Severní část Pražského okruhu významně uleví Praze 6, stejně jako ulevila tunel pod Stromovkou Praze 7. Jihozápadní část okruhu byla postavena ještě za komunistů, tehdy lidé zdaleka neměli tolik aut a tolik lidí také necestovalo do Prahy.
Něco k tématu: Odkaz 1
Zrovna třeba Praha 6 se stane přivaděčem na okruh. Myslím, že v prvních měsících to pomůže, ale časem to bude podobné jako dnes
V podstatě popíráte princip demokracie. To, co jste napsal je, že vybrali si, ale my je donutíme si vybrat jinak. Nátlakem a klacky pod nohy. Ano, přesně tohle se děje, zjevně s tím souhlasíte.
A ne, není pravda, že se nedá postavit více silnic a parkovací domy. Dá se. Ale nikdo nechce. A je pravda, že Praha se usilovně zbavuje vhodných pozemků, prodává je developerům a proto už jich moc nemá. I to je součást plánu, není pozemek, nemůže být parkovací dům, nebudou náklady a to by v tom byl čert, abychom Vás nakonec neotrávili.
Parkovací domy podporuji všemi deseti. Především by to pomohlo tomu, aby přespolní nemuseli do města autem. Nové silnice nejsou řešení. Jen přitáhnou novou dopravu a IAD z tohoto pohledu není efektivní.
Mě se nesmírně líbí ty komentáře zastánců MHD. Předpokládám tedy, že nikdo z těchto nadšenců do MHD a drsných odpůrců automobilové dopravy v Praze, nevyužívá dovážku hotového jídla až pod nos, když se nechce vařit, tak dovážku nákupu, když se nechce trávit hodiny v supermarketu, že nevyužívá kurýrní služby pro dopravu objednaných kalhot či vánoční výzdoby až ke dveřím nebo do Boxů...protože i toto vše se vozí autem napříč Prahou, i toto zatěžuje po celý den dopravu. Takže ruku na srdce...pro těžký nákup potravin či drogerie šup MHD, pro kalhoty, trika a jiné nezbytné věci, šup šup MHD do narvaného OC...a nebo v prosinci na kole s krosnou na zádech...nadýchat se těch výfukových plynů na těch cyklopruzích. Někteří lidé prostě auto potřebují k práci (proto často 1 auto = 1 pasažér) - v Praze jich je opravdu požehnaně. Někteří tím autem jet musí, protože ani MHD do některých části Prahy opravdu není rychlejší a bohužel závod s časem je dnes denní chléb všech (kromě většiny seniorů a dětí v kočárku).
Nikdo nepopírá, že musí. Zároveň si le přiznejme, že tolik aut prostě v Praze nelze mít, aby byl provoz plynulý. Řešením tak je MHD
Kdyby byl dokonceny prazsky okruh, ktery tady mel byt uz pred 30 lety, tak by se Praze znacne ulevilo... no jeste ze jsem se uz odstehoval z Prahy pryc. Vubec toho nelituju...
Neuleví se. Okruh do některých částí Prahy přivede naopak více aut. Nevkládejme do něj takové naděje. Po otevření jihozápadní části okruhu přibylo na Barrandovském mostě 40000 vozidel denně.
Celá Praha pri komunálních volbách hlasovala pro ODS z důvodu šílené dopravy za éry primatora Hriba. No a po vyhranych volbách se stane Hřib náměstkem pro dopravu...
Hřib je hrobníkem pražské dopravy. A situace na Praze 7 pod starostováním Cizinskeho je snad nejhorší z celé Prahy, co se týče parkování atd... Všude nesmyslne sloupky a balisety, uschlé stromy v květináčích...
Těším se, až budou Piráti a Praha Sobě v propadlišti dějin politické scény a voliči si udělají 'fajfku' zkusili jsme to - nevyšlo to.
A co je teda řešení? Před 10 lety se nadávalo, jak se v Praze nic nestaví. Tak teď se staví. Dost se to pohlo za akutálního a minulého vedení a je to opět špatně.
Jen ať kolabuje, třeba někdo udělá okruh mimo Prahu. Když jedete z D10,D11, D1 apod., to vše jezdí skrz Prahu po jižní spojce nebo magistrále. A druhá věc, v Praze nikdo podle předpisů nejezdí takže se poučí i tímto směrem.
Okruh je ve stavbě. Bohužel už dnes víme, že okruh situaci spíše zhorší. Samozřejmě, kamiony vytlačí ven.
Socialismus je v tom, že odmítáte respektovat svobodné rozhodování ostatních lidí a místo toho se je snažíte převychovat podle své ideologie. Ti lidé platí daně jako Vy a platí i nějaké navíc, z benzínu. Za své daně mají právo očekávat služby a ne, že jim někdo bude vysvětlovat, aby dělali věci způsobem, který pro ně není výhodný. Vybrali si, že z bodu A do bodu B je pro ně nejlepší jet autem. Nejrychlejší, nejpohodlnější, nejoperativnější pro případné změny, někdy i levnější. Pokud jste ten dopravní projektant, Váš úkol je, lidem to umožnit. V rámci možností situaci zlepšit. Ne jim vysvětlovat, že dělají všechno špatně a má to být po Vašem.
Fajn, vybrali si to, ale pak nemohou čekat, že ve městě typu Praha pojedou bez kolon. Praha by měla především posilovat MHD a SŽ příměstskou železnici, aby co nejvíce lidí přesedlo do MHD. V Praze už se více silnici postavit nedá.
Otázka je, jestli by nebylo lepší to tam zavřít v kuse a udělat to. Tohle je příšerné a navíc já tam chodím na autobusy a je to pro mě nepoužitelné. Lepší by bylo to zavřít a udělat najednou. Ne to dělat snad 6 let nebo na kolik je to plánované s tím, že omezují dopravu a všechno na povrchu řadu let.
Dělá se to 4, ne 6. Ale myslím, že tohle je neprůchodné. Zavřít tenhle úsek metra na 2 roky třeba… do toho vedení města a DPP nepůjde.
A mě by se to docela líbilo, alespoň bych nemusela každý víkend kontrolovat jestli metro jede, či nejede. Pro ty, kteří o víkendech pracují je to tragédie. A tu náhradní dopravu také vymýšlel nějaký koumák. V těch víkendových provozech to prodlouží trasu reálně o 30-40 min pokud jedete za Muzeum. Nezbývá než doufat, že to co nejdříve skončí. Nebývaly náhodou kdysi výluky metra pouze v noci?
Náhradní doprava za metro nebude nikdy, ještě k tomu ve velkém městem, na úrovni metra.
Noční výluky se dělají, ale trvají cca 3 hodiny, což není mic času. To je hlavně na údržbu a provozuschopnost.
Kdysi se dalo dojet na Dejvickou metra, zaparkovat a pokračovat MHD, dnes parkoviště zrušeno je soukromé najednou. Tak nezbývá, než jet vlakem. Vlastnit auto v Praze nesmysl. Hřibovi netřeba stavět pomník, ten už si vybudoval , jmenuje se doprava v Praze.
Doprava v Praze je dlouhodobá věc. Naopak za Hřiba a Scheinhera se rozpohybovala spousta staveb MHD. V Praze aut jen přibývá. Nezbývá než stavět alternativy v podobě MHD.
Lidi, těšte se, bude to jen horší, tento týden v neděli se Odhřibuje Barranďák, ...dáli Hřib. Pak se všichni řidiči na tři měsíce nadechnou, a pak...Budeme mít peklo, D0 od Barrandova směr Ořech, dtto to samé co letos, jen v opačném směru, a pak velké Hřibopřekvapení, zavře se jeden tunel Mrázovky, na rok, a druhý rok opačný směr, hurá, Radlická je teď ucpaná po Jinonice, až nastane operace Mrázovky, bude kolona končit na Rozvadovský....takže milé "naplavy", hurá na kola, a nebo do vlaků a BUSů, který Vás nepoberou a v zácpě ani nedojedou...přeji Krásný Nový rok ...a hlavně jaro. 😀 ...a najděte si práci třeba Českých Budějovicích,...ostatně....tam by chtěl žít každý...Teda kromě mně.
Že se něco uzavře, patrně znamená oprava. Takže radši nebudeme opravovat nic?
Na webu DPP mají napsáno 26 víkendových výluk kvůli výměně stropních desek na Florenci, tak "jen" víkendu v půl roku. Ale chápu, že by to stejně nešlo udělat v kuse. Navíc tahle výluka je méně otravná než výměna pražců, kdy se musí busem
Řekl bych, že ani pro investora to není pohodlné, kdyby to šlo udělat za 2 roky, bylo by to za 2 roky😀. Chodím kolem a přesouvají zábradlí a uzavírky po celém Florenci. Co jsem četl, tak během jedné výluky kvůli omezenému prostoru vymění asi 5 nosníků. Jedem víkend ven a vybetonovat uložení a za dva týdny nosníky uložit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To dělali kdysi, ti původní , co sem přišli před lety. Ti současní jen natahují ruce, ždímají naší státní kasu a jejich děti zabírají místo těm našim ve školkách a ve školách! 😡
1 odpověď
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Taky pracují a pracuje jich spousta. Když děti nepůjdou do školy, budete si stěžovat, že nechodí do školy. Jen ať do té školy jdou, učí se a zůstanou. Nemohou za to, že nějaký diktátor se rozhodl jejich domovy bombardovat.
1 odpověď