"Zatímco v jednu chvíli je provoz zcela plynulý, o pár desítek vteřin později už se prudce brzdí do kolony."
Do té kolony se brzdí prudce,protože se nedodržuje bezp.vzdalenost. a závisí jen na tom,kolikátý v pořadí kdo je a někdo už pak nedobrzdi ani při věnování se řízení.
To ale není tento případ.
Nicméně s ohledem na hustotu dopravy je dodržování bezp.odstupu "problematické".
(já tedy veřejné deklaruji, že já dodrzuji, aby mě někdo z něčeho nechtěl obvinovat)
Vinu sice má řidič,ale zrovna včera večer jsem mluvil o tom, jak jsou chodci po městě "neviditelni" . Černá barva oblečení je evidentně oblíbená a pak se "zhmotňují" na poslední chvíli.
Každý takový chodec by s tím ve vlastním zájmu měl počítat a nespolehat že mu auto zastaví.
Přitom i malý reflexní proužek podstatně zlepšuje situaci.
Trochu lepší situace je jen na dobře osvětlených přechodech. Jinde , asi ve jménu úspor, je sotva vidět.
Zákaz nezákaz, z přecházení kolejí musi mít respekt a mít při tom jistotu že se žádný vlak nepriblizuje.
Pripomina mi to ten vtip(nebo možná skutečnost) o manuálu do obytného automobilu, ve kterém "chyběl " zákaz aby řidič za jízdy šel vařit kávu.
Na druhé straně by především organizátoři parní jízdy měli mít tohle zajištěné, protože chyboval je lidské. Naštěstí to dobře dopadlo. Řekl bych taky, že se jistě poučili a vytrestali dost,proto bych už žádný další trest nepridaval.
Samozřejmě kardiostimulator bych si na temu nekoupil. Ostatní je ke zvážení. Typicky elektronika. Ta se dneska velmi často vyrábí v Číně. A závisí pak na tom ,jakému obchodníkovi a kolik nechám vydělat.
Například pokud bych kupoval mobil a měl výhrady proti Číně, pak bych si nejspíš vybral samsung. Prorotoze ten se oproti ostatním značkám s os android ,nebo Apple, asi nejméně vyrábí v Číně.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
"Jde o městský elektromobil. "
Který elektromobil není městský?
2 odpovědi