Jehovisti jsou jednoznačně velmi manipulativní uskupení, které potírá individualitu člověka a zásadním způsobem se snaží omezovat své ovečky a přizpůsobovat chování a poslušnost ku prospěchu dané komunity. ALE... ono vlastně jakékoliv náboženství nebo sekta, pokud ho člověk začne brát jako důležitou součást svého života a začne své chování a jednání ve společnosti přizpůsobovat tomu, o čem dané náboženství hlásá, že je "ta jediná správná cesta", tak je obrovsky omezující. A nepochybně to platí i křesťanství, které je ve zdejších krajích velmi rozšířené. Koneckonců každé náboženství/sekta se snaží své ovečky přesvědčit o tom, že právě ona je ta jediná správná.
Autor článku pokládá otázku, proč si někdo pořizuje dítě, když nemá na auto (mimochodem spousta lidí, možná většina, nejezdí MHD proto, že by neměla na auto) . Stejně tak se my můžeme zeptat autora, proč jako dospělý místo vydělávání peněz (aby měl na řidičák a auto, například) studuje a bere to jako omluvu pro prázdné kapsy a následně jako výmluvu pro "nezbytnou" jízdu MHD.
Prostě úplně stupidní otázka z obou směrů pohledu.
Tohle je spíš o řidiči, než o autě. Já jezdím různými auty - novými, staršími i starými. A na ježdění do centra Prahy mám 20 let starýho bobíka, o půlku menšího než je dnešní Fabie. A problém s okolními řidiči nemám. Možná je to proto, že se toho nebojím a prostě nejsem brzda provozu ani s takovouhle šunkou...
Autorka článku bude asi strašnej suchar. Ano, v současnosti by spousta věcí z České Sody byla zralá na žalobu, zákaz vysílání a veřejné zlynčování autora.
A ne proto, že v současnosti by to bylo méně vtipné než v devadesátkách, ale čistě proto, že v současnosti se lidé berou příliš vážně a potřeba přehnané sociální korektnosti vládne světu.
Rychlost, rychlostní limity a jejich dodržování... to je alfa a omega současné doby a měřítko "dobrého řidiče". Mnozí se pak z nějakého neznámého důvodu domnívají, že když jedou pomalu (resp. v mezích rychlostních limitů), tak je to automaticky řadí do škatulky těch "dobrých řidičů" a kdokoliv, kdo jede rychleji, tak je tím pádem automaticky ten "špatný" řidič. Jenže na silnici je těch pravidel výrazně, výrazně více než jen maximální povolená rychlost (přestože policie se zaměřuje právě na toto - zkrátka se jim za to jednoduše vybírají pokuty).
Ve skutečnosti ale řidič, který blokuje jiného rychlejšího v levém pruhu s odůvodněním, že za půl kilometru se chystá předjíždět, je mnohem větším ignorantem než ten za ním, který klidně jede 180, aniž by tím někoho bezprostředně ohrozil nebo omezil.
Nejlepší dovolenou jsem zažil v Mexiku v hotelu Secrets Maroma Beach - týdenní dovolená pro dva lidi za 250 000 Kč, ale zážitek na celý život - neskutečně milý a starostlivý personál, překrásné až luxusní prostředí a vynikající jídlo srovnatelné s návštěvami zážitkových restaurací. Obrovským způsobem to předčilo má původní očekávání...
Je otázkou, zda místo toho, abychom se zaměřovali na větší postihy za překročení rychlosti, není spíš prostor k zamyšlení se na zvýšením nesmyslně přiškrcených limitů. Ono to totiž vůbec nemusí platit, že ten, kdo jede rychleji, tak jede automaticky i nebezpečněji. Vlastně ještě nikdo nikdy v praxi neprokázal, že by nižší dálniční limity měly nějaký pozitivní efekt oproti více uvolněným pravidlům.
Dušek má naprostou pravdu. Komu se nepoštěstí tohle hlubší vědění, které převyšuje naše běžné logické chápání, poznat během života (např. během meditací, pobytů ve tmě apod...), ten tohle pozná v okamžiku smrti. Stačí si poslechnout mnoho a mnoho příběhů lidí, kteří si prošli klinickou smrtí - mnoho lidí "zemřelo" právě na nějaké podobné onemocnění a během klinické smrti měli možnost poznat, že to onemocnění byla od začátku jejich volba, byť ne vědomá. A mám takové příklady i ve svém okolí... A já osobně jsem měl možnost tohle hlubší vědění prožít i během života a naprosto potvrzuji Duškova slova.
Já bych naopak byl pro, aby byl ve městě limit 60 a v nočních hodinách 70-80.
Pokud jde o ekologii, tak nejméně splodin auta vypouští při rychlostech mezi 70-90, sedmdesátka je v noci při řídkém provozu dosažitelná.
Co se týče bezpečnosti, tak vždy platí základní pravidlo, že člověk musí svou jízdu přizpůsobit okolním podmínkám - tohle pravidlo je alfa a omega, zbytečně nízké limity mohou být akorát kontraproduktivní.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak zrovna Vaňka samotnýho jsem snad ještě ani jednou neviděl slušivě oblečenýho, takže jeho názory beru s velkou rezervou.