"Jak známo, solární zdroje pracují v geografických podmínkách Česka 10-12% z času roku, a to souběžně hlavně v letních měsících."
A ten zdroj vidět můžu nebo si ho autor vycucal z prstu?
"Celá ideologicky nafouknutá zelená tranzice je totiž přesně tím, čím ve skutečnosti pouze je: tedy přesunem obřích prostředků od chudnoucích Evropanů do bezedných kapes zelených oligarchů s bonusem snazšího ovládání občanů připravených o podstatné svobody."
Autor tady (možná jen náhodně) naráží na třídní souboj ekologie, kdy ti nejbohatší vytvářejí nejvíce C02. ale zároveň si neuvědomuje, že přechod k OZE je nevyhnutelný a čím dříve bude, tím lépe. Jak totiž řekl jeden známý filozof a bude tvrdit každá chytrý klimatolog: "Nevíme vše, ale jakmile bude jasné, že máme absolutní pravdu, bude už pozdě".
Příště si pro nás vymyslí pokutu za to, že mi cizinci zhluboka dýcháme a překračujeme tím německou normu pro max. objem vzduchu na jednotlivce a den. Opravdu některé národy a skupiny mě přijdou ujeté a to používám nejmírnější výraz, který mě zrovna napadá. Máme se v budoucnu na co těšit, že? Ostatně Němci mají rozhodující slovo v EU, takže tyhle nesmysly se pravděpodobně časem a zhusta naimplementují do nových směrnic a zákonů vycházející právě z té EU.....
Typický argumentační fail/faul
Zatímco nyní modelová řada Škody začíná na úrovni 300 tisíc korun, tak by podle něho, aby byla vyrobitelná podle nových podmínek, podražila na 450 až 500 tisíc korun. „Zákazníci na tyto vozy nebudou mít,“ varoval.
Pan ředitel neví, kolik stojí auta, na nichž si zakládá svůj argument? Základní fabie bez výbavy začíná na 370 tisíc, za rok bude stát tak 400 tisíc. I kdyby norma 7 měla taková auta zdražit o pár desítek tisíc, stejně se na takovou hladinu dostanou do 2 let tak jako tak.
Velké světové korporáty nakonec nakonec budou vlastnit veškerý světový majetek a budou rozhodovat o tom, kdo bude co používat a kdo bude kam chodit.
V Davosu už přesně vědí, jak by měla budoucnost vypadat. Pokud budete mít správné názory a dostatečný sociální kredit, můžete si kousek popojet tímto sdíleným Volvem.
V opačném případě budete mít smůlu.
Trochu špatný web
ale no tak , zákazníci (podle mého skromného názoru) si nepřejou suv ale jsou do nich tlačeni výrobci aut , vždyť všichni skoro už ty mpv přestali vyrábět protože markerting a eko s tím už vůbec nespolupracuje , však téměř každé auto v dnešní době s baterkama atakuje 2 tuny hmotnosti ... to spěje s těmi cenami v ruce aby auto měl jen kdo na to má plus ty energie který to ještě rozpohybujou ať už el nebo fosil , vždyť jak píše kolega podemnou za rozumný peníz fakt nic není ke koupi , viz tlak na prachy a téměř za každou cenu ušetřit ale prodat s maržema jak sviňa , tady se opravdu nejen inflace a energie krásně promítly do cen aut možná kdyby hodně ochladl zájem kupců ale vždyť celý automotiv s v tom potácí už od kovidu ....
Samozřejmě že každý chce mít nejvyšší marže a ty v auto průmyslu jsou až na Teslu opravdu nízké.
Take mame. 7 mistnou verzi. Jsme 5 clenna rodina a je to auto k nezaplaceni. 5 kol, 10 paru lyzi v zime, 7 lidi s valnikem na kanoe na vodu, to vse to auto v pohode zvlada. Zadne vnejsimi rozmery podobne suv Touranu nesaha ani po kotniky. Mame ho nastesti koupeny novy, 10 let ma pred sebou urcite, to odrostou jiz deti. Ale pokud planuji Touran zariznout, vazne nevim co budou pocetnejsi rodiny kupovat, zbyva uz leda Toyota ProAce. Ale to uz je takove dodavkovite auto tvarem i jizdnimi vlastnostmi.
Početnějších rodin moc není a ty které jsou, na takové auto často nemají.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Problém současné energetické tranzice je ten, že k instalaci FVE se přistupuje jako k instalaci laviček. Díky atomizaci dochází k tomu že když aktivisté s juchanim jasaji nad 200 tisíci střech s FVE, já jako servisak vidím 180 tisíc problematických instalací z nichž významná část díky tomu skončí v elektrošrotu do 7-10 let (přičemž stále neumíme recyklovat více jak z 30%). Tomuhle businessu extrémně schází odborně zdatné pracovní síly , hrabou do toho lidé kteří ještě včera malovali kvartýry a kvalita jejich práce je žalostná. To samé při budování infrastruktury pro elektromobilitu, to zjistíte až když bude síť nabíječek hodně rozšířená ale významná část bude mimo provoz, viz. Holandsko kde kvůli nedostatku odborných sil jsou regiony až se 30% nefunkčních nabíječek, prostě nestíhají. Většina lidí co tlačí na tuto tranzici v životě nedělala někde na stavbě či instalaci alespoň jako koordinátor profesí, aby měla predstavu v čem to vázne. Jen houšť, aby bylo hůře a následky narušení společenské smlouvy tuto bezhlavou, ideologií svazanou politiku smetou samy včetně všech pozitivních vydobytku této doby a vrátí nás půl století zpět. Ale to už bude většina současných aktivistů po smrti
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Relevantní zdroj na tu informaci o nabíječkách V NIZOZEMSKU by byl? Takhle to zní jak papouškování bezprávného autora na autoforu. Infrastruktura pro EV je vzhledem ke konzervativnosti průměrného Čecha dostatečná a ještě dlouho bude.
1 odpověď