U nás to tak funguje - v Letech zrušili vepřín, aby tam zřídili pietní místo !
Ano, a přitom konkrétně v Letech se nic zvláštního nedělo, jen spoluobčané si to moc berou a řvou hodně nahlas, jako všude, v Letech byl obyčejný internační tábor pracovní, kde byl i minimální dozor a měli tam i maso, vejce, mléko, což se například nedá říct o běžném protektorátním území, ale to moc lidí nevidí.
Jak mohl kamion narazit do středových svodidel? Jediné, co mě napadá, že se chystal předjíždět. Hned u značky zákaz předjíždění pro kamiony. Vtipné. Hlavně že se to obešlo bez zranění a obětí na životech.
A co takhle zapnout mozek než se vypustí takový vejžblbt.... Prvně bych začal zákazem předjíždění, který platí pouze ve dne, samotných aspektů vedoucích k nehodě je celá řada, technickým problémem počínaje, mikrospánkem konče, co se mikrospánku týká, tam je hlavně řada chyb v systému, například naprostý nedostatek odpočívek a časové nároky ze stran vedení spediterskych firem a zadavatelů zakázek. Nicméně stále platí, že počet nehod OA je mnohem vyšší procento nežli nehod NA.
Společného to má, že to nejsou takoví chudáci, jak tu někteří píší. Většina z nich jsou na ulici vlastní vinou: fet, alkohol, neochota chodit pravidelně do práce atd. Nepopírám, že jsou i vyjímky, ale to je tak jeden ze sta a to ještě možná.
Bohužel se mylite, a bezdomovců je ve skutečnosti několikanásobně více než jich je vůbec vidět, a drtivá většina se na to dno nedostala sama, ale většinou vinou systému, kuli rodinným neshodám, atd..... V roce 2002 například, kdy jsem do toho dna také bohužel zabředl, z tvrdohlavosti, tak jen v Praze bylo EVIDOVANÝCH přes 4000 bezdomovců, tudíž skutečné množství odhadováno cca 6-8 tis, a problémových jich bylo pouze cca 500. Velká řada bezdomovců dělá v marketech, u security, a technických a zahradnických služeb, běžný "domovec" je nevidí co je rok dlouhý, bydlí na sqoatech, v chladném období po ubytovnách a autech, a v teplém "jen tak" jak se dá. Těch, kterým tento jejich antisystem vyhovuje a žijí v něm roky, je tak třetina, třetina se z toho dostane zpět, a zbytek "umře", "zmizí" a podobně, násilí na nich všech je víc než zdrávo, ale tím že to jsou většinou lidé mimo systém, tak to nikdo neřeší, ani není většinou možnost jak a kde si stěžovat a podobně. Několikrát jsem byl svědkem útoků na ně, dokonce i párkrát zabití, likvidace.
Jestli svítil červený panáček, dle projíždějící tramvaje asi ano, pak je vina na straně chodkyně. Pokud semafory nešly, pak na straně řidičky...
Ani pokud by nešly, je vina na chodkyni, NEEXISTUJE absolutní přednost chodců, dokonce se NESMĚJÍ chovat tak, aby OHROZILI ostatní účastníky silničního provozu!
Být tím řidičem tak si nechám proplatit nejen celou opravu a náhradní vozidlo po dobu opravy, ale i psychickou újmu kterou chodkyně svým nezákonným chováním způsobila. A můžeme jen doufat v to, že pro příště je poučena. Jako chodec můžeš mít v žíle, ale jakmile úmyslně či z nedbalosti způsobíš přestupek nebo trestný čin, vezeš se. Tady nemůže být lítosti nad chodkyní.
Tak pro všechny ty souboje zde v komentářích, je naprosto v současnosti jedno, kdo jaké má nové auto, všechny značky mají totožné výrobce komponentů a dalších částí vozů, a dokonce i totožné kvality a nekvality. Jen u VW koncernu, což je Vw, Škoda, Seat, Audi, si i za nekvalitu mastně připlatíte, i za následný servis, pryč je trh s levnými modely a díly, o životnosti nemluvě. Bohužel německý koncern má v současnosti mnohem nižší kvalitu a bezplatnou výbavu a životnost, než drtivá většina vozů asijských.
Mě by osobně, a nejen mě, zajímala trochu jinak položená otázka..... Když před nějakou dobou po okupaci JE došlo k "úniku" radiace, proč je řada strategických dozimetrů až do dnešního dne stále neoficiálně odpojených a vypnutých, a to i na našem území, kde v prvních dnech ta radiace zvýšená naměřená i ve skutečnosti byla, a na veškeré informace o aktuální hladině záření je uvaleno absolutní embargo do odvolání, a veškeré případné odpovědi se předem konstruují?
Nejsilnější a nejrychlejší koloběžka na trhu. Hmotnost 83 kg, výkon 13 kW, rychlost až 110 km/h ... Dokonce i takové monstrum je u nás legální. Takže se není čemu divit... Odkaz
Ano pokud má plnou homologaci, povinné ručení, a registraci jako moto, a řidič má veškeré ochranné pomůcky a řidičské oprávnění alespoň na A2 tak potom řeším zda je legální, pokud něco z toho nesplňuje, tak legální ten provoz v ten moment není, a to platí už od roku 2016
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Opět ti autoři "senzačních" článků, autor by si měl v první řadě nastudovat rozdíly mezi koncentračním a pracovním táborem. A když už , tak všechny KT i pracovní tábory, které jsou minimálně částečně zachovány pro další generace jako pietní místo či zachování historie jako takové, patří soukromým osobám či soukromým spolkům, ty které ne, jsou přestavěné, či úplně zaniklé.