Zatímco nyní modelová řada Škody začíná na úrovni 300 tisíc korun, tak by podle něho, aby byla vyrobitelná podle nových podmínek, podražila na 450 až 500 tisíc korun. „Zákazníci na tyto vozy nebudou mít,“ varoval.
Pan ředitel neví, kolik stojí auta, na nichž si zakládá svůj argument? Základní fabie bez výbavy začíná na 370 tisíc, za rok bude stát tak 400 tisíc. I kdyby norma 7 měla taková auta zdražit o pár desítek tisíc, stejně se na takovou hladinu dostanou do 2 let tak jako tak.
To je tak, když někdo zaspí trh, který se 100 let výrazněji neměnil a pak se diví, že se razantně zvyšují náklady. EV můžou mít vyšší marže než spalováky, ale musíte mít R&D víceméně za sebou, což konvenční značky většinou nemají. Nevidím šéfa VW, že by si stěžoval na výrazné propuštění. Do roku 2035 času dost. Tohle je jenom demagogie.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Jak známo, solární zdroje pracují v geografických podmínkách Česka 10-12% z času roku, a to souběžně hlavně v letních měsících."
A ten zdroj vidět můžu nebo si ho autor vycucal z prstu?
"Celá ideologicky nafouknutá zelená tranzice je totiž přesně tím, čím ve skutečnosti pouze je: tedy přesunem obřích prostředků od chudnoucích Evropanů do bezedných kapes zelených oligarchů s bonusem snazšího ovládání občanů připravených o podstatné svobody."
Autor tady (možná jen náhodně) naráží na třídní souboj ekologie, kdy ti nejbohatší vytvářejí nejvíce C02. ale zároveň si neuvědomuje, že přechod k OZE je nevyhnutelný a čím dříve bude, tím lépe. Jak totiž řekl jeden známý filozof a bude tvrdit každá chytrý klimatolog: "Nevíme vše, ale jakmile bude jasné, že máme absolutní pravdu, bude už pozdě".