Jo Čína, ta nám bude ještě jednou moudrá. Docela se divím, že právě čipy a pod. stále necháváme na výrobě právě Číně. To nemá nikdo obavu, že už dnes může mít Čína teoreticky nás všechny v hrsti? Až bude zle, nemůže Čína lusknutím prstu právě ty čipy ovládnout, vypnout a bude to zrovna o bytí a nebytí jejich teoreticky nepřátel?
Dodatek k mému prvnímu příspěvku- určitě je bio perfekt, když právě tak nej bio Německu neprojdou nová auta na první STK po 3 letech. Za 3 roky musím nechat vyměnit čerpadlo, vstřiky, vyčistit komplet palivovou soustavu, a pak se někdo svezte za autem zvlášť NA, když spustí regeneraci. To je ECO smrad. To co chvíli DPF chytá pak zase vydá.
Ona přednost na kruhovém objezdu v Čechách je loterie. Pokud je na vjezdu osazen značkou dej přednost je teoreticky jasné, avšak musí být osazen značkou hlavní silnice i na pruhu v kruhovém objezdu, což bohužel min. v 50 % není. A už začíná problém, pokud nebudu spoléhat na dej přednost na nájezdech, měl bych pokud na okruhu nemám značku hlavní silnice dávat přednost, pokud jedu po okruhu, jelikož pravidlo pravé ruky i na kruháči nikdo nezrušil. Ono vymýšlení nových předpisů v ČR nám problém nedělá, ale bohužel je to čím novější, tím hroznější a nelogické.
V dnešní době počítačů a všech možných výmyslů stojí zřejmě na výjezdu jen a jen dispečer. Cca20 let zpět, jsem od Č.B. jsme jeli již v 4.30 do zaměstnání po čisté silnici od Sedlce až po Č. Vrbné. Pak kalamita. Ale jen z toho důvodu, že pan cestář si hlídal počasí sám a vždy měl cesty na 1. Dnes musí čekat na laskavé svolení nadřízeného a pak to tak vypadá.
Podle mne už tvoření koalice do voleb je zlost. Do voleb by měl jít každý za sebe a ne kumulovat ubohé výsledky součtem koalice. Zřejmě ti všichni věděli, že nemají šanci někoho přebít tak udělali koalici již před volbami. Výsledky vládnutí nyní vidíme. Od revoluce ,,nemám rád ODS", ale p. Kuba je kmet. A dělá ač to slovo nemám rád politiku opravdu pro lidi a pro naší vlast. Celých 35 let jsem nezaregistroval lepšího ,,člověka" politika.
Piráti chtěli ukázat, jak to všichni dělají špatně. Bohužel stáhli k tomu všemu obrovské množství mladých lidí, kteří ač o politice a vedení státu moc nevědí si myslí, že jen oni tomu rozumí. Ukazovat na to špatné umí každý ale provést něco, aby to bylo lepší a mělo to smysl a logiku už je věc jiná. A to se potvrdilo.
Jenom k tématu , kdo má právo nařídit zkrácení odpočinku z 11 na 9. Toto je zákonem danné, avšak pokud se řidič cítí neschopen zkráceného odpočinku, nebo je již dřívější činností vyčerpán, nemusí nebo spíše nesmí tuto činnost vykonat. Je to z důvodu bezpečnosti jak jeho tak všech okolo. Ikdyž to teoreticky bude ok, prakticky je to v dnešní dopravě zcela jinde. Mám vinikající zkušenost v mojí firmě, je to ADR, ,,,,pokud jste unaveni nebo je silnice nesjízdná, nikam se nehrňte, napište dispečerovi o co jde a hlavně v klidu a bezpečně. Jinde dostanete tzv. okno, a jestli to nedáte, máte smůlu a postih. Tak takhle vznikají nebezpečné situace a nehody. Když pak stojíte x hodin u nehody, tak právě proto musíte více jet nebo více porušovat pravidla, protože ikdyž za to jako řidič nemůžete, stejně Vás odběratel nebo i Vaše firma ,,ohodnotí" ...........na světě je lidí jako ........ Pak to taky tak všude vypadá-
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Ať padne celé Německo i s jejich nesmyslama, jenže stáhne s sebou další viz ,,česká škoda".
2 odpovědi