Jo Čína, ta nám bude ještě jednou moudrá. Docela se divím, že právě čipy a pod. stále necháváme na výrobě právě Číně. To nemá nikdo obavu, že už dnes může mít Čína teoreticky nás všechny v hrsti? Až bude zle, nemůže Čína lusknutím prstu právě ty čipy ovládnout, vypnout a bude to zrovna o bytí a nebytí jejich teoreticky nepřátel?
Dodatek k mému prvnímu příspěvku- určitě je bio perfekt, když právě tak nej bio Německu neprojdou nová auta na první STK po 3 letech. Za 3 roky musím nechat vyměnit čerpadlo, vstřiky, vyčistit komplet palivovou soustavu, a pak se někdo svezte za autem zvlášť NA, když spustí regeneraci. To je ECO smrad. To co chvíli DPF chytá pak zase vydá.
Od roku 2008 mám dva veterány Tatra 57. Do letošního jara jsem neměl problémy s karburátory. Od zvýšení obsahu biočalamády na 10 % mám (stejné!) problémy u obou, v podstatě karburátory tečou, zřejmě proto, že se ucpává jehlový ventil a nebo nevydrží použitá těsnění. Kolegové mně říkají, že za to čalamáda v benzínu nemůže a že je to jen náhoda, že se závady projevují u obou vozů najednou,
Přesto bych uvítal jednoduché řešení: Možnost nákupu benzínu (ze státních rezerv) pro veterány bez biosložky. A to i za cenu, že takový benzín bude o dost (řekl bych třeba výrazněji) dražší a bude k mání jen ve vybrané síti u EUROOILU. Ale bude deklarován zcela oficiálně a pro spotřebitele garantovaně bez biosložky.
Ale asi je to jen zbožné přání. Platilo by jednoduché pravidlo: Kdo chce jezdit bez čalamády, ať si připlatí, Jak píší v příspěvcích další autoři, vliv používání čalamády (10%) na kvalitu ovzduší je v součtu všech faktorů pravděpodobně stejně +/- nula.
Bylo již několikrát potvrzeno, že víceprocentní bio benzín je nestabilní a hlavně biolíh rozebírá neboli leptá klasická těsnění a pryž.
Jak nám občas policajti říkali...Chlapi, když už se rvete,tak jen facky a nakopat do ři.. To bylo ještě všechno normální.
Je to tak. Lidé, kteří nosí normálně při sobě různé zbraně u mne nejsou normální. Dejte si rozumně přes hubu a jedeme dál. Že blbnou ti mladší co čumí na ty emerické kraviny ale člověk v tomto věku......
Ona přednost na kruhovém objezdu v Čechách je loterie. Pokud je na vjezdu osazen značkou dej přednost je teoreticky jasné, avšak musí být osazen značkou hlavní silnice i na pruhu v kruhovém objezdu, což bohužel min. v 50 % není. A už začíná problém, pokud nebudu spoléhat na dej přednost na nájezdech, měl bych pokud na okruhu nemám značku hlavní silnice dávat přednost, pokud jedu po okruhu, jelikož pravidlo pravé ruky i na kruháči nikdo nezrušil. Ono vymýšlení nových předpisů v ČR nám problém nedělá, ale bohužel je to čím novější, tím hroznější a nelogické.
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Přestaňte tahat lidi za rypák a přiznejte, že bez Ruského plynu a v nepatrné míře i ropy jsme v riti.