Musim uznat, že jste mi rozbili dost zažitých představ. Vždy jsem si myslel, že na brzdě se měří točivý moment a výkon se popocítává. Vy jste měřili oboji, budiž. Ale to, že tvrdíte, že motor má celke zásadně rozdílný výkon na různé převodové stupně, to už je silný kafe. Příští auto budu shánět aspoň 18ti kvalt. Ten bude mít aspoň 800 kW. Což je mimochodem mezinárodně uznaná jednotka výkonu.
Z nadpisu:
"Čtyři vzkazy, které vysílá do světa Putinovo „drtivé vítězství“
Mám pocit, že ten vzkaz je ve skutečnosti pouze jeden jediný, a to:
Všude ve světě (ať už je to u nás, v Rusku, na Slovensku, na Tchai-wanu či v USA - prostě kdekoli), kde ve volbách nezvítězí ta jedině správná, předem stanovená a novináři nekriticky preferovaná "jedině správná a přípustná" Liberálně demoGratická strana či kandidát, tak jde o "volební frašku zmanipulovaných voleb", jejichž výsledek nejenže nemusíme uznávat, ale jsme přímo "povinni" ho vždy a všude hromadně dehonestovat, zesměšňovat a ostrakizovat!
A to vše ještě navíc přesto, že je nám po volbách a jejich výsledcích v cizích zemích ve skutečnosti úplně "kulové" ...!
Chlastáš, nebo fetuješ?
Dočetl jsem až k tomu, že v litrů benzínu nebo nafty je 10 kWh energie. Auto potřebuje na ujetí 100km 20kWh. Takže moje auto jezdí za 2 litry?
Nevím za kolik jezdí vaše auto, ale je třeba si uvědomit, že v autě se spalovacím motorem jde třetina energie z paliva ven výfukem, další třetina chladičem a ta posledni se využije na mechanickou práci. Pak by to byla cca 6 l/100km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každé zboží má svého kupce. A pokud ho nenajde, tak jedině dobře. Nenažrané řetězce budou muset citelně zlevňovat. Ono totiž od nepaměti platí, že trh je místo, kde se střetává nabídka s poptávkou.