Můj názor bude zkreslený tím, že jsem celý život motorkářem. Faktem ale je, že nějakých 15 let už seriál F1 nesleduji právě pro ty DRS zóny, stájové režije, technická omezení atd. a nejspíš i pro to nesmyslné množství peněz, které se v tomhle sportu točí. Naopak u závodů motocyklů nikdy nepřestanu obdivovat to obrovské srdce, odvahu i umění závodníků při "krocení" kobyl pod zadkem. Ono video, o kterém se pisatel článku rozepisuje je toho důkazem. Jedním slovem - úžasné a dech beroucí.
Mám to stejně. Ještě bych přidal jako důvod to neustálé kňourání do vysílačky během závodů F1...
Tak rychlostní silnice měla maximalku 110km/h.. Neresilo se oplocení atd.
Koně jsme několikrát potkal u Dobrise, právě kvůli chybějícímu oplocení..
Odvodnění není vyřešené:
Nájezdy jsou průser. Nejhorší je asi právě ten u Mnisku směr Pribram, kdy tam nezkušený řidič místo rozjezdu začne brzdit a zastaví se, i když může jet velkou částí vozu v odstavnem pruhu.
Btw.. Ten velký balík sena opřený rok o svodidla a právě u Mnisku, běhajíci magor na dálnici u Kytina byla už jen taková třešnička na dortu
Právě že na R4 se jezdilo 130 km/h, tento limit platil stejně pro dálnice jako pro silnice pro motorová vozidla. Na 110km/h se to snižovalo v době, kdy se R4 přeznačila na D4, tedy v lednu 2016.
Pokud jde o tu vodu, největší problémy byly právě u Mníšku, konkrétně na mostě v údolí a u pole na 17. kilometru, kde je to zdárně vyřešeno. Ostatní místa mi připadají srovnatelná s ostatními dálnicemi v ČR.
Souhlasím s těmi krátkými nájezdy, to je velký a často téměř neřešitelný problém.
Takhle to dopadá, když politici potrebuji nahnat km dálnic. Usek od Prahy po Příbram býval totiž rychlostní komunikace. Proto na tomto úseku D4 nejsou nájezdy správné délky, není oplocena, na části jezdí autobusy harmoniky příměstské dopravy se zastávkami na dálnici, na některých místech není správné udělané odvodnění a pravidelně se tam díky tomu stávají nehody.
Tím chcete říct, že kdyby se ta silnice pořád jmenovala R4, tak by se ta nehoda nestala? Rychlostní limity tehdy byly stejné. Po změně na D4 naopak dochází k postupnému rušení zastávek autobusu, a zrovna u Mníšku bylo před pár lety vyřešeno odvodnění. S nájezdy souhlasím, ty stále mají velké rezervy pro vylepšení.
Není to tak úplně pravda. JAWA se na vývoji nových typů významně podílela. Motor byl navržen a následně upraven v Itálii. Výroba probíhá v Indii, protože se tam a okolních zemích prodá 92% produkce. V ČR a Evropě není tak rozsáhlý trh na motocykly pro každý den. Zájem je o sezónní, sportovní a turistické stroje. Nejvíce opět z Asie, 78 % z nových. I například BMW si nechává mnoho věcí dělat v Číně. Není sama. Je zázrak, že Jawa vůbec existuje a díky za to.
Můžete být konkrétní, jak významně se Jawa na vývoji podílela? Pokud je mi známo, motor z Mahindra Mojo 300 byl opatřen retro kryty na základě dobové dokumentace, kterou Jawa poskytla Indům a následně byl laděn v Itálii. Taky Jawě přeju jen to nejlepší.
Na tomto příkladu je vidět jak byla privatizace pana Klause zločinná akce proti naší republice , rozprodal vše co mělo cenu a budoucnost,zničil spolu s ostatními politiky co byli po něm tuto zem,za babku tu nakoupily všichni co byly chytřejší než my.Prodat klenoty našeho strojírenství Jawu,Škodovku,železárnya textilky a mnoho dalšího.Chamtivost čechů je nyní vidět třeba na výrobě motorek v Indii.
To je ale blábol. Česká Jawa si to ani u Indů neobjednala, pouze začala dovážet jejich hotový produkt a zařídila homologaci pro evropský trh. Tyhle motorky se nevyrábí v Indii kvůli chamtivosti Čechů, ale protože tady to nikdo nedokáže navrhnout a vyrábět v této kvalitě a ceně. Důvody tohoto vznikly desítky let před privatizací, v devadesátých letech už byla Jawa absolutně nekonkurenceschopná.
Tenhle emoční článek je z pohledu nestranného diváka nesmysl. Každému týmu rozhodně vadí poslední místo v tabulce! Nebaví to diváky, sponzory, ani samotné hráče, prostě nikoho. Kdyby znali recept jak poslednímu místu předejít, určitě by se na chvostu tabulky neplácali.
Taky jim rozhodně nezávidím těch jak 40+ dní volna před baráží. Je pravda, že si vyřeší marodku, ale udržet se v zápasovém módu nebude nic snadného.
Nesouhlasím ani s tím, že Kladno bylo v baráži horší. To by ta baráž a její výsledky vypadaly jinak.
Nakonec, i při tomhle formátu došlo v řadě případů k postupu týmu z první ligy.
No rychle jsme si zvykli na ceny strojů, které jsou většinou okopírované a nekvalitně vyráběné dělníky "za hrst rýže na den." Přitom kdykoliv je tu článek o Jawě, tak všichni hlásají že by to kupovali kdyby to bylo opravdu české a ne Čína/Indie. Tady je krásně vidět, co by to znamenalo v praxi. Osobně Mopedixu fandím a přeju úspěch, ale bude to mít dost těžké...
Jednou jsem se zeptal technika v pneuservisu jak to řeší když někdo přiveze kola, která mají v dezénu zaseknuté kamínky- to se hlavně u zimáků děje běžně. Řekl mi, že to vyvažují i s tím, protože jsou na obvodu kola a tam to prý nevadí... Od té doby beru tyto články s velkou rezervou a co můžu, to si udělám v klidu sám
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Bárto, nazýváte lidi, co nevěří v kulatou Zemi hlupáky, ale sám jste nezmínil žádná fakta ani vědecké důkazy, že Země je kulatá. Já vám řeknu proč, žádné neexistují🙂. Možná zjistíte, že ten nejhloupější je ten, co psal tento článek. Zkuste víc studovat něco o naší Zemi.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To, že nechápete základy fyziky a geometrie ještě neznamená, že důkazy o kulaté zemi neexistují. Ale rozumím tomu, proč se vám tak zalíbila představa, že vám celý život někdo lže a snaží se vás podvést - je to jednodušší, než si přiznat vlastní neschopnost, že :-)