použitelný? Vystřelíme je do vedmíru? Na to zatím žádnej ekoterorista odpovědě t nedokázal.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Neselhávající Martin Holý opět kladivem na hlavičku.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vám na ní spadla minimálně cihla...