A kde jste na to přišel pane Mlynku?
Pracuji ve Vámi zmíněné společnosti už 22 let (Eurest, Compass Group, Scholarest, Primirest, Delirest), tak mne zajímá, kde jste na takové věci přišel? Zákazníci si velké a stabilní společnosti vybírají sami od sebe, a do většiny výběrových řízení jsme sami od sebe přizváni abychom se jich zůčastnili, a když obchodní zastoupení naší společnosti vyhodnotí zájem "do toho jít", tak do toho společnost jde. Takto funguje trh už od ledna 1990.
Bereme suroviny a zboží od společností dodržující nejpřísnější hygienické a certifikační normy, školíme naše kuchaře a šéfkuchaře v desítkách školení napříč republikou, pořádáme vlastní audity které jsou opravdu do hloubky stan výrobních a rovozních procesů, dodržování předpisů norem a výrobních receptur sestavených od executive a brand cheffů, a ... možná by bylo dobré si něco o novém směru společnosti Delirest/Primorest přečíst.
Každá firma chybuje ač se snaží držet své know-how, ale zase na druhou stranu každá firma, se může učit potřebám klientů a jít "s dobou", a to naše společnost už rok dělá, a učí se vyhovět pořebám zákazníků.
Víte, školy chtějí vysokou kvalitu školního stravování, ale nechtějí, aby se vařilo draze, nicméně ruku na srdce pane Mlynku ... dokážete vy sám udržet vysokou kvalitu služeb, a přitom vařit lidově řečeno "za hubičku"?
Pokud ano, měl byste do nějaké takové společnosti jít jako člen TOP managementu, a ukázat ostatním firmám, jak to dělat.
Věřte, že byste byl vizionářský milionář, pokud by to nezůstalo jen na papíře ve fári teorie 🙂
Přeji Vám hezký den.
Přišel jsem na to ve školních jídelnách, které už se vaší firmy zbavily. V dalších se nemohou dočkat, až jim skončí smlouva.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To se zase budou na ministerstvu divit, proč se prodalo málo dálničních známek.